abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53410435
quote:
Op zondag 23 september 2007 17:20 schreef dubidub het volgende:

[..]

Nee, je had het net over de polen die bij ons werkten, dus dan neem ik aan dat je weet over wie ik het heb. Ze hebben nog nooit in de krant gestaan, dus volgens mij lul je uit je nek.
laat maar,je snapt best wat ik bedoel

we zullen het waarschijnlijk toch niet eens worden over dit onderwerp,aangezien jij ze geweldig vind en ik ze nog minder dan ongedierte vind, dus laten we elkaars mening maar respecteren en de discussie staken
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_53410455
quote:
Op zondag 23 september 2007 17:31 schreef Schunckelstar het volgende:

dus laten we elkaars mening maar respecteren en de discussie staken
Nee, laten we dat nou vooral niet doen.
  zondag 23 september 2007 @ 17:32:13 #78
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_53410458
quote:
Op zondag 23 september 2007 17:31 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

laat maar,je snapt best wat ik bedoel

we zullen het waarschijnlijk toch niet eens worden over dit onderwerp,aangezien jij ze geweldig vind en ik ze nog minder dan ongedierte vind, dus laten we elkaars mening maar respecteren en de discussie staken
Als jij dat wilt, ok, ik zal je mening daarentegen niet respecteren.
pi_53410516
quote:
Op zondag 23 september 2007 17:32 schreef dubidub het volgende:

[..]

Als jij dat wilt, ok, ik zal je mening daarentegen niet respecteren.
dat is dan jou zwakte
  zondag 23 september 2007 @ 17:36:28 #80
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_53410557
quote:
Op zondag 23 september 2007 17:34 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

dat is dan jou zwakte
Eerder de jouwe, een welgefundeerde mening vormen voordat je je ergens over gaat uitlaten is niet zo veel werk.
pi_53410600
quote:
Op zondag 23 september 2007 17:36 schreef dubidub het volgende:

[..]

Eerder de jouwe, een welgefundeerde mening vormen voordat je je ergens over gaat uitlaten is niet zo veel werk.
pi_53410610
quote:
Op zondag 23 september 2007 17:36 schreef dubidub het volgende:

[..]

klopt en de fundamenten van mijn mening zijn de afgelopen jaren bijzonder sterk geworden kan ik je zeggen
kostte idd niet zo veel tijd,wel veel ergernis en ongemak
  zondag 23 september 2007 @ 17:44:47 #83
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_53410738
In Polen zelf hebben ze nog goeie infrastructuur staan voor zulke mensen.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_53410791
quote:
Op zondag 23 september 2007 17:44 schreef -skippybal- het volgende:
In Polen zelf hebben ze nog goeie infrastructuur staan voor zulke mensen.
Niet in gebruik wegens achterstallig onderhoud.....

bummer
  zondag 23 september 2007 @ 17:48:27 #85
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_53410838
quote:
Op zondag 23 september 2007 17:46 schreef Beelzebub85 het volgende:

[..]

Niet in gebruik wegens achterstallig onderhoud.....

bummer

Ze hebben like heel veel geld gekregen Europa gekregen (het enige wat Europa er voor terugkrijgt zijn bungalows vol Roma-afstammelingen 13.hiv), dus dat moet niet zo'n probleem zijn.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_53410846
quote:
Op zondag 23 september 2007 16:21 schreef LaTiNo het volgende:
Polen....de nieuwe Marokkanen......
pi_53410987
Ik heb in dit topic weinig anders gelezen dan generalisaties. Hou eens op zeg..
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
  zondag 23 september 2007 @ 17:58:11 #88
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_53411033
quote:
Op zondag 23 september 2007 16:21 schreef LaTiNo het volgende:
Polen....de nieuwe Marokkanen......
Dat zou je kunnen zeggen als de Marokkanen verdwenen waren, wat helaas niet het geval is.

(Ik bedoel natuurlijk de ev0l Marokkanen hoor, Janetje. )
Ta mère bien.
pi_53411322
Nouja, hier mijn redenen om het een verachtelijk land te vinden:

Ze zijn gigantisch nationalistisch, ze kunnen nog wel toegeven dat Polen een idiote regering heeft, maar in alles anders: "Polska ! Polska!" . Niks mis met een beetje nationalisme, maar zoveel voor zo'n kutland ?
quote:
RusskijKing ty chuj,suck my dick mutherfucker! Kiss my ass! mama twaja kurwa,you muther is bitch everybody fuck you family.Panimajesz Pedale! POLSKA SILA!!! POLISH POWER!!!
Zo'n sentimenten zijn niet ongewoon.

Misschien is dit tot stand gekomen door de regen van propaganda die zich heeft verspreid onder de bevolking, en die geen tekenen van stoppen vertoont ? Ik zal even in korte puntjes het verloop van de tweede wereldoorlog schetsen, door de gemiddelde Pool gezien dan.

• Polen werd aangevallen, maar stiekem wou ieder ander land Polen hun rijkdommen hebben, dus deden ze niets.
  • Polen is het enige land dat geleden heeft onder WO II
  • Alleen de Polen hadden een verzetsbeweging, de rest van de landen deden allemaal mee met de Duitsers tegen Polen
  • Alleen de Poolse soldaten hadden dappere momenten in het gevecht, alle andere soldaten waren laf en vluchtten weg, achter iedere overwinning zaten de Polen.
  • Alle andere landen leren nu een alternatieve versie van de geschiedenis om Polen zwart te maken, omdat ze jaloers zijn op Polen (het is ook zo'n geweldig land).

Ik zuig dit niet uit mijn duim. Serieus. En zo met praktisch alles.

Zodra je ook maar iets zegt kruipen ze in een slachtofferrol. Polen is zo machtig en zo geweldig ! Alleen is de hele wereld tegen ze ! Niets is hun eigen schuld !

Een zeer groot gedeelte van de jongeren (loop daar maar eens over straat) is kaalgeschoren, hun hele leven lang gebrainwashed door de (ultra)-conservatieve bewegingen. Godsdienstwaanzin alom, mensen proberen hun miezerig bestaan in dit land te verzuipen met vodka en het "opium of the masses".
    Zéér verpauperd.

Het hele land is spuuglelijk, behalve de gedeelten die nog nooit door een Pool zijn aangeraakt (natuurgebieden). Ze zeggen dat Poolse vrouwen mooi zijn, maar daar heb ik niets van gemerkt hoor (hoewel dat nu wel een kwestie van persoonlijke smaak is )

Dit waren wat losstaande gedachten. Misschien een beetje onordelijk, maar ik heb geen zin om een tekst te typen .
  • pi_53411362
    Dat is eruit.
    pi_53411417
    Om dit topic maar een beetje op te leuken hier een foto van wat (hoe kan het ook anders) dronken polen

Echt een gezellig café dit met veel blije polen
    Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
    11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
      zondag 23 september 2007 @ 18:43:16 #92
    143274 -skippybal-
    Stuiterdestuiter
    pi_53411884
    quote:
    Op zondag 23 september 2007 18:14 schreef Secretus het volgende:
    Ik zal even in korte puntjes het verloop van de tweede wereldoorlog schetsen, door de gemiddelde Pool gezien dan.

• Polen werd aangevallen, maar stiekem wou ieder ander land Polen hun rijkdommen hebben, dus deden ze niets.
  • Polen is het enige land dat geleden heeft onder WO II
  • Alleen de Polen hadden een verzetsbeweging, de rest van de landen deden allemaal mee met de Duitsers tegen Polen
  • Alleen de Poolse soldaten hadden dappere momenten in het gevecht, alle andere soldaten waren laf en vluchtten weg, achter iedere overwinning zaten de Polen.
  • Alle andere landen leren nu een alternatieve versie van de geschiedenis om Polen zwart te maken, omdat ze jaloers zijn op Polen (het is ook zo'n geweldig land).

• Die premier of president wou toch ook dat ze meer zetels kregen in Europees Parlement omdat zonder WO2 ze veel meer inwoners zouden hebben
    LastFM
    pi_53412293
    TUUUT TUUUT TUUUT ah kijk,dat is de wekker
    pi_53412546
    ik ben Poolse afkomst en ja daar ben ik trots op. De Polen hebben geholpen bij de bevrijding van o.a Nederland
    Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
    Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
    pi_53412903
    quote:
    Mooi dat iedereen ook roept dat ze moeten springen De huilie
      zondag 23 september 2007 @ 19:41:48 #97
    47819 vbmot
    Are those my feet?
    pi_53413230
    Die lui zijn overal ongewenst. In Dublin stonden we ze regelmatig uit te lachen als ze weer eens een kroeg niet inkwamen omdat ze uit Polen kwamen (niet officieel natuurlijk maar het was wel duidelijk).
    Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
    Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
    pi_53471562
    Ben juist op vakantie door polen gekomen. Het viel me op dat er 2 soorten mensen wonen: het soort dat alleen werkt om geld voor bier te kopen, agressief is en redelijk dom. En het soort dat juist intelligent, erg vriendelijk en gastvrij is. De laatste groep konden ook niet opschieten met de eerste groep. We hebben ons erg goed vermaakt met de "aardige" polen, veel interessante gesprekken gehad. Ze bleken niet alleen super gastvrij, maar ook heel geintresseerd en wilden echt wat maken van hun leven.

Niet alles over een kam scheren dus . Maar er zitten idd veel agressievelingen tussen

(en ook leuke poolse serveersters!! Sara )
    Who is Sebastian Rooks?
    pi_53472212
    Marrokanen zijn ook erg
    Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
    Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
    Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
    Diepzinnige deepart.
      dinsdag 25 september 2007 @ 22:06:19 #100
    69415 Buschetta
    Jouw IP toevallig ?
    pi_53472399
    quote:
    Op dinsdag 25 september 2007 21:43 schreef Sebastian_Rooks het volgende:
    Ben juist op vakantie door polen gekomen. Het viel me op dat er 2 soorten mensen wonen: het soort dat alleen werkt om geld voor bier te kopen, agressief is en redelijk dom. En het soort dat juist intelligent, erg vriendelijk en gastvrij is. De laatste groep konden ook niet opschieten met de eerste groep. We hebben ons erg goed vermaakt met de "aardige" polen, veel interessante gesprekken gehad. Ze bleken niet alleen super gastvrij, maar ook heel geintresseerd en wilden echt wat maken van hun leven.

Niet alles over een kam scheren dus . Maar er zitten idd veel agressievelingen tussen

(en ook leuke poolse serveersters!! Sara )
    Op een vakantie door een land reizen en dan tot de conclusie komen dat er 2 soorten mensen wonen
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')