abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53414911
67 dus.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_53414993
pi_53415081
Kunnen we de Coen Dillen index alweer erbij pakken of is dat nog te vroeg?
  zondag 23 september 2007 @ 20:58:51 #4
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_53415105
Vandaag weer een erg sterke wedstrijd gespeeld.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_53415131
quote:
Op zondag 23 september 2007 20:57 schreef sjimz het volgende:
Kunnen we de Coen Dillen index alweer erbij pakken of is dat nog te vroeg?
Die is bij Huntelaar elk seizoen van toepassing

Ja dus pak em er maar bij, en als je wilt post em ook ekkes
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
pi_53415151
Hier zijn doelpunten tot nu toe, zonder die vandaag (zet ik er morgen bij).

19-08-2007 Klaas-Jan Huntelaar (De Graafschap - Ajax) 0-1
19-08-2007 Klaas-Jan Huntelaar (De Graafschap - Ajax) 0-6
19-08-2007 Klaas-Jan Huntelaar (De Graafschap - Ajax) 1-7
19-08-2007 Klaas-Jan Huntelaar (De Graafschap - Ajax) 1-8
01-09-2007 Klaas-Jan Huntelaar (Ajax - FC Groningen) 2-2
15-09-2007 Klaas-Jan Huntelaar (Heracles Almelo - Ajax) 0-1

23-09-2007 Klaas-Jan Huntelaar (AZ - Ajax) 0-1

[ Bericht 8% gewijzigd door RayMania op 24-09-2007 15:17:53 ]
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_53415158
Je bedoelt de Piet van Reenen-index. KJH staat nu op 24,5%.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_53415206
Na 5 wedstrijden stond Coen pas op 1, Klaas Jan al op 7.
pi_53415305
Die maffe Georgier (kan even niet op zijn naam komen, zegt wel genoeg) van NEC stond enkele seizoenen terug op 7 doelpunt na 3 wedstrijdenl; die heeft daarna ook geen pepernoot meer geraakt. Dus die index kan direct weer de koelkast in!

Al is Klaas wel van een geheel andere orde natuurlijk..
  zondag 23 september 2007 @ 21:06:59 #10
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_53415310
Volgende week prijsschieten

Ajax - VVV-Venlo
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_53415341
quote:
Op zondag 23 september 2007 21:06 schreef donroyco het volgende:
Volgende week prijsschieten

Ajax - VVV-Venlo
1-1
pi_53415350
quote:
Op zondag 23 september 2007 21:06 schreef Girth het volgende:
Die maffe Georgier (kan even niet op zijn naam komen, zegt wel genoeg) van NEC stond enkele seizoenen terug op 7 doelpunt na 3 wedstrijdenl; die heeft daarna ook geen pepernoot meer geraakt. Dus die index kan direct weer de koelkast in!

Al is Klaas wel van een geheel andere orde natuurlijk..
Als je Niedzielan bedoelt, dat is een Pool
pi_53415472
quote:
Op zondag 23 september 2007 21:08 schreef sjimz het volgende:

[..]

Of misschien Gorgi Hristov . Al is dat weer een Macedoniër.
pi_53415481
quote:
Op zondag 23 september 2007 21:08 schreef sjimz het volgende:

[..]

Nee, het was een Georgiër. Kan alleen even niet op z'n naam komen.

[edit] Een Macedoniër dus!
  zondag 23 september 2007 @ 21:16:20 #15
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_53415591
quote:
Op zondag 23 september 2007 21:08 schreef Girth het volgende:

[..]

1-1
Echt niet, KJH prikt er minimaal 2 in
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_53416117
quote:
Op zondag 23 september 2007 21:16 schreef donroyco het volgende:

[..]

Echt niet, KJH prikt er minimaal 2 in
Ik ga eigelijk van minimaal 3 uit, cker als je ziet hoe Ajax de kansen benut
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
pi_53424397
Hij is echt haarscherp.

Dat passje naar Suarez bij de 2-0 .
pi_53427201
Held!
pi_53582187
quote:
Nu al zijn eigen tribune

THOMAS RIJSMAN

Op sportpark Berg en Bos van AGOVV werd donderdag één van de tribunes omgedoopt tot de Klaas-Jan Huntelaartribune. Het pad naar de top begon voor Huntelaar in Apeldoorn. Letterlijk en figuurlijk.

De wedstrijdbespreking en de gezamenlijke maaltijd zijn bij AGOVV in dezelfde ruimte. Je komt er binnen door een schuifdeur, met meteen links daarvan een foto aan de houten wand. Het witte licht van twee tl-buizen aan het plafond reflecteert op het hoofd van de geportretteerde speler: Klaas-Jan Huntelaar.

Hij draagt nog het blauwe shirt van AGOVV, de club waar hij - na een moeizaam profdebuut bij PSV en De Graafschap - zijn doorbraak beleefde in 2003, hetzelfde jaar dat de club uit Apeldoorn zijn rentree maakte in het betaalde voetbal.

De spits trekt een zuur gezicht op de afbeelding, alsof de schaal fruit en de soep - gegoten in simpele stalen bakken - op de tafel voor de muur met foto, hem te min zijn.

Daar is geen sprake van, zegt Huntelaar nu, terugkijkend op zijn tijd bij de club waar alles klein en simpel is. ''Het is er juist leuk. Aan dingen die minder volmaakt zijn, heb je meestal mooiere herinneringen dan aan zaken die helemaal perfect zijn.''

Dus heeft de route van de kleedkamer naar het hoofdveld - bij AGOVV een wandeltocht van bijna twee minuten door het bos - wat Huntelaar betreft wel zijn charme. De KNVB heeft de kortste route - meteen rechtdoor tussen twee tribunes door - verboden uit veiligheidsoverwegingen: te veel mensen zouden zich zomaar aan de spelers kunnen vergrijpen.

Misschien heeft de voetbalbond gelijk: het bosrijke sportcomplex herbergt al genoeg loslopend wild, weet Huntelaar nog. ''Ik ging er lopen als ik geblesseerd was. Je kwam er allerlei beesten tegen: herten, wilde zwijnen. Tot een confrontatie is het gelukkig nooit gekomen.''

Huntelaar herinnert zich het kronkelpad naar het hoofdveld nog goed. Net als John Karelse, nu assistent-trainer van NAC, toen nog de geroutineerde keeper wiens spoor Huntelaar altijd koos op het pad richting het veld.

Karelse: ''Ik vond het eerder een aanfluiting. Eerst dat broeierige kleedkamertje. Als je vervolgens naar buiten stapte, en het regende, liep je zo een heel stuk door de modder. Ik kwam van Newcastle United, waar je door een tunnel van twintig meter heen moest en het geluid van 55.000 toeschouwers je tegemoet kwam.''

Huntelaar: ''In Apeldoorn hoorde je wat geroezemoes als je de kleedkamer uitkwam. Ze draaiden ook vaak muziek. Ik geloof altijd een nummer van de Haven zangers.''

Karelse: ''Bij AGOVV zag je de tegenstanders bedenkelijk om zich heen kijken. Ik betwijfel of Huntelaar daar zo gecharmeerd van was. Ik denk eerder dat hij die club bewust als springplank heeft gebruikt.''

Dat Huntelaar aan zorgvuldige carrierèplanning doet, zal hij nooit ontkennen. Een stapje terug om er later via Heerenveen naar Ajax twee naar voren te zetten, was een bewuste keuze. Maar op Sportpark Berg en Bos voelde hij zich oprecht thuis, zegt hij. Juist vanwege die ligging.

Zijn kleuterschool in Hummelo lag ook midden in het bos, net als het jeugdcomplex van PSV, waar hij in 2000 kwam te spelen. ''Mooi hè, die bomen,'' zegt hij dus, terugdenkend aan AGOVV en de route naar het hoofdveld.

Huntelaar: ''Dat stukje lopen hoorde er gewoon bij. Tijdens de wandeling naar het veld praatte je wat. Elkaar op scherp zetten. 'Er op!' 'Aanpakken'. De soort dingen die je in de kleedkamer ook zegt. Voor de rest liepen we gewoon naar het veld toe. Dat pad heb ik nooit als vreemd ervaren.''

