Goed punt. Hoax!quote:Op zondag 23 september 2007 16:45 schreef Buschetta het volgende:
Waarom heeft TS de politie niet gebeld ? Lijkt me niet moeilijk om lopende polen na 10 minuten te vinden en ze het land uit te schoppen ?
Kurwa betekend wel degelijk hoer, heb het zelf gevraagd aan zo'n Pool!quote:Op zondag 23 september 2007 16:02 schreef Secretus het volgende:
"Kurwa" is niet "hoer", meer in de richting van "Shit" of "Godverdomme".
Maar inderdaad, verachtelijk land![]()
Ik heb die eerste pool zo hard geslagen dat ik haast zeker weet dat ik zijn neus gebroken heb. En dan ga ik geen politie bellen hoor. Word ik opgepakt wegens buitensporig geweldquote:Op zondag 23 september 2007 16:45 schreef Buschetta het volgende:
Waarom heeft TS de politie niet gebeld ? Lijkt me niet moeilijk om lopende polen na 10 minuten te vinden en ze het land uit te schoppen ?
ik weet hoe ze zijn ja...dekranten staan er hier vol vanquote:
ah daarom heb je zo'n trieste avatarquote:Op zondag 23 september 2007 15:48 schreef Koenz0r het volgende:
Wat ik wel weer grappig vind is dat die 2 mannen een jaar of.. 30/35 waren en ik ben maar 17.
quote:Op zondag 23 september 2007 15:51 schreef Beelzebub85 het volgende:
[afbeelding]
Ik kom je pakken! Jij schavuit van een Kurwa!
Eeh kelly en pomme is cultquote:Op zondag 23 september 2007 17:16 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
ah daarom heb je zo'n trieste avatar![]()
Nee, je had het net over de polen die bij ons werkten, dus dan neem ik aan dat je weet over wie ik het heb. Ze hebben nog nooit in de krant gestaan, dus volgens mij lul je uit je nek.quote:Op zondag 23 september 2007 17:12 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik weet hoe ze zijn ja...dekranten staan er hier vol van
Het kan "hoer" betekenen, maar in z'on 95% van de gevallen die je zal horen zal het "Shit" of "fuck" betekenen.quote:Op zondag 23 september 2007 16:49 schreef unkki het volgende:
[..]
Kurwa betekend wel degelijk hoer, heb het zelf gevraagd aan zo'n Pool!![]()
Oh mijn god. Als ik naar je avatar kijk dan is het enige gevecht wat jij ooit zult mee maken een PVP gevecht.quote:Op zondag 23 september 2007 17:16 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
ah daarom heb je zo'n trieste avatar![]()
Steek je asperges?quote:Op zondag 23 september 2007 17:20 schreef dubidub het volgende:
[..]
Nee, je had het net over de polen die bij ons werkten, dus dan neem ik aan dat je weet over wie ik het heb. Ze hebben nog nooit in de krant gestaan, dus volgens mij lul je uit je nek.
Je verbouwt keukens? En als je dan toch bezig bent, tevens een nieuwe vloer, kozijnen en een grotere garage? Voor de helft.....quote:
lol WoW nerd, mijn avatar is niet eens van WOW maar van Warcraft 3 en dat speel ik al heel lang niet meer, jouw avatar is gewoon fucking irritant, maarja je zal irl ook wel irritant zijn ( 17 jaar ) pffquote:Op zondag 23 september 2007 17:25 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Oh mijn god. Als ik naar je avatar kijk dan is het enige gevecht wat jij ooit zult mee maken een PVP gevecht.
Dus ga nou maar braaf je Teamspeak opstarten en ga de nerd uithangen.
quote:Op zondag 23 september 2007 17:29 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
lol WoW nerd, mijn avatar is niet eens van WOW maar van Warcraft 3 en dat speel ik al heel lang niet meer, jouw avatar is gewoon fucking irritant, maarja je zal irl ook wel irritant zijn ( 17 jaar ) pff![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |