abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53427603

[ Bericht 43% gewijzigd door kleinzusje op 24-09-2007 11:43:52 ]
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  maandag 24 september 2007 @ 11:32:24 #122
188728 Lyzio
why do we fall
pi_53427609
Stekelenburg, kerel wat ben je een held aan het worden. Gisteren op RTL4 lieten ze even korte stukjes zien van Ajax en de reddingen van Maarten. Enorm gegroeid. En is daarbij ook ineens een penaltykiller aan het worden. Het stemt mij hoopvol in ieder geval. Minder hoopvol ben ik over Urby, wat is met onze rastanegert aan de hand? Verschrikkelijk in de fout bij de 1-2. Ook de blessures van Vermaelen en Stam zijn vervelend. Zag er echt niet goed uit hoe Vermaelen neerkwam.

Verder kijk ik heel erg uit naar de comeback van Leonardo en Davids. Met zulke spelers erbij (ik pleit voor Leonardo op #10 als vervanger van Sneijder) kunnen we best nog wel eens kampioen worden. De laatste optredens van Ajax waren in ieder geval redelijk tot goed. Ooh, en dan nog eentje. Johnny Heitinga, de toekomstige captain van Ajax, wat ik je brom.

COME ON AFC!!!
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  maandag 24 september 2007 @ 11:33:16 #123
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53427630
quote:
Op maandag 24 september 2007 11:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Vreemd he, nadat je de Amstel Cup finale hebt gewonnen.
Gatorade Cup/KNVB-beker.

Maar goed, was een loze opmerking, denk niet dat kleinzusje de betreffende persoon (her)kent.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_53427631
Waar ben je mee bezig kleinzusje?
pi_53427644
quote:
Op maandag 24 september 2007 11:33 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Gatorade Cup/KNVB-beker.

Maar goed, was een loze opmerking, denk niet dat kleinzusje de betreffende persoon (her)kent.
Dat weet ik wel zeker. Evenals Dr Daggla. Geeft meteen aan hoe vaak zulke mensen in het stadion te vinden zijn
  maandag 24 september 2007 @ 11:35:07 #126
52871 Blight
Supersized.
pi_53427672
Ik ben erg benieuwd wie er aan het einde van het seizoen bovenaan zal staan.

Ajax doet het nu qua resultaat niet onaardig, maar het voetbal kan (en moet) nog vele malen beter. Ik weet niet wat ik momenteel van Ajax moet denken. Het kan nog alle kanten op, maar gezien het aantal belangrijke spelers wat nog terug komt zie ik mogelijkheden. Voor aanvallend kan er als een gek gevarieerd worden met spelers als Luque, Huntelaar, Suarez, Leonardo, Rommedahl, Kennedy, Urzaiz en misschien zelfs Mitea. Daar liggen mogelijkheden genoeg. Het middenrif van het elftal en defensie weet ik echter zo net nog niet.

AZ is natuurlijk oliedom geweest om ervaren spelers zo makkelijk te laten vertrekken (hoewel Arveladze over zijn top was). Als AZ het lastig blijft houden zal dat toch snel gaan knagen bij die jonge jongens. Ik moet het nog maar zien of ze er bovenop komen. Ik begrijp dan ook niet dat zoveel kenners AZ hebben getipt als titelkandidaat nummer één. Als 'de toeschouwer' ziet dat de selectie ervaring mist, dan zien zij dat toch ook?

Feyenoord is dit jaar zeker sterker geworden, maar de wedstrijd van gisteren heeft laten zien dat ze er nog niet zijn. Ik verwacht wel dat Feyenoord lang kan mee doen om de prijzen, maar uiteindelijk toch met lege handen zal staan.

PSV is wat mij betreft (helaas) nog altijd titel kandidaat nummer één. Wéér riepen veel mensen hier dat PSV dit jaar echt verzwakt was en dat ze nu toch wel in zouden zakken, maar ik trap daar niet meer in. Ze hebben een brede selectie en hebben in de wedstrijden tegen CSKA en Feyenoord laten zien dat ze gewoon weer mee doen om de titel.

Kortom: aan het einde van de rit gaat het gewoon weer tussen PSV en Ajax.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  maandag 24 september 2007 @ 11:36:42 #127
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53427706
quote:
Op maandag 24 september 2007 11:22 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Dan loop ik met een avatar van Heracles een week rond!
Vorig jaar 1-1 hè. Snel vergeten?
Maak er maar vast een.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_53427752

[ Bericht 21% gewijzigd door kleinzusje op 24-09-2007 11:49:44 ]
pi_53427753
Ik vond het wel mooi wat Henk gisteren zei: "Wacht maar af tot we wel goed gaan voetballen". Dat belooft nog wat.
Het klonk weer lekker arrogant ook. Henk.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  maandag 24 september 2007 @ 11:44:12 #130
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53427920
Dat PSV er gewoon zou staan roep ik al weken. En idd het is gewoon weer een hele sterke ploeg, zoals elk jaar.

Ze spelen al 11 seizoenen CL en dat scheelt ook, daar leer je zoveel van. Kleine details waardoor je je niet meer laat opnaaien etc, geduld als het nodig is, stormen als het moet. Efficient omgaan met kansen.

En ze hebben met Perez en Koevermans erbij natuurlijk ook weer voor 3 knikkers een paar toppers erbij, van de concurrentie. Dat scheelt ook.

Hoe erg het ook is, en onbegrijpelijk, PSV is helaas de slimste club van Nederland..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 24 september 2007 @ 11:51:50 #131
188728 Lyzio
why do we fall
pi_53428143
quote:
Op maandag 24 september 2007 11:44 schreef HeatWave het volgende:
Dat PSV er gewoon zou staan roep ik al weken. En idd het is gewoon weer een hele sterke ploeg, zoals elk jaar.

Ze spelen al 11 seizoenen CL en dat scheelt ook, daar leer je zoveel van. Kleine details waardoor je je niet meer laat opnaaien etc, geduld als het nodig is, stormen als het moet. Efficient omgaan met kansen.

En ze hebben met Perez en Koevermans erbij natuurlijk ook weer voor 3 knikkers een paar toppers erbij, van de concurrentie. Dat scheelt ook.

Hoe erg het ook is, en onbegrijpelijk, PSV is helaas de slimste club van Nederland..
En toch is er iets wat ik niet begrijp aan dit hele gebeuren. Gewoon even met me meedenken. PSV speelt al elf seizoenen Champions League en spelen de laatste jaren ook al niet onverdienstelijk in dit miljoenenbal. Ze zijn drie maal op rij kampioen van Nederland geworden. Andere clubs zien dit toch ook? Buitenlandse of Nederlandse clubs? Waarom worden er dan maar zo weinig spelers weggekocht bij PSV? Dat verbaasd me in de eerste plaats al. En op de tweede plaats verbaasd mij dat er altijd een TEAM staat. Met name onder Hiddink, wat heeft deze ploeg wat een andere ploeg niet heeft om keer op keer een team van elf spelers het veld in te sturen dat gewoon functioneert. En daarbij ook nog eens altijd een hele leuke bank heeft. Ik dacht eerst dat dit het succes van Hiddink als trainer was, en niet zozeer viel toe te dichten op de ploeg, maar als ik zie dat het Ronald ook lukt denk ik dat er meer achter zit. Wat is dat geheim? Ajax heeft al jaren mooie spelers, grote namen en meestal een coach van naam en welzijn. En tóch brengt Ajax dat niet op wat PSV wél doet. Dat is toch ongelofelijk raar als je gewoon heel nuchter naar de situaties kijkt?

En de kleine details waar je je niet door laat opnaaien. Dat is natuurlijk waar. Ik zie het keer op keer bij Ajax dat mensen zich laten provoceren en laten opnaaien. Vooral Heitinga, die altijd voorop gaat in de strijd blijkt als puntje bij paaltje komt een kort lontje te hebben.
- james 'jimmy' dean
  maandag 24 september 2007 @ 11:55:19 #132
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53428248
Natuurlijk is het vreemd dat PSV het team wel altijd redelijk op sterkte houdt. Om de een of andere reden weten ze vertrek altijd weer goed op te vangen. Ik snap ook niet dat de gedoodverfde kampioen nooit leeggekocht wordt door Italie, spanje en engeland.

Ik denk dat het idd te maken heeft met het feit dat PSV altijd een goed ingesteld collectief heeft maar vrij weinig echt uitblinkers die opvallen zoals bij Ajax een Sneijder. Ajax rekent te vaak op 1 of 2 toppers en bij PSV is iedereen meestal redelijk aan elkaar gewaagd ofzo.

En das een vrij slimme taktiek .
Get woke, go broke!
  maandag 24 september 2007 @ 11:57:00 #133
188728 Lyzio
why do we fall
pi_53428323
quote:
Op maandag 24 september 2007 11:55 schreef HeatWave het volgende:
Natuurlijk is het vreemd dat PSV het team wel altijd redelijk op sterkte houdt. Om de een of andere reden weten ze vertrek altijd weer goed op te vangen. Ik snap ook niet dat de gedoodverfde kampioen nooit leeggekocht wordt door Italie, spanje en engeland.

Ik denk dat het idd te maken heeft met het feit dat PSV altijd een goed ingesteld collectief heeft maar vrij weinig echt uitblinkers die opvallen zoals bij Ajax een Sneijder. Ajax rekent te vaak op 1 of 2 toppers en bij PSV is iedereen meestal redelijk aan elkaar gewaagd ofzo.

En das een vrij slimme taktiek .
Ik vind 't maar niks
- james 'jimmy' dean
  maandag 24 september 2007 @ 11:57:19 #134
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53428334
Mij verbaasd het dat iedereen altijd va banque speelt tegen PSV, alsof er toch al niets te halen valt. Zo wint PSV een groot gedeelte van haar wedstrijden tegen mindere clubs. Ze laten de tegenstander zelfs het spel maken, thuis of uit maakt ze niets uit. Bij Ajax heb ik altijd het gevoel dat zij per se het spel MOETEN maken.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  maandag 24 september 2007 @ 11:58:43 #135
188728 Lyzio
why do we fall
pi_53428375
quote:
Op maandag 24 september 2007 11:57 schreef Damzkieee het volgende:
Mij verbaasd het dat iedereen altijd va banque speelt tegen PSV, alsof er toch al niets te halen valt. Zo wint PSV een groot gedeelte van haar wedstrijden tegen mindere clubs. Ze laten de tegenstander zelfs het spel maken, thuis of uit maakt ze niets uit. Bij Ajax heb ik altijd het gevoel dat zij per se het spel MOETEN maken.
Sommige dingen ben je aan je stand verplicht bovenstebeste Damzkie.
- james 'jimmy' dean
pi_53428391
Ik ben van mening dat Ajax in 4-3-3 niet constant kan presteren. Denk dat dat in 4-4-2 veel beter lukt. Donderdag was daar eigenlijk wel een bewijs van. Nou als je daar nu eerst eens mee gaat opbouwen. Je speelt misschien wel minder, maar het gaat tóch om het resultaat. psv speelt al seizoenen zo constant als wat. Dit seizoen zijn ze nog zo constant én zijn ze zelfs beter voetbal gaan spelen.
  maandag 24 september 2007 @ 11:59:49 #137
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53428406
@kleinzusje. je moet je PM box even activeren, anders kan ik je niet beantwoorden .
Get woke, go broke!
  maandag 24 september 2007 @ 12:03:41 #138
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53428527
quote:
Op maandag 24 september 2007 11:59 schreef HeatWave het volgende:
@kleinzusje. je moet je PM box even activeren, anders kan ik je niet beantwoorden .
Player.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 24 september 2007 @ 12:04:52 #139
52871 Blight
Supersized.
pi_53428563
Ja, gek genoeg worden Ajacieden altijd razendsnel verkocht ivm talenten van PSV. Wat doet Gomes bijvoorbeeld nog in Eindhoven? Er zijn zoveel buitenlandse clubs die een doelman onder de lat hebben staan die bij lange na niet het niveau van Gomes halen.

Als je dan naar Ajax kijkt, dan viert het opportunisme hoogtij. Als een Ajacied (en dan met name uit de eigen jeugd) twee keer een bal leuk raakt, dan zitten de buitenlandse clubs er bovenop. Ik noem een Steven Pienaar, Nigel de Jong, Ryan Babel of een Tom de Mul. Allemaal spelers die bij Ajax nog op weg waren, maar nu al vertrokken zijn naar buitenlandse (sub)topper.

Het lijkt soms wel alsof het buitenlandse scoutingsapparaat een harde plasser krijgt bij het horen van de naam Ajax. PSV wordt uiteindelijk wel altijd leeggekocht, maar toch zijn er een opvallend aantal uitblinkers bij die club die daar langer blijven dan verwacht (dan denk ik aan Gomes en Farfan maar ook aan Alex, van Bommel, Ooijer enzovoorts).

Stelt PSV zich zoveel harder op in haar verkoopbeleid dat het dergelijke spelers gewoon niet snel laat gaan, of zitten de buitenlandse scouts te slapen?
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  maandag 24 september 2007 @ 12:06:13 #140
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53428601
quote:
Op maandag 24 september 2007 12:03 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Player.
Welk deel van BE-antwoorden snapte je niet? .
Get woke, go broke!
pi_53428657
quote:
Op maandag 24 september 2007 12:03 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Player.
Niet, hij helpt me met een vraag
  maandag 24 september 2007 @ 12:09:39 #142
52871 Blight
Supersized.
pi_53428684
quote:
Je bent een mod. Je kan push-PM'en. .
  maandag 24 september 2007 @ 12:12:59 #143
188728 Lyzio
why do we fall
pi_53428762
quote:
Op maandag 24 september 2007 12:04 schreef Blight het volgende:
Stelt PSV zich zoveel harder op in haar verkoopbeleid dat het dergelijke spelers gewoon niet snel laat gaan, of zitten de buitenlandse scouts te slapen?
Het is toch zo'n warme, leuke, lieve, vriendelijke club
- james 'jimmy' dean
pi_53428773
quote:
thx , alles weer geregeld PM is weer uit hier
AJAX
pi_53428840
quote:
Op maandag 24 september 2007 12:13 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

PM is weer uit hier
Waarom?
pi_53428873
quote:
Op maandag 24 september 2007 12:15 schreef Nashje het volgende:

[..]

Waarom?
Bescherming tegen geile mannen 010 fan's
ON Topic: Doe mij eens blij maken met een mooi ajax gifje
  maandag 24 september 2007 @ 12:17:48 #147
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53428907
quote:
Op maandag 24 september 2007 12:09 schreef Blight het volgende:

[..]

Je bent een mod. Je kan push-PM'en. .
Kan, krijg toch een foutmelding .
Get woke, go broke!
pi_53429018
- Niet doen -

[ Bericht 69% gewijzigd door RayMania op 24-09-2007 13:48:04 ]
pi_53429090
haha

Goede ontwikkeling trouwens dat er hier de laatste tijd wat meer vrouwen komen kijken.
pi_53429136
quote:
Op maandag 24 september 2007 11:31 schreef Scorpie het volgende:
Ben ik de enige die vond dat Urby gisteren de 1-2 het stadion uit had moeten rossen ipv zo theatraal te vallen?
nee man ik was echt pissig, die bal moet je gewoon weg rossen. En je moet de aanvaller nooit naar binnen laten komen daar.
AFC AJAX
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')