abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 september 2007 @ 15:22:36 #151
11682 Moonah
Jolie femme
pi_53591045
Oh, PM, hebben jullie vandaag al feest? Leuk!
Hopelijk voelt het feestvarken zich wat beter!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_53603951
PM, hebben jullie een leuke dag gehad? Hopelijk was Simon weer wat beter..

Hier lijken de krampjes weer bijna verdwenen. Nog wel af en toe (maar hij had ze voor deze dagen ook al af en toe). Gisteren alleen even na de 20 uur fles. En vandaag was het alleen even heel erg brullen toen meneer na bijna 48 uur weer een poepluier had. Hij was ook een stuk lichter daarna
Chris probeert af en toe ook al met ons te "praten". Als wij tegen hem beginnen te praten, dan begint hij (soms) heel erg te lachen, en er komen wat klanken uit zijn mond. Vooral uggu/urre achtige klanken. En maar lachen als het lukt.
Dan smelt ik helemaal weg!!!

We hebben wel gemerkt dat Chris toch wel behoefte heeft aan rust. Vrijdag had ik hem continu boven in zijn ledikantje gelegd als hij begon te gapen na een voeding. En de hele dag ging het rustig aan. Weinig gehuil tussendoor en gewoon tevreden.
Gisteren was papa gezellig thuis en dan is het toch ook wel leuk om nog even tussen papa en mama te slapen na het 1e flesje. Hij werd uiteindelijk toch wel wakker van ons. De rest van de dag ook wat vaker bij ons gehouden. En dat resulteerde in een hele jengelige dag. Pas met de laatste avondvoeding werd hij weer echt rustig.
Vandaag maar weer netjes terug gelegd bij het eerste moeheidsteken na de fles. En vandaag was het weer een stuk rustiger. Wel wat huilen om in slaap te komen. Maar lang niet zo onrustig als gisteren.
Dus dat was een wijze les zaterdag...
Alleen moeten we morgen naar de kinderarts, dus dan moeten ik hem alsnog uit zijn ritme halen. Eens kijken hoe dat gaat
pi_53608914
Vandaag is Lis 1 jaar! Geen babietje meer. Wat is het hard gegaan en wat is ze leuk
Ze kan inmiddels kruipen en staan. Is grappig en gek op haar grote broer. Ze is van een liefiepiefie in een ontdeugend en ondernemend meisje veranderd dat alles in haar mond stopt, overal aanzit en met een grote lach zorgt dat je niet 'boos' op haar kan zijn. Ze kan papa, mama, bah en poeh (poes) zeggen. Lieve Lisje is geen babietje meer.

Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 1 oktober 2007 @ 09:06:38 #154
1762 YPPY
Yppiaans
pi_53609395
Simon een feestje. Hoe vond hij het? Lekker vies geworden? Was papa er ook blij mee?

Wat is Lis groot zeg, en die haartjes. Echt een dreumes. Poes was hier ook 1 van de eerste woordjes, al is het hier een poef. Veel plezier bij de dreumessen Lis.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_53609469
Karin, Meike is ook lekker snel met papa zeggen! Was het toeval of doet ze het nu echt?
Damian zegt af en toe alleen maar Lala en mememe en verder een hoop gebrabbel.

Lis gefeliciteerd!

En Simon voor morgen alvast gefeliciteerd!
pi_53609641
Lis, mooi meisje. gefeliciteerd!!! 1 jaar!

En Simon ook alvast een fijne verjaardag!

Meike zegt papa, maar weet nog niet dat er ook iemand bij dat woord hoort.
Ze zegt het wel steeds weer, een makkelijke klank blijkbaar. Maar het klinkt