''Dat nuchtere is typisch Klaas-Jan,'' vindt Christien Woordes, de oude kleuterjuf van Huntelaar. Ze herinnert zich een bescheiden jongetje. ''Hij zal de opening van zijn tribune wel eng gevonden hebben. Hij zat nooit op de voorste rij, maar had wel altijd zijn oren open. Hij wist heel goed wat hij wilde, maar zonder vervelend te worden. Een rustige jongen, al liet hij zich nooit aan de kant zetten. Hij had zijn 'koppie' wel.''

Karelse was niet zodanig onder de indruk toen hij Huntelaar voor het eerst trof bij AGOVV. ''Ik vond het een wat slungelige jongen. Hij lag ook vaak op de grond in het begin. Ik dacht: Dat wordt nog wat als hij onze doelpunten moet maken.''

Maar net als Woordes werd ook Karelse geconfronteerd met de onverzettelijkheid van de spits. ''Ik schopte hem wel eens expres tegen de benen, maar hij trapte gewoon terug. Hij was ook de enige van de twintig selectiespelers aan wie je kon zien dat hij baalde als een trainingspartijtje verloren ging. Hij is een typisch voorbeeld van een speler bij wie mentaliteit meer doorslaggevend is geweest dan het talent.''

De route naar succes ging voor Huntelaar via het Apeldoornse bospad - dat loopt langs bouwketen en schuren met gebladderde verf - en eindigt aan de rand van het hoofdveld, net onder het scorebord, met uitzicht op de tribune achter de goal aan de overkant: sinds donderdag de Klaas-Jan Huntelaartribune.

Huntelaar: ''Dat is wel apart. Meestal noemen ze een tribune pas naar je wanneer je wat ouder bent. Of overleden. Maar ik ben er wel blij mee. Het is toch een vorm van waardering.''

In het doel voor zijn eigen tribune scoorde Huntelaar in de wedstrijd tegen TOP Oss zijn eerste doelpunt (van de in totaal 26) voor AGOVV. Zijn eerste ook als

profvoetballer. ''Hij was nog mooi ook. Ik kreeg in het strafschopgebied de bal, die ik met mijn hak meenam. Ik zette mijn lichaam tussen de bal en een tegenstander en schoot met links in de hoek.''

Een week later tegen Heracles scoorde hij drie keer uit een strafschop. Huntelaar: ''Toen was ik ineens topscorer van de eerste divisie. Zo is het daar allemaal een beetje begonnen. Denk ik.''
pi_53583337
Vandaag maar weer scoren onze held
AFC AJAX
pi_53584068
Mooi stuk

Ik ben benieuwd vandaag. Zou lekker zijn als hij er weer twee in weet te prikken.
pi_53586742
quote:
Op zondag 30 september 2007 10:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Mooi stuk

Ik ben benieuwd vandaag. Zou lekker zijn als hij er weer twee in weet te prikken.
Gewoon op naar de 10 voor Klaas vandaag .
pi_53592534
68

op gelijke hoogte met Wim Kieft en in de top 25 van topschutters bij Ajax.
pi_53592786
TT-change naar 68!
pi_53592820
68 and counting...
pi_53724545
Waardeloze avond voor Ajax, maar Klaas heeft er wel weer twee in liggen.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 17:27:26 #27
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_53724883
Na dit jaar naar een echte topclub. Is dit seizoen echt werelds begonnen.. en is voetballend enorm gegroeid.
pi_53725596
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 17:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Na dit jaar naar een echte topclub. Is dit seizoen echt werelds begonnen.. en is voetballend enorm gegroeid.
Dat laatste vooral. Omdat Ajax nu zonder "10" speelt, moet hij zich ook veel vaker terug laten zakken, omdat hij anders helemaal geen bal krijgt. Des te knapper dat hij er ook nog zoveel ballen inschiet. Met Perez achter hem weet ik zeker dat hij er nog veel meer had gescoort.
pi_53725653
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 17:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
zeker

ik moest wel lachen wat hij zei

"He dropped the fucking ball"
AFC AJAX
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 18:13:33 #30
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_53725831
Aha, dát zei hij dus!
Zat net te laat op te letten om het te verstaan.
Ta mère bien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')