Waar een wil is, is een weg.quote:Op maandag 24 september 2007 14:10 schreef Sethje het volgende:
[..]
ik wel ja...maar 12.30 combi is haast niet te doen vanuit hier.
Werd men wakker van je, toen je lag te pitten?quote:Op maandag 24 september 2007 14:12 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik ben pittend op de overloop aangetroffen 's morgens dus ik denk niet dat ik enigzins in staat was om die kant op te komen![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 14:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zaterdags gewoon doortrekken en helemaal Waus in het uitvak zitten man
Bevangen door God?quote:
Ik ga morgen kaartjes halen, voor welke vakken moet ik dan halen als ik naast het uitvak wil zitten? Of welke tribune?quote:
Heitinga is wel zo slim om te wachten tot een échte topclub zich meldt, denk ik.quote:Op maandag 24 september 2007 15:57 schreef Ordinair het volgende:
Fiorentina wil Heitinga in de winterstop..
Boeie Fiorentina wil zoveel, hij gaat daar echt niet naartoe. Bovendien is dat gerucht echt al eeuwen oud.quote:Op maandag 24 september 2007 15:57 schreef Ordinair het volgende:
Klopt, maar ze willen in de winter eindelijk een bod uitbrengen. Het is nooit een geheim geweest dat Fiorentina Heitinga wil..quote:Op maandag 24 september 2007 16:14 schreef Roflbroek het volgende:
[..]
Boeie Fiorentina wil zoveel, hij gaat daar echt niet naartoe. Bovendien is dat gerucht echt al eeuwen oud.
Ja en Ajax wil Wilhelmsson.quote:Op maandag 24 september 2007 15:57 schreef Ordinair het volgende:
Dat ligt eraan hoe we ervoor staan, mochten we toch al ver achter lopen op de koplopers kan je beter maar meteen beginnen met een nieuwe team, anders kan je dat in de zomer weer doen.quote:Op maandag 24 september 2007 16:28 schreef HeatWave het volgende:
Als Ajax nu nog 1 iemand laat gaan in de Winterstop is het einde bestuurskamer+inhoud gok ik.
Als ze niemand halen voor het middenveld ookquote:Op maandag 24 september 2007 16:28 schreef HeatWave het volgende:
Als Ajax nu nog 1 iemand laat gaan in de Winterstop is het einde bestuurskamer+inhoud gok ik.
Heitinga tekent lief nog even bij en verkast nooit.quote:Op maandag 24 september 2007 16:43 schreef Pritt het volgende:
Heitinga gaat aan het einde van het seizoen naar Sevilla.
Dit mag gebookmarkt worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |