PM, hebben jullie een leuke dag gehad? Hopelijk was Simon weer wat beter..
Hier lijken de krampjes weer bijna verdwenen. Nog wel af en toe (maar hij had ze voor deze dagen ook al af en toe). Gisteren alleen even na de 20 uur fles. En vandaag was het alleen even heel erg brullen toen meneer na bijna 48 uur weer een poepluier had. Hij was ook een stuk lichter daarna
![]()
Chris probeert af en toe ook al met ons te "praten". Als wij tegen hem beginnen te praten, dan begint hij (soms) heel erg te lachen, en er komen wat klanken uit zijn mond. Vooral uggu/urre achtige klanken. En maar lachen als het lukt.
Dan smelt ik helemaal weg!!!
We hebben wel gemerkt dat Chris toch wel behoefte heeft aan rust. Vrijdag had ik hem continu boven in zijn ledikantje gelegd als hij begon te gapen na een voeding. En de hele dag ging het rustig aan. Weinig gehuil tussendoor en gewoon tevreden.
Gisteren was papa gezellig thuis en dan is het toch ook wel leuk om nog even tussen papa en mama te slapen na het 1e flesje. Hij werd uiteindelijk toch wel wakker van ons. De rest van de dag ook wat vaker bij ons gehouden. En dat resulteerde in een hele jengelige dag. Pas met de laatste avondvoeding werd hij weer echt rustig.
Vandaag maar weer netjes terug gelegd bij het eerste moeheidsteken na de fles. En vandaag was het weer een stuk rustiger. Wel wat huilen om in slaap te komen. Maar lang niet zo onrustig als gisteren.
Dus dat was een wijze les zaterdag...
Alleen moeten we morgen naar de kinderarts, dus dan moeten ik hem alsnog uit zijn ritme halen. Eens kijken hoe dat gaat