Die was inderdaad meesterlijk, jammer dat de actie daarna misluktequote:Op maandag 24 september 2007 12:53 schreef Da_Sandman het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=MnIqixFFcB0
Hij zal wel al honderd keer voorbij zijn gekomen, maar dit was echt meesterlijk...
18 maart 2007.quote:Op maandag 24 september 2007 12:34 schreef psvervooraltijd het volgende:
[..]
Jullie wonnen met mazzel van AZ, wij versloegen feyenoord tenminste gewoon simpel.
Als ie meteen een voorzet had gegeven was ie wel effectief geweest, maar hij probeerde nog een actie die misluktequote:Op maandag 24 september 2007 13:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Leuke actie, maar effecitiveit 0.
GAMMAquote:Op maandag 24 september 2007 13:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat zeg ik.
Die muziek is geil zeg.... gebruiken ze ook bij Vis TV!quote:Op maandag 24 september 2007 12:53 schreef Da_Sandman het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=MnIqixFFcB0
Hij zal wel al honderd keer voorbij zijn gekomen, maar dit was echt meesterlijk...
Hij heeft gewoon een Madurootje (vormdip), hij heeft vorig seizoen een zeer behoorlijk seizoen gedraaid.quote:Op maandag 24 september 2007 13:10 schreef Rumille het volgende:
Wat denken jullie?
Urby hier laten zodat hij nog beter kan worden of zo snel mogelijk weg doen nu je er nog wat voor kan krijgen, aangezien hij toch niet beter wordt?
Urby komt er wel, ik ben wel fan van zijn stijl. Hij moet alleen iets meer initiatief tonen en minder nonchalant zijn, dan komt het allemaal best wel goed met hem!quote:Op maandag 24 september 2007 13:10 schreef Rumille het volgende:
Wat denken jullie?
Urby hier laten zodat hij nog beter kan worden of zo snel mogelijk weg doen nu je er nog wat voor kan krijgen, aangezien hij toch niet beter wordt?
Ik welquote:Op maandag 24 september 2007 11:33 schreef M0NTANA het volgende:
denk niet dat kleinzusje de betreffende persoon (her)kent.
die foto van amstelcup 2006 met johnny voor het vak en veel bekende koppenquote:
Zit je ook naast het uitvak?quote:Op maandag 24 september 2007 09:35 schreef Sethje het volgende:
Nog thuisvak kunnen regelen voor Sparta-uit
nee tussen de bobo'squote:
Spijt dat je gisteren niet ben gegaan zeker?quote:
ik wel ja...maar 12.30 combi is haast niet te doen vanuit hier.quote:Op maandag 24 september 2007 14:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Spijt dat je gisteren niet ben gegaan zeker?![]()
Ik ben pittend op de overloop aangetroffen 's morgens dus ik denk niet dat ik enigzins in staat was om die kant op te komenquote:Op maandag 24 september 2007 14:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Spijt dat je gisteren niet ben gegaan zeker?![]()
Zaterdags gewoon doortrekken en helemaal Waus in het uitvak zitten manquote:Op maandag 24 september 2007 14:10 schreef Sethje het volgende:
[..]
ik wel ja...maar 12.30 combi is haast niet te doen vanuit hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |