Ik heb een beetje het gevoel dat dit voortvloeit uit het feit dat Salza failliet is ( lees: 1 subsidiepost minder dus geld over....ergo, dat overschot kan naar de bibliotheek gesluist worden...)quote:
Het faillisement van Salza heeft er op zich niets mee te maken. De subsidie voor 2007 hebben ze al gehad, die voor 2008 moesten ze nog krijgen, minus 4 ton die ze moesten bezuinigen.quote:Op woensdag 7 november 2007 10:13 schreef towncar het volgende:
[..]
Ik heb een beetje het gevoel dat dit voortvloeit uit het feit dat Salza failliet is ( lees: 1 subsidiepost minder dus geld over....ergo, dat overschot kan naar de bibliotheek gesluist worden...)
Zit ik er erg ver naast ?
Ha ha ja die zag ik ook in de krant staan, ik moest lachen in de trein toen ik het las. Hij hangt nu aan de muur van mijn kantoor.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:05 schreef ThAzOnE het volgende:
deze week gespot in de krant en speciaal voor jullie ingescanned....misschien voor de OP?![]()
[ afbeelding ]
Het was een harde knal inderdaad. toch mooi wat voor druk er wordt gecreeerdquote:Op zondag 11 november 2007 15:28 schreef Caesu het volgende:
zoo kwam F16 langs.
nog nooit zo'n harde sonic boom gehoord.
quote:F16's knallen over Midden-Nederland
GROENE HART - De twee F-16’s die zondagmiddag door de geluidsbarrière gingen, hebben voor veel opschudding gezorgd.
Een F16 in actie. FOTO ANP
De harde knallen rond drie uur 's middags lokten inwoners in het midden van het land de straat op, op zoek naar de herkomst van het geluid.
Ook in Gouda, Schoonhoven en Woerden en de rest van het Groene Hart werd verschrikt gereageerd, evenals in de provincie Utrecht, het Gooi en Flevoland.
De F-16’s waren op verzoek van de NAVO vanuit Leeuwarden uitgerukt om een onbekend toestel dat boven Nederland vloog te onderscheppen. Deze had zich niet geïdentificeerd en het lukte niet contact te leggen met het toestel.
Het onbekende vliegtuig bleek later een helikopter, die was opgestegen van Lelystad Airport en richting zuiden des lands vloog. Het lukte de piloot na het verlaten van het controlegebied niet om radiocontact te maken, waarna het protocol in werking trad. De helikopter is later geland in Bergen op Zoom, waarna de piloot wel contact kon leggen.
Doordat de F-16’s harder dan 1000 kilometer per uur vlogen en dus door de geluidsbarrière gingen, ontstond er een zogenaamde sonic boom. In gewone situaties wordt boven Nederland niet zo snel gevlogen.
De politie kreeg talloze telefoontjes van verontruste mensen. Voor zover bekend is er geen sprake van schade.
En ik moet er zo meteen door naar huis toequote:Op dinsdag 13 november 2007 15:36 schreef renz0r het volgende:
4'C en regen...Jup en oudhollandsche schijt herfstweer is er weer
Maar natuurlijkquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:17 schreef renz0r het volgende:
Auto naar Bakenstein?
Klopt, valse brandmelding nummer 48752quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:41 schreef renz0r het volgende:
Hoor net van ma dat de treinen niet rijden ofzo en erg lange files dat je vanaf Breda moet omrijden via Gorichem?
88 (of 188) neem ik in principe altijd, mits het buiten de spits is...Bijna altijd sta je vast in de file waardoor je met de trein via blaak nog sneller bent. Loop ik naar Kralingse Zoom, metro, Blaak en huts naar Zwijndrecht.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:02 schreef Lausteen het volgende:
[..]
Klopt, valse brandmelding nummer 48752in de tunnel bij Barendrecht , maar is inmiddels weer opgelost. A16 is nu complete chaos idd
ben blij dat ik om 4 uur alweer huiswaarts kon met de 88!
quote:De politie vraagt uw aandacht voor woninginbraken. Wij vragen uw aandacht alert te zijn voor verdachte personen of voertuigen in de avonduren. Politie ZHZ
zal je zien, breken ze overdag inquote:Op woensdag 14 november 2007 07:10 schreef ThAzOnE het volgende:
SMS Alert van de politie (gisterenavond ontvangen). Postcode 3331
[..]
Ik was gisteren pas om 19.15 terug in Zwijndrecht, stond uiteraard weer vast op Rotterdam CS omdat er voor de zoveelste keer een vals alarm in de tunnel bij Barendrecht was.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:41 schreef renz0r het volgende:
Hoor net van ma dat de treinen niet rijden ofzo en erg lange files dat je vanaf Breda moet omrijden via Gorichem?
Hey die kreeg ik ook met postcode 3333. Uiteraard net midden in een toespraak van de burgemeester, begint mijn mobiel te piepenquote:Op woensdag 14 november 2007 07:10 schreef ThAzOnE het volgende:
SMS Alert van de politie (gisterenavond ontvangen). Postcode 3331
[..]
Ha ha dan heb jij mijn buurt ook in de gaten gehouden, dus ik ben gewoon naar bed gegaan.quote:Op woensdag 14 november 2007 09:13 schreef alpeko het volgende:
Ook ontvangen (3333), ben meteen maar de hele nacht opgebleven
Liever een goede buur... maar euh... de volgende keer blijf jij op, ok?quote:Op woensdag 14 november 2007 09:33 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ha ha dan heb jij mijn buurt ook in de gaten gehouden, dus ik ben gewoon naar bed gegaan.
Afgesproken....quote:Op woensdag 14 november 2007 09:34 schreef alpeko het volgende:
[..]
Liever een goede buur... maar euh... de volgende keer blijf jij op, ok?
Ook hoiquote:
Ga je schamenquote:
ik was om 7:30 al aan het werkquote:Op woensdag 14 november 2007 10:41 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ga je schamen![]()
Ik stond al om half 7 naast mijn bed en zat om half 8 in de trein naar Rotterdam.
quote:
netjes.....quote:Op woensdag 14 november 2007 10:44 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik was om 7:30 al aan het werk![]()
dat heb ik ook een paar keer gehad in het appartement. blokverwarming en niemand die belt dat de ketel het niet doetquote:Op woensdag 14 november 2007 10:52 schreef karr-1 het volgende:
[..]
netjes.....
Mijn vriend moest vandaag ook vroeg opstaan, omdat ze tussen 8 en 9 langs kwamen om de verwarming te maken. De verwarming in de woonkamer doet het gewoon niet, van het weekend helemaal opengedraaid en hij bleef gewoon koud. Ontluchten hielp ook niet.
geluksvogel...was 5:00 op, 6:00 in de auto richting Den Haag en 6:45 al aan het werkquote:Op woensdag 14 november 2007 10:44 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik was om 7:30 al aan het werk![]()
Bij ons lag het aan de radiator zelf scheen het, een of andere klep die vastzat. De rest van het appartement werd wel warm, alleen de woonkamer niet.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:15 schreef staticdata het volgende:
[..]
dat heb ik ook een paar keer gehad in het appartement. blokverwarming en niemand die belt dat de ketel het niet doet.
Je verwacht toch dat als je 's avonds thuis komt dat die ouwe taarten die de hele dag thuiszitten ff bellen, maar nee....
Succes !! Waar heb je gesolliciteerd?quote:Op woensdag 14 november 2007 12:26 schreef rollator_GSI het volgende:
vanavond om 1800 in Dordt zijn voor mn afrondende sollicitatie gesprek,hoop dat ik het haal
quote:Op donderdag 15 november 2007 07:57 schreef rollator_GSI het volgende:
ben aangenomen !
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 15 november 2007 07:57 schreef rollator_GSI het volgende:
ben aangenomen !
Welcome backquote:Op donderdag 15 november 2007 11:28 schreef Robin2130 het volgende:
Ik meld me ook weer hier na een lange tijd
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 15 november 2007 07:57 schreef rollator_GSI het volgende:
ben aangenomen !
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 15 november 2007 19:50 schreef rollator_GSI het volgende:
gewoon monteur.
maar wel het mooie werk !
cool, kan je ook een keer mijn Golf V fixen....lease-auto is vaste klant van Ames...alleen dan in Zwijndrechtquote:Op donderdag 15 november 2007 19:50 schreef rollator_GSI het volgende:
gewoon monteur.
maar wel het mooie werk !
Chiptuning?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:31 schreef rollator_GSI het volgende:
elektrisch gezien wel ja.
mechanisch is niet mijn afdeling
Misschien kunnen ze op mijn werk nog iemand gebruiken, ik zal eens voor je kijken.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:51 schreef ThAzOnE het volgende:
lekker dicht bij huis, alleen is computerreparatie niets voor mij.
Als overigens iemand een vacature weet voor ICT-ers in de omgeving (vast, geen detachering). Laat het me dan even weten. Doe voornamelijk server en Citrix beheer en hopelijk volgend jaar ook gecertificeerd Sharepointer
hoe loopt dat bedrijfje nou? kan echt niet inschatten of het goed draait of niet.quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:41 schreef karr-1 het volgende:
Mijn vriend heeft trouwens nog iemand nodig voor 32 uur per week in de computerwinkel. Voor zover ik weet is het een klein beetje verkoop, maar het grootste deel computerreparatie enzo, eventueel ook bij klanten thuis.
PM me maar als je meer wilt weten, dan geef ik het aan hem door. Het gaat trouwens om Triplepoint aan de Kort Ambachtlaan.
Het bedrijf bestaat nu een kleine 2 jaar en gaat steeds beter draaien. Veel positieve reclame en klanten zijn zeer tevreden. Zelfs mensen die bij bv de Alternate zijn geweest, maar toch terugkomen vanwege de betere service enzo.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:28 schreef staticdata het volgende:
[..]
hoe loopt dat bedrijfje nou? kan echt niet inschatten of het goed draait of niet.
Klopt, het is een van die kioskdingen die daar staan, in die hoek bij de AH, de groentewinkel en de dierenwinkel.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:59 schreef alpeko het volgende:
Die laminaatshop zit nu waar de Mitra zat. Die computerzaak zit nergens naast. Tegenover de dierenwinkel en de AH.
goed om te horenquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:17 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Het bedrijf bestaat nu een kleine 2 jaar en gaat steeds beter draaien. Veel positieve reclame en klanten zijn zeer tevreden. Zelfs mensen die bij bv de Alternate zijn geweest, maar toch terugkomen vanwege de betere service enzo.
Ha ha mijn vriend is er 1 van, maar ik heb hem nog nooit over jou gehoordquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:22 schreef renz0r het volgende:
Die laminaatshop is Jel parket, zit naast de drogisterij. Waar Jel eerst zat zit nu idd zo giftshop ofzo...
Triple point mensen zijn wel chill, soms praatje maken omdat er soms bekende achter de balie werken
Ik ben van mijn leven nog nooit bij de Alternate geweest, maar ik hoor er inderdaad alleen maar slechte verhalen over. Van lange wachtrijen tot mensen die letterlijk de balie in elkaar slaan omdat ze onbeschoft geholpen worden.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:24 schreef staticdata het volgende:
[..]
goed om te horen.
alternate gaat misschien aan zijn eigen succes ten onder. de service is daar echt bagger.
waar jel parket zat, zit nu een zaakje wat bonbons verkoopt en thee.
Ik heb die zaak alleen nog maar van de buitenkant gezien, maar ik kan me bijna niet voorstellen dat dat gaat lopen. Het ziet er allemaal best leuk en lekker uit enzo, maar het ziet er ook aan de prijzige kant uit.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:24 schreef staticdata het volgende:
waar jel parket zat, zit nu een zaakje wat bonbons verkoopt en thee.
Ik ben zelf nog bij Alternate geweest om te kijken of ze nog wat leuks hebben, wilde een nieuwe pc samenstellen/kopen. Nou echt wat een service, droevig en altijd veel te druk. Daar koop ik dus geen systeem, no wayquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:34 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik ben van mijn leven nog nooit bij de Alternate geweest, maar ik hoor er inderdaad alleen maar slechte verhalen over. Van lange wachtrijen tot mensen die letterlijk de balie in elkaar slaan omdat ze onbeschoft geholpen worden.
Ga eens kijken bij Triplepoint zou ik zeggen, die kunnen je uitstekend helpen tegen minstens zulke scherpe prijzen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:59 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ik ben zelf nog bij Alternate geweest om te kijken of ze nog wat leuks hebben, wilde een nieuwe pc samenstellen/kopen. Nou echt wat een service, droevig en altijd veel te druk. Daar koop ik dus geen systeem, no way![]()
Ik heb er geen ervaring mee zoals ik al zei. Ik denk dat jij een wat meer ervaren computergebruiker bent, maar mensen die er minder verstand van hebben willen graag meer service.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:06 schreef Ritchie het volgende:
Ik ga toch regelmatig naar Alternate..
Bestel het via internet, en laat het dan klaar leggen. Hoef je iig niet zo lang te wachten..
Qua service heb ik gelukkig weinig ervaring met ze..
Werkte daar 2 kennissen van mij....en nu 1 dan zo af en toe als invaller voor de zaterdag. Dat is jouw vriend iig nietquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:33 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ha ha mijn vriend is er 1 van, maar ik heb hem nog nooit over jou gehoord![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |