Ik wat minder, maar meningen kunnen verschillen (gelukkig)quote:Op maandag 13 juli 2009 23:36 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Ik had hem ook liever ergens anders naartoe zien gaan moet ik zeggen, maar ik kan het hem niet echt kwalijk nemen. Misschien wel als hij tegen Man Utd scoort![]()
[..]
Het lijkt mij ook niet de slimste nee. En of het hem om het geld te doen is, zou best kunnen. Is niet eens zo'n probleem denk ik omdat zijn inzet altijd fantastisch is. Ik kan de transfer wel begrijpen in ieder geval.
Boca - Corinthians - West Ham - MU - Cityquote:Op maandag 13 juli 2009 23:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat blijkt ook uit het feit dat hij destijds een contract bij een vage investeringsmaatschappij getekend heeft. Dat doe je alleen als je een betrekkelijk laag IQ hebt denk ik.
Maar goed dat jou mensenkennis niet al te groot isquote:Op maandag 13 juli 2009 23:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat kan, maar als je een beetje common sense heb verkas je niet naar een stadsgenoot/rivaal.
Blijkbaar houdt meneer Tevez wel een beetje van provoceren, want als 1 van de weinige Argentijnen koos hij om een tijdje in Brazilië te spelen.
Ja sorry, vindt Tevez een fantastische speler, maar komt bij mij over als domme broodvoetballer.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Maar goed dat jou mensenkennis niet al te groot is
Tevez ging een kippetjesdans doen in een vol Monumental
Hij lacht om Old Trafford
Tevez is een baasquote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
![]()
Ik weet toch niet alles wat die rare vogel allemaal uitspookt.
Wist je trouwens dat hij een scheet liet toen hij zijn contract bij Man Utd tekende?
Wist je niet hè hè HE!
Tevez is een goede voetballer.quote:
Die bovendien altijd keihard werktquote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:41 schreef FireFox1 het volgende:
Tevez is een goede voetballer.
En een basisplaats eistquote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Die bovendien altijd keihard werkt
Geef eens een linkie?quote:
Bedoel je Shrek?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Geef eens een linkie?
Terecht overigens als je concurrent een lamme flikker is
Nee, Berbatovquote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bedoel je Shrek?
Enne...
http://www.dutch-mancunians.nl/php/newsitem8.php
Nee ok, dat is ook een lamlulquote:
Een "grote club" als Chelsea bedoel je?quote:Op maandag 13 juli 2009 22:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, maar ook dat komt door 'vreemd geld'. Ik snap zo'n speler echt niet. Bij echt grote clubs kan hij ook genoeg verdienen en ik zou dan echt nooit naar een club als City gaan.
Maar goed dat we hier allemaal Spaans spreken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
http://argentinosencasa.com.ar/ver.php?art=2323
Google es tu mejor amigo!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:33 schreef YazooW het volgende:
[..]
Maar goed dat we hier allemaal Spaans spreken.
23quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Deze held gaat er 20 inschieten
Maar die picca is dan ook oud.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gaat ook om de foto slaperd
Vertel het me??? Ik ben niet goed in bedenken..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:36 schreef YazooW het volgende:
[..]
Maar die picca is dan ook oud.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het verhaal erachter mag je zelf bedenken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |