De 0-1 viel ook uit de lucht tot dat moment had Ajax nog geen kans gehad.quote:Op maandag 24 september 2007 12:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nee, man. Ajax was oppermachtig, beide doelpunten (in blessuretijd) vielen op dat moment totaal uit de lucht.
Het ligt ook redelijk voor de hand als je het banmeldtopic bekijkt: [Forum] Banmeldtopicquote:Op maandag 24 september 2007 12:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Die heb je ook niet van jezelf:
[..]
![]()
Op zijn AC-Milan'squote:Op maandag 24 september 2007 12:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De 0-1 viel ook uit de lucht tot dat moment had Ajax nog geen kans gehad.
AZ heeft volgens mij betere en meer kansen gehad. Ajax ging er beter mee om.
Die was inderdaad meesterlijk, jammer dat de actie daarna misluktequote:Op maandag 24 september 2007 12:53 schreef Da_Sandman het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=MnIqixFFcB0
Hij zal wel al honderd keer voorbij zijn gekomen, maar dit was echt meesterlijk...
18 maart 2007.quote:Op maandag 24 september 2007 12:34 schreef psvervooraltijd het volgende:
[..]
Jullie wonnen met mazzel van AZ, wij versloegen feyenoord tenminste gewoon simpel.
Als ie meteen een voorzet had gegeven was ie wel effectief geweest, maar hij probeerde nog een actie die misluktequote:Op maandag 24 september 2007 13:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Leuke actie, maar effecitiveit 0.
GAMMAquote:Op maandag 24 september 2007 13:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat zeg ik.
Die muziek is geil zeg.... gebruiken ze ook bij Vis TV!quote:Op maandag 24 september 2007 12:53 schreef Da_Sandman het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=MnIqixFFcB0
Hij zal wel al honderd keer voorbij zijn gekomen, maar dit was echt meesterlijk...
Hij heeft gewoon een Madurootje (vormdip), hij heeft vorig seizoen een zeer behoorlijk seizoen gedraaid.quote:Op maandag 24 september 2007 13:10 schreef Rumille het volgende:
Wat denken jullie?
Urby hier laten zodat hij nog beter kan worden of zo snel mogelijk weg doen nu je er nog wat voor kan krijgen, aangezien hij toch niet beter wordt?
Urby komt er wel, ik ben wel fan van zijn stijl. Hij moet alleen iets meer initiatief tonen en minder nonchalant zijn, dan komt het allemaal best wel goed met hem!quote:Op maandag 24 september 2007 13:10 schreef Rumille het volgende:
Wat denken jullie?
Urby hier laten zodat hij nog beter kan worden of zo snel mogelijk weg doen nu je er nog wat voor kan krijgen, aangezien hij toch niet beter wordt?
Ik welquote:Op maandag 24 september 2007 11:33 schreef M0NTANA het volgende:
denk niet dat kleinzusje de betreffende persoon (her)kent.
die foto van amstelcup 2006 met johnny voor het vak en veel bekende koppenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |