Mooie actie danquote:Op zondag 23 september 2007 21:48 schreef PitcheR het volgende:
Ja dit was idd in Nijmegen...
alleen jij stond al in startpositie om keihard weg te rennen, toen je de scherven op de grond zag vallen.quote:Op zondag 23 september 2007 21:46 schreef J-heronimus het volgende:
Wat dat in Nijmegen gisteren ?
Ik heb namelijk iets gezien wat eigenlijk precies hetzelfde ging
Uuuuhhh neequote:Op zondag 23 september 2007 21:50 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
alleen jij stond al in startpositie om keihard weg te rennen, toen je de scherven op de grond zag vallen.
Mooi medium dat internet hè? Zo lekker anoniem en je kan een attitude aannemen die je eigenlijk niet past. Want wees eerlijk, jij zou stoïcijns doorlopen wanneer je dit zou overkomen.quote:Op zondag 23 september 2007 22:06 schreef ELdudeness het volgende:
Ik had ze op hun bakkes geslagen als ik het had gezien. Spugen, met flessen gooien nik is dat stelletje schooiers te gek.
Toe maar, 'sukkels' als bijvoeglijk naamwoord.quote:Op zondag 23 september 2007 22:50 schreef T3rr0r het volgende:
Mooi topic. Marokkanen zijn wel sukkels mongolen.
Gokuquote:Op zondag 23 september 2007 23:13 schreef Thomas B. het volgende:
Heb je ook zo'n goku-kapsel en zo'n zwetend tepelshirt? Dan vind ik je namelijk net zo'n kneus als die mocro...
Wehehe je zei linguïstisch...quote:Op zondag 23 september 2007 23:14 schreef cerror het volgende:
Wat een linguïstisch hoogstandje dit topic.
Ik kon niet kiezenquote:Op zondag 23 september 2007 23:11 schreef Nosh het volgende:
[..]
Toe maar, 'sukkels' als bijvoeglijk naamwoord..
ow dát is wat je dwars zit...quote:Op zondag 23 september 2007 23:49 schreef DamzkoO het volgende:
Pleurisvolk. Tijdens de uren van Ramadan doen ze allemaal heilig, maar zodra het avond wordt, beginnen ze me toch weer baldadig te gedragen en van alles te doen wat niet mag. Dan vraag ik me af van, waarom zo heilig tijdens de Ramadan-uren en erna direct weer des duivels.
Bron: http://www.leefbaarrotter(...)ten_in_stadscentrum/
Trek jij ook altijd alles aan wat je grote voorbeeld Valerio van TMF aan heeft?? Want zo'n gast ben jij geloof ik.quote:Op zondag 23 september 2007 23:13 schreef Thomas B. het volgende:
Heb je ook zo'n goku-kapsel en zo'n zwetend tepelshirt? Dan vind ik je namelijk net zo'n kneus als die mocro...
quote:Op maandag 24 september 2007 00:24 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Trek jij ook altijd alles aan wat je grote voorbeeld Valerio van TMF aan heeft?? Want zo'n gast ben jij geloof ik.
Terecht.quote:Op maandag 24 september 2007 00:32 schreef Mopst3r het volgende:
Oehh ik zie nu al dat ik weer es een nieuwe trend set:
[afbeelding]
Aahaaight!!!11
Alsof dat afdoet aan het achterlijke gedrag van onze "medelanders"quote:Op maandag 24 september 2007 00:48 schreef Jajong het volgende:
Ironisch trouwens dat 90% van de "Maroko"-bashers in dit topic geen grammaticaal correcte zin kunnen formuleren.
Hangt helemaal af van het gedrag dat ze vertonen lijkt me niet?quote:Op maandag 24 september 2007 00:49 schreef Emimich het volgende:
Vraag me af wat erger is, hardstyle-kneuzen of irritante mocro's.
Die reageren natuurlijk op niveau.quote:Op maandag 24 september 2007 00:48 schreef Jajong het volgende:
Ironisch trouwens dat 90% van de "Maroko"-bashers in dit topic geen grammaticaal correcte zin kunnen formuleren.
Internet tough guyquote:Op zondag 23 september 2007 22:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mooi medium dat internet hè? Zo lekker anoniem en je kan een attitude aannemen die je eigenlijk niet past. Want wees eerlijk, jij zou stoïcijns doorlopen wanneer je dit zou overkomen.
Ben je mal. Mijn oude lief werd elke week wel lastiggevallen door hardcore-lui.quote:Op maandag 24 september 2007 08:24 schreef PitcheR het volgende:
Nou "Hardstyle kneuzen" ,laten andere mensen in hun waarde. En zijn over het algemeen minder agressief, doen niet alsof ze alles zijn enzovoort. Bovendien verwar jij volgens mij mensen die naar hardstyle luisteren en mensen die uitsluitend hardcore luisteren. Mensen die naar hardcore luisteren worden vaak ook als erg agressief gezien, hoewel dit allemaal wel mee valt.
Stront zit overal... Ik heb dan ook een hekel aan dit soort mensen, zij zorgen ervoor dat dit soort muziek een slechte naam krijgtquote:Op maandag 24 september 2007 08:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ben je mal. Mijn oude lief werd elke week wel lastiggevallen door hardcore-lui.
Mensen die zich alleen registreren om white pride-opmerkingen te plaatsen.quote:Op maandag 24 september 2007 13:10 schreef onderscheid het volgende:
mensen die ontkennen dat mocros veel problemen veroorzaken.. :/
WTF?quote:Op maandag 24 september 2007 13:35 schreef Jajong het volgende:
Floripas.. Jij bent zeker fucked up lelijk, anders ben je te mooi om waar te zijn als ik je posthistory doorblader.
Dan woont hij niet bij mij in de buurt.quote:Op maandag 24 september 2007 13:38 schreef TNA het volgende:
[..]
Hij is onbekend met intelligente vrouwen die tevens mooi zijn
Haha, dat is het niet! Het gaat meer om haar opvattingen etc.quote:Op maandag 24 september 2007 13:38 schreef TNA het volgende:
[..]
Hij is onbekend met intelligente vrouwen die tevens mooi zijn
Pics or it didn't happen.quote:Op maandag 24 september 2007 13:38 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dan woont hij niet bij mij in de buurt.
Tjonge jonge wat zijn we toch weer bijdehandquote:Op maandag 24 september 2007 13:11 schreef colourAgga het volgende:
Tuurlijk doet hij dat thuis niet, daarom doet hij het op straat. Jij gaat thuis toch ook geen flessen kapot smijten?
Hehe!quote:Op maandag 24 september 2007 13:38 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dan woont hij niet bij mij in de buurt.
Ik begreep je ook maar half, gelukkigquote:Op maandag 24 september 2007 13:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha, dat is het niet! Het gaat meer om haar opvattingen etc.
En ik was maar half serieus hoor.
Ben je altijd zo ad rem?quote:Op maandag 24 september 2007 13:43 schreef Floripas het volgende:
[..]
Pics or ga maar in een hoekje de auto-erotiek bedrijven.
Niet per sé.quote:
Tja, eigenlijk hetzelfde als bij Marokkanen hequote:Op maandag 24 september 2007 09:05 schreef PitcheR het volgende:
[..]
Stront zit overal... Ik heb dan ook een hekel aan dit soort mensen, zij zorgen ervoor dat dit soort muziek een slechte naam krijgt![]()
Je zult zien dat dat vies tegen valtquote:Op maandag 24 september 2007 13:54 schreef D1 het volgende:
[..]
Tja, eigenlijk hetzelfde als bij Marokkanen he![]()
Een pak van m'n hart. Tenzij je tijdens de daad ook ad rem bent, dat is niet zo'n turn-on.quote:Op maandag 24 september 2007 13:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen wij in theorie ooit nog neuken.
quote:Op maandag 24 september 2007 00:48 schreef Jajong het volgende:
Ironisch trouwens dat 90% van de "Maroko"-bashers in dit topic geen grammaticaal correcte zin kunnenkan formuleren.
Marokanen die roken ? (en hopelijk heb ik nu niet marokanen fout getiept hehe)quote:Op maandag 24 september 2007 16:49 schreef Sala-adin het volgende:
wat is een maroko?
www.vandale.nlquote:Op maandag 24 september 2007 17:05 schreef Stone het volgende:
[..]
Marokanen die roken ? (en hopelijk heb ik nu niet marokanen fout getiept hehe)
Dat heb je welquote:Op maandag 24 september 2007 17:05 schreef Stone het volgende:
[..]
Marokanen die roken ? (en hopelijk heb ik nu niet marokanen fout getiept hehe)
Eh, ga es bij jezelf na.. Is het - de bashers kan niet formuleren óf de bashers kunnen niet formuleren? - En bedenk je dan eens hoe erg je jezelf dan hebt geowned.quote:
quote:Op zondag 23 september 2007 21:45 schreef Flashwin het volgende:
ik geef die "maroko" () groot gelijk. Je moet gewoon je smoel houden.
hè? verklaar je nader...quote:Op maandag 24 september 2007 00:24 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Trek jij ook altijd alles aan wat je grote voorbeeld Valerio van TMF aan heeft?? Want zo'n gast ben jij geloof ik.
Er is een fundamenteel verschil tussen het gebruik van spreektaal/internettaal en compleet kromme zinnen.quote:Op maandag 24 september 2007 23:05 schreef Biogarde het volgende:
Es is ook geen woord.
Maar goed, gaan we het nog hebben over de OP of gaan we elkaar grammaticaal vernederen?![]()
Want ik ben af en toe ook woordblind![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 23:16 schreef Jajong het volgende:
[..]
