Sinds wanneer kan jij gedachten lezen?quote:Op zondag 23 september 2007 18:15 schreef Schunckelstar het volgende:
je pakje ligt veilig opgeborgen,en je bent je spiegel iig niet kwijt,wat zeur je nou![]()
hoezoquote:Op zondag 23 september 2007 18:17 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan jij gedachten lezen?![]()
Ja lekker.Waarvoor laat ik iets versturen als ik het ook bijna kan ophalen.quote:Op zondag 23 september 2007 18:15 schreef Schunckelstar het volgende:
je pakje ligt veilig opgeborgen,en je bent je spiegel iig niet kwijt,wat zeur je nou![]()
volgens mij kun je ze bellen om een afspraak te maken wanneer je thuis bent,dan komen ze nog wel langsquote:Op zondag 23 september 2007 18:21 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Ja lekker.Waarvoor laat ik iets versturen als ik het ook bijna kan ophalen.En mijn spiegel is stuk.Ik kan hem niet meer verstellen.Asos die niet van andermans spullen kunnen afblijven.
![]()
great minds think alikequote:Op zondag 23 september 2007 18:26 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Omdat ik precies het zelfde dacht.
Nouwe wat tof zeg, beetje tegen minimumloon door de regen lopen.quote:Op zondag 23 september 2007 18:16 schreef Magereheinus het volgende:
TNT is tof ja, sinds afgelopen zaterdag mn nieuwe werkgever
Nee man(tja de regen heb ik geen controle over)maar TNT betaald echt goed, ver boven minium. Ik verdient 7,80 bruto als 18-jarigequote:Op zondag 23 september 2007 22:35 schreef hoj het volgende:
[..]
Nouwe wat tof zeg, beetje tegen minimumloon door de regen lopen.![]()
Ik verdien maar 2,70 netto als 16 jarige.quote:Op zondag 23 september 2007 22:46 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Nee man(tja de regen heb ik geen controle over)maar TNT betaald echt goed, ver boven minium. Ik verdient 7,80 bruto als 18-jarige
Was het lekkerquote:Op maandag 24 september 2007 20:15 schreef JoaC het volgende:
[quote]Op zondag 23 september 2007 18:16 schreef Magereheinus het volgende:
TNT is tof ja, sinds afgelopen zaterdag mn nieuwe werkgever
[/quote
veel plezier, ben zaterdagbesteller geweest daarzo, ze naaien je keihard
tip: neem glijmiddel mee
Beter dan die andere vage bedrijfjes waar je je pak ergens op een achteraf industrieterrein op mag halen...quote:Op zondag 23 september 2007 19:34 schreef Tarabass het volgende:
Hij wordt toch ook altijd twee keer aangeboden? Die briefjes van TNT zijn zwaar verwarrend en onduidelijk, misschien verkeerd gelezen?
Desalniettemin zuigt TNT big times..
Sinds het TNT heet is het iig geen TPG meer, en dat laten ze zien op alle mogelijke manieren. De service en het vertrouwen dat je had bij nederlandse bedrijven keldert wanneer er een amerikaanse naam voor komt te staan.quote:Op maandag 24 september 2007 23:23 schreef MREn het volgende:
[..]
Beter dan die andere vage bedrijfjes waar je je pak ergens op een achteraf industrieterrein op mag halen...
Uiteraard leve UPS, die kunnen de dag van te voren zeggen hoe laat de bezorger er ongeveer is, en of ik dan thuis ben. Zo niet, kun je meteen andere tijd afspreken. En dat is nu wel service.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |