Niet dingen gaan lopen verzinnen om je punt te maken..quote:Op zondag 23 september 2007 13:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Volwassen![]()
Omdat hij zeurde bij Vink en waarschijnlijk schold..
[objectief]geel voor Vermaelen was terecht net als die van Martens. Bij die van Maduro weet ik niet wat er aan de hand was.quote:Op zondag 23 september 2007 13:33 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Als het om de gele kaarten ging heeft hij een heel goed punt.
Met het doelpunt zelf was niks mis.
quote:Op zondag 23 september 2007 13:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom mijn vriendin in je user icon? Sicko
Onverdiend?quote:Op zondag 23 september 2007 13:36 schreef toma het volgende:
Je staat immers onverdiend met 1-2 voor. [/objectief]
onverdiendquote:Op zondag 23 september 2007 13:36 schreef toma het volgende:
[..]
[objectief]geel voor Vermaelen was terecht net als die van Martens. Bij die van Maduro weet ik niet wat er aan de hand was.
hij moet idd niet gaan liggen janken. Je staat immers onverdiend met 1-2 voor. [/objectief]
quote:Op zondag 23 september 2007 13:33 schreef Gva het volgende:
Whahaha ten Cate loopt te mekkeren bij de scheids. Ten Cate: "Heb je het niet gezien?"
!
Er was helemaal niets aan de hand bij de goal.
[afbeelding]
als je die kansen van AZ ziet mag je blij zijn dat ze niet meer scoorden. Ajax is wel beter maar creeert bijna niks.quote:Op zondag 23 september 2007 13:36 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Onverdiend?
Ajax was toch duidelijk beter hoor.
De Zeeuw is beter dan Mendes da Silvaquote:Op zondag 23 september 2007 13:35 schreef koningdavid het volgende:
Leuke wedstrijd wel. Ajax duidelijk de betere partij. Vooral Heitinga, Maduro en Huntelaar spelen goed.
Bij AZ vind ik Donk, De Zeeuw (what else is new?) en Agustien wel goed spelen.
Het wordt 1-3. Go Ajax![]()
Sorry maar ik moest ff reageren op een Ajacied zonder inhoud. En ja ik ben Feyenoorder maar ik doe wel normaalquote:Op zondag 23 september 2007 13:35 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Niet dingen gaan lopen verzinnen om je punt te maken..
Dus dan is het wel verdient als ze beter zijnquote:Op zondag 23 september 2007 13:37 schreef toma het volgende:
[..]
als je die kansen van AZ ziet mag je blij zijn dat ze niet meer scoorden. Ajax is wel beter maar creeert bijna niks.
bus van Ajax stond in de file.quote:Op zondag 23 september 2007 13:37 schreef ruud_fr het volgende:
waarom is het later begonnen?
spelers bus kwam telaat aanquote:Op zondag 23 september 2007 13:37 schreef ruud_fr het volgende:
waarom is het later begonnen?
Schwalbe van Stekelenburg manquote:Op zondag 23 september 2007 13:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Waarom laten ze nou die hoerenwedstrijd van vorig seizoen zien![]()
Werden van alle kanten keihard genaaid. Vuile josti klappers![]()
gelijkspel was eerder verdient geweest. Maar zo ben ik ook wel tevredenquote:Op zondag 23 september 2007 13:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dus dan is het wel verdient als ze beter zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |