Gatorade Cup/KNVB-beker.quote:Op maandag 24 september 2007 11:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vreemd he, nadat je de Amstel Cup finale hebt gewonnen.
Dat weet ik wel zeker. Evenals Dr Daggla. Geeft meteen aan hoe vaak zulke mensen in het stadion te vinden zijnquote:Op maandag 24 september 2007 11:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gatorade Cup/KNVB-beker.![]()
Maar goed, was een loze opmerking, denk niet dat kleinzusje de betreffende persoon (her)kent.
Vorig jaar 1-1 hè. Snel vergeten?quote:Op maandag 24 september 2007 11:22 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Dan loop ik met een avatar van Heracles een week rond!
En toch is er iets wat ik niet begrijp aan dit hele gebeuren. Gewoon even met me meedenken. PSV speelt al elf seizoenen Champions League en spelen de laatste jaren ook al niet onverdienstelijk in dit miljoenenbal. Ze zijn drie maal op rij kampioen van Nederland geworden. Andere clubs zien dit toch ook? Buitenlandse of Nederlandse clubs? Waarom worden er dan maar zo weinig spelers weggekocht bij PSV? Dat verbaasd me in de eerste plaats al. En op de tweede plaats verbaasd mij dat er altijd een TEAM staat. Met name onder Hiddink, wat heeft deze ploeg wat een andere ploeg niet heeft om keer op keer een team van elf spelers het veld in te sturen dat gewoon functioneert. En daarbij ook nog eens altijd een hele leuke bank heeft. Ik dacht eerst dat dit het succes van Hiddink als trainer was, en niet zozeer viel toe te dichten op de ploeg, maar als ik zie dat het Ronald ook lukt denk ik dat er meer achter zit. Wat is dat geheim? Ajax heeft al jaren mooie spelers, grote namen en meestal een coach van naam en welzijn. En tóch brengt Ajax dat niet op wat PSV wél doet. Dat is toch ongelofelijk raar als je gewoon heel nuchter naar de situaties kijkt?quote:Op maandag 24 september 2007 11:44 schreef HeatWave het volgende:
Dat PSV er gewoon zou staan roep ik al weken. En idd het is gewoon weer een hele sterke ploeg, zoals elk jaar.
Ze spelen al 11 seizoenen CL en dat scheelt ook, daar leer je zoveel van. Kleine details waardoor je je niet meer laat opnaaien etc, geduld als het nodig is, stormen als het moet. Efficient omgaan met kansen.
En ze hebben met Perez en Koevermans erbij natuurlijk ook weer voor 3 knikkers een paar toppers erbij, van de concurrentie. Dat scheelt ook.
Hoe erg het ook is, en onbegrijpelijk, PSV is helaas de slimste club van Nederland..
Ik vind 't maar niksquote:Op maandag 24 september 2007 11:55 schreef HeatWave het volgende:
Natuurlijk is het vreemd dat PSV het team wel altijd redelijk op sterkte houdt. Om de een of andere reden weten ze vertrek altijd weer goed op te vangen. Ik snap ook niet dat de gedoodverfde kampioen nooit leeggekocht wordt door Italie, spanje en engeland.
Ik denk dat het idd te maken heeft met het feit dat PSV altijd een goed ingesteld collectief heeft maar vrij weinig echt uitblinkers die opvallen zoals bij Ajax een Sneijder. Ajax rekent te vaak op 1 of 2 toppers en bij PSV is iedereen meestal redelijk aan elkaar gewaagd ofzo.
En das een vrij slimme taktiek.
Sommige dingen ben je aan je stand verplicht bovenstebeste Damzkie.quote:Op maandag 24 september 2007 11:57 schreef Damzkieee het volgende:
Mij verbaasd het dat iedereen altijd va banque speelt tegen PSV, alsof er toch al niets te halen valt. Zo wint PSV een groot gedeelte van haar wedstrijden tegen mindere clubs. Ze laten de tegenstander zelfs het spel maken, thuis of uit maakt ze niets uit. Bij Ajax heb ik altijd het gevoel dat zij per se het spel MOETEN maken.
Player.quote:Op maandag 24 september 2007 11:59 schreef HeatWave het volgende:
@kleinzusje. je moet je PM box even activeren, anders kan ik je niet beantwoorden.
Welk deel van BE-antwoorden snapte je niet?quote:
quote:
Je bent een mod. Je kan push-PM'en.quote:Op maandag 24 september 2007 11:59 schreef HeatWave het volgende:
@kleinzusje. je moet je PM box even activeren, anders kan ik je niet beantwoorden.
Het is toch zo'n warme, leuke, lieve, vriendelijke clubquote:Op maandag 24 september 2007 12:04 schreef Blight het volgende:
Stelt PSV zich zoveel harder op in haar verkoopbeleid dat het dergelijke spelers gewoon niet snel laat gaan, of zitten de buitenlandse scouts te slapen?
quote:Op maandag 24 september 2007 11:59 schreef HeatWave het volgende:
Bescherming tegen geile mannen 010 fan'squote:
Kan, krijg toch een foutmeldingquote:Op maandag 24 september 2007 12:09 schreef Blight het volgende:
[..]
Je bent een mod. Je kan push-PM'en..
nee man ik was echt pissig, die bal moet je gewoon weg rossen. En je moet de aanvaller nooit naar binnen laten komen daar.quote:Op maandag 24 september 2007 11:31 schreef Scorpie het volgende:
Ben ik de enige die vond dat Urby gisteren de 1-2 het stadion uit had moeten rossen ipv zo theatraal te vallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |