Ik heb al veel over hun gelezen. (Vaker negatief dan positief..) Maar gister avond heb ik dan toch echt mijn eerste encounter gehad met dit volk.
Ik fiets naar een gezellig avondje stappen naar huis en op mijn route is een straat met slechte verlichting. Ik zag van te voren al 2 mannen behoorlijk over straat zwalken maar het was toen.. half 4 dus daar was ik niet verbaasd over.
Wat mij wel verbaasde was het feit dat toen ik ze passeerde ik ineens een trap tegen mijn bagagedrager kreeg en ik op grond flikkerde met fiets en al. En voordat ik het wist begon pool nummer 2 met volle overtuiging inclusief Pools gebrabbel in mijn maag te schoppen. Gelukkig waren die twee zo dronken dat hun coördinatie niet van het jewelste was en kon ik snel wegrollen en opstaan. Toen kwam de eerste Pool weer dreigend op mij aflopen en (voordat ik het zelf door had) sloeg ik hem zo gigantisch hard op zijn gezicht dat hij in een klap gestrekt ging. De andere heb ik wegkunnen jagen. (Ik ben zelf 2.02M lang) door een knietje te geven in zijn ribben kast, waardoor hij happend naar lucht op zijn knieeën viel.
Ik dacht wegwezen hier, pakte snel mijn fiets en reed meteen door. Nog even achteruit gekeken of ze mij volgde maar ze waren te druk om zichzelf overeind te hijsen.
Dus bij deze kunnen mensen het mij niet kwalijk nemen dat ik negatief denk over onze lieve gastarbeidertjes.
Ohja en reacties zoals: "En toen werd je wakker" en "internetheld" en "toen moest je snel uithuilen bij pappie und mammie" kunnen achterwege blijven. Tenzij je zo dom bent en het gewoon niet wilt accepteren dat die Polen kankervolk zijn.