Dank jequote:Op dinsdag 22 september 2009 22:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mega-schop! Vanaf aanstaande maandag begint het weer! Het start om 21.30. Met o.a. een zwangere Marjolein
.
Goed dat je het zegtquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mega-schop! Vanaf aanstaande maandag begint het weer! Het start om 21.30. Met o.a. een zwangere Marjolein
.
De slechtste? In welk opzicht?quote:Op woensdag 23 september 2009 12:06 schreef dotKoen het volgende:
Ah, de co-assistent. Met recht de slechtste ziekenhuisserie op de Nederlandse TV. Maar wel erg vermakelijk
De complete ongeloofwaardigheid van de gang van zaken in een ziekenhuisquote:Op woensdag 23 september 2009 12:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
De slechtste? In welk opzicht?
Mja, maar zoals Breuls eerder ook al opmerktequote:Op woensdag 23 september 2009 12:29 schreef dotKoen het volgende:
[..]
De complete ongeloofwaardigheid van de gang van zaken in een ziekenhuis. En het spel is ook niet echt denderend.
Maar, nogmaals, ik kijk er graag naar.
Maar inderdaad, het blijft een toffe serie, los van of het realistisch is of nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:37 schreef Breuls het volgende:
Vind je? Het is geen medische serie, maar een serie over mensen in een ziekenhuis. Realisme zoek ik in medische- en politieseries allang niet meer. Althans, niet veel.
Damn, vergeten te kijkenquote:Op maandag 28 september 2009 22:17 schreef Honeymooner het volgende:
OMG, het wordt echt met de minuut ongeloofwaardiger & onethischer, maar lekker boeiend, heerlijk om naar te kijken!
Net5gemist.nlquote:Op maandag 28 september 2009 22:27 schreef dotKoen het volgende:
Wordt het nog herhaald? Of komt het in Net5's programma gemist?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:50 schreef Bravebart het volgende:
Oh jeetje, ik heb het nog helemaal niet gekekenPuicke regenachtige avond om eens wat afleveringen in te gaan halen vandaag
Overdrijven is ook een vakquote:
Ja ik lees het net. Gelukkig maarquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:12 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Overdrijven is ook een vak![]()
Nog maar 1 aflevering geweest
Oh, ik dacht dat gister de 3e al wasquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:12 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Overdrijven is ook een vak![]()
Nog maar 1 aflevering geweest
The Fall van Ane Brun.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:50 schreef Honeymooner het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet ten tijde van de zelfmoord? Ik hoorde iig heel toepasselijk I will fall..
Iig realistischer dan iemand die precies het goede zegt op zo'n moment zodat diegene niet springtquote:
Thanks!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:58 schreef dotKoen het volgende:
[..]
The Fall van Ane Brun.
Die anti-zelfmoordpraatjes van Elin.
Ciske de Rat?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:50 schreef Remzz het volgende:
Ze hebben altijd zulke mooie muziek vind ik
Geweldig personagequote:Op maandag 12 oktober 2009 22:27 schreef dotKoen het volgende:
Verstraten: "Ben geen mens, ben een dokter"
Nog een aanvulling: Hoffman is natuurlijk de enige fatsoenlijke acteur in de hele serie.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:30 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Zeker! Vond hem goed deze aflevering.
Das ook weer waarquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:48 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Nog een aanvulling: Hoffman is natuurlijk de enige fatsoenlijke acteur in de hele serie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |