quote:
Je bent een mod. Je kan push-PM'en.quote:Op maandag 24 september 2007 11:59 schreef HeatWave het volgende:
@kleinzusje. je moet je PM box even activeren, anders kan ik je niet beantwoorden.
Het is toch zo'n warme, leuke, lieve, vriendelijke clubquote:Op maandag 24 september 2007 12:04 schreef Blight het volgende:
Stelt PSV zich zoveel harder op in haar verkoopbeleid dat het dergelijke spelers gewoon niet snel laat gaan, of zitten de buitenlandse scouts te slapen?
quote:Op maandag 24 september 2007 11:59 schreef HeatWave het volgende:
@kleinzusje. je moet je PM box even activeren, anders kan ik je niet beantwoorden.
Bescherming tegen geile mannen 010 fan'squote:
Kan, krijg toch een foutmeldingquote:Op maandag 24 september 2007 12:09 schreef Blight het volgende:
[..]
Je bent een mod. Je kan push-PM'en..
nee man ik was echt pissig, die bal moet je gewoon weg rossen. En je moet de aanvaller nooit naar binnen laten komen daar.quote:Op maandag 24 september 2007 11:31 schreef Scorpie het volgende:
Ben ik de enige die vond dat Urby gisteren de 1-2 het stadion uit had moeten rossen ipv zo theatraal te vallen?
Ajax-supporters staan dan ook bekend als extreem aantrekkelijk (en intelligent, sociaal etc).quote:Op maandag 24 september 2007 12:23 schreef Nashje het volgende:
Goede ontwikkeling trouwens dat er hier de laatste tijd wat meer vrouwen komen kijken.
quote:Op maandag 24 september 2007 12:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ajax-supporters staan dan ook bekend als extreem aantrekkelijk (en intelligent, sociaal etc).
Geloof je zelf zeg, arrogante nepsupporter.quote:Op maandag 24 september 2007 12:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ajax-supporters staan dan ook bekend als extreem aantrekkelijk (en intelligent, sociaal etc).
quote:Op maandag 24 september 2007 12:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 september 2007 12:28 schreef psvervooraltijd het volgende:
[..]
Geloof je zelf zeg, arrogante nepsupporter.![]()
Daarom worden jullie gewoon overklast door Slavia Praag, door die arrogantie.
Slavia Praag![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 12:25 schreef BonJovi het volgende:
[..]
nee man ik was echt pissig, die bal moet je gewoon weg rossen. En je moet de aanvaller nooit naar binnen laten komen daar.
Nepsupporter? Je zat gisteren niet eens in het stadion, pannekoek!quote:Op maandag 24 september 2007 12:28 schreef psvervooraltijd het volgende:
[..]
Geloof je zelf zeg, arrogante nepsupporter.![]()
Daarom worden jullie gewoon overklast door Slavia Praag, door die arrogantie.
Slavia Praag![]()
Jullie wonnen met mazzel van AZ, wij versloegen feyenoord tenminste gewoon simpel.quote:Op maandag 24 september 2007 12:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nepsupporter? Je zat gisteren niet eens in het stadion, pannekoek!![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 12:21 schreef psvervooraltijd het volgende:
HE domme stinkjoden.
Maar wees eerlijk tis wel een mooi doelpunt!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |