SHIIT dat exen gedoe. Kill me, kill me NOW.quote:Op zondag 23 september 2007 21:50 schreef Little_Meanie het volgende:
jaja de vriendzone, een probleem voor vele mannen
als vrouwen beginnen over hun exen gewoon zeggen, zwijgen wijf, dat interesseert mij niet, over mannen ga je maar kletsen met je vriendinnen
Dat is juist het probleem. Denk je dat die fucking chick helemaal kapot is van haar breuk met vriend, en ik ben niet die lul die daar gelijk van gaat profiteren. Maar blijkbaar had ik dat net zo goed kunnen doen.quote:Op zondag 23 september 2007 21:49 schreef Flashwin het volgende:
Had je maar je hand in haar broekje moeten zetten toen het net uit was met haar vriend.
PRUTSER
quote:Op zondag 23 september 2007 21:51 schreef felic. het volgende:
Oh oh oh wat zijn ze toch naief. Een bericht aan alle vrouwen: De goed luisterende man die om je geeft zonder dat daar gevoelens aan te pas komen bestaat niet. Een man hoort alleen de signalen die aanduiden op een potje bats. Natuurlijk geef ik om haar gevoelens maar waarom steek ik zoveel tijd in haar als ze toch een slet is. :/
Een vriendschap tussen bloedmooie vrouw en een standaard geile man.quote:Op zondag 23 september 2007 21:53 schreef karr-1 het volgende:
Waarom zou je geen vriendschap kunnen hebben zonder sexuele spanning? Ik duik toch ook niet met elke vent die ik ken het bed in?
Jij bent dan ook een vrouwquote:Op zondag 23 september 2007 21:53 schreef karr-1 het volgende:
Waarom zou je geen vriendschap kunnen hebben zonder sexuele spanning? Ik duik toch ook niet met elke vent die ik ken het bed in?
Je hebt nog een lange weg te gaan, jonge vriendquote:Op zondag 23 september 2007 22:04 schreef felic. het volgende:
Moet ik haar vertellen wat ik voel en dan maar kijken wat er gebeurt of zal ik mezelf nog even eindeloos pijnigen?
Dat is dus het punt, vrouwen schijnen dit wel te kunnen. Mannen niet.quote:Op zondag 23 september 2007 21:53 schreef karr-1 het volgende:
quote:Op zondag 23 september 2007 22:04 schreef felic. het volgende:
Moet ik haar vertellen wat ik voel en dan maar kijken wat er gebeurt of zal ik mezelf nog even eindeloos pijnigen?
quote:Op zondag 23 september 2007 22:05 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Je hebt nog een lange weg te gaan, jonge vriend
Aan beide: verklaar?quote:Op zondag 23 september 2007 22:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je hoeft het toch niet te vertellen? Gewoon doen.![]()
waarom zou je bevriend willen zijn met een lelijk wijf ?quote:Op zondag 23 september 2007 22:05 schreef sieb het volgende:
[..]
Dat is dus het punt, vrouwen schijnen dit wel te kunnen. Mannen niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |