Nouja, hier mijn redenen om het een verachtelijk land te vinden:
Ze zijn gigantisch nationalistisch, ze kunnen nog wel toegeven dat Polen een idiote regering heeft, maar in alles anders: "Polska ! Polska!" . Niks mis met een beetje nationalisme, maar zoveel voor zo'n kutland ?
quote:
RusskijKing ty chuj,suck my dick mutherfucker! Kiss my ass! mama twaja kurwa,you muther is bitch everybody fuck you family.Panimajesz Pedale! POLSKA SILA!!! POLISH POWER!!!
Zo'n sentimenten zijn niet ongewoon.Misschien is dit tot stand gekomen door de regen van propaganda die zich heeft verspreid onder de bevolking, en die geen tekenen van stoppen vertoont ? Ik zal even in korte puntjes het verloop van de tweede wereldoorlog schetsen, door de gemiddelde Pool gezien dan.
Polen werd aangevallen, maar stiekem wou ieder ander land Polen hun rijkdommen hebben, dus deden ze niets.
Polen is het enige land dat geleden heeft onder WO II
Alleen de Polen hadden een verzetsbeweging, de rest van de landen deden allemaal mee met de Duitsers tegen Polen
Alleen de Poolse soldaten hadden dappere momenten in het gevecht, alle andere soldaten waren laf en vluchtten weg, achter iedere overwinning zaten de Polen.
Alle andere landen leren nu een alternatieve versie van de geschiedenis om Polen zwart te maken, omdat ze jaloers zijn op Polen (het is ook zo'n geweldig land).
Ik zuig dit niet uit mijn duim. Serieus. En zo met praktisch alles.
Zodra je ook maar iets zegt kruipen ze in een slachtofferrol. Polen is zo machtig en zo geweldig ! Alleen is de hele wereld tegen ze ! Niets is hun eigen schuld !
Een zeer groot gedeelte van de jongeren (loop daar maar eens over straat) is kaalgeschoren, hun hele leven lang gebrainwashed door de (ultra)-conservatieve bewegingen. Godsdienstwaanzin alom, mensen proberen hun miezerig bestaan in dit land te verzuipen met vodka en het "opium of the masses".
Zéér verpauperd.
Het hele land is spuuglelijk, behalve de gedeelten die nog nooit door een Pool zijn aangeraakt (natuurgebieden). Ze zeggen dat Poolse vrouwen mooi zijn, maar daar heb ik niets van gemerkt hoor (hoewel dat nu wel een kwestie van persoonlijke smaak is
)
Dit waren wat losstaande gedachten. Misschien een beetje onordelijk, maar ik heb geen zin om een tekst te typen
.