Er is een fundamenteel verschil tussen het gebruik van spreektaal/internettaal en compleet kromme zinnen.
Natuurlijk, joh.quote:Op maandag 24 september 2007 14:00 schreef technojunk het volgende:
als iemand tegen me zou zegge dat die me dood zou make ga ik hues niet bang worde daarna pakken me vriende hem echt wel trug
En ji bent precies zo'n gast die ik liever in TBS zie.quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:45 schreef Varr het volgende:
Jonguh kom es tegenover een mocro jonge, doe je niet zo stoer meer
Het is altijd de overgrote meerderheid die zich publiekelijk laat zien die het verpest voor de aan de satelliet-televisie hangende minderheid die geen woord Nederlands spreekt.quote:Op maandag 24 september 2007 18:15 schreef postmortum het volgende:
het is altijd een kleine groep die het verpest voor de rest![]()
Altijd die mocro's weer die lopen te klooien, ruzie maken en met vrienden anderen gaan opwachten omdat ze alleen niks kunnen/durvenquote:'Lurling bedreigd door VVV-speler Amrabat'
Uitgegeven: 25 september 2007 09:11
Laatst gewijzigd: 25 september 2007 10:29
AMSTERDAM - NAC-aanvaller Anthony Lurling is vrijdagavond na de wedstrijd tegen VVV bedreigd door Nordin Amrabat, die speelt bij de club uit Venlo. Dit meldt BN DeStem dinsdag.
Lurling had het in de wedstrijd aan de stok gekregen met de speler van VVV. Na afloop van het duel had Amrabat de spits met enkele vrienden opgewacht in de spelerstunnel. Volgens de ochtendkrant deden zich fysieke bedreigingen voor.
Lurling doet geen aangifte van het voorval en gaat verder niet op de kwestie in. "Dan maak je dat soort mensen alleen maar belangrijk", aldus de NAC-speler. De clubs hebben contact met elkaar gehad over het incident. VVV heeft gezegd maatregelen te treffen.
Wetzel
André Wetzel, trainer van VVV, is bedroefd over de kwestie. "Als alles klopt zoals ik het heb gehoord is het een grove schande. En natuurlijk zullen wij onze maatregelen treffen. Er is gesproken met Amrabat. Zijn kennissen komen het stadion in elk geval nooit meer in. En we zullen er ook voor zorgen dat dit soort zaken nooit meer voorvallen in ons stadion."
Het probleem is dat het die rotmocros zijn die je op straat stoer ziet rondlopen en die nauwelijks goeie opvoeding van hun ouders hebben gehad.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:51 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Altijd die mocro's weer die lopen te klooien, ruzie maken en met vrienden anderen gaan opwachten omdat ze alleen niks kunnen/durven![]()
![]()
Jij bent dood jonguh ik zweer.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:24 schreef Barachem het volgende:
[..]
Natuurlijk, joh.
Het is ook zo stoer om iemand met zijn allen kapot te meppen.
En je spelling laat enorm te wensen over.
Een typfoutje zo nu en dan, ok, maar het meeste van je zin klopt kwa spelling niet.
Maar wat een zwakke lafaard ben je, dat je zelf niet iemand verrot gaat slaan in plaats van vrienden erbij te halen.
[..]
En ji bent precies zo'n gast die ik liever in TBS zie.
Een potje gaan dreigen omdat je jezelf zo stoer vindt.
Ik kan je bijna garanderen dat de meeste rotlui, waar ook jij en de gemiddelde rondhangende marrokaan bij toe behoren, als ook wel andere allochtonen en autochtonen, in hun eentje zekers een gevecht uit de weg gaan en dan angstig weglopen terwijl ze een grote bek geven dat ze je later weer pakken, dat je maar moet uitkijken want ze komen met hun matties eraan of dat je later zo dood bent.
Het zijn gewoon angstige bluffende lafaards die alleen durven te slaan als ze vrienden bij zich hebben die garanderen dat zij door het slachtoffer niet geslagen kunnen worden.
Nou, ben je zo'n verachtelijke lafaard of doe je maar zo stoer?
Echt waar, rotlui allemaal en daarnaast ook ongelooflijk laf dat ze niet eens 1 op 1 durven.
Tjonge, tjonge...quote:
Als die ouders nou niet voortplanten als konijnen, dan heb je ook geen gezinnen van 10 kinderen en dan kan je ze tenminste nog in toom houden.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:36 schreef Barachem het volgende:
[..]
Het probleem is dat het die rotmocros zijn die je op straat stoer ziet rondlopen en die nauwelijks goeie opvoeding van hun ouders hebben gehad.
Ik ken verder geen goeie marrokanen, maar ik verzeker je, de goeie marrokanen zullen het uit hun hoofd laten om vrienden erbij te roepen als ze zich beledigd voelen, die zul je ook verder niet op straat zien rondbaldaden en vervelend tegen mensen doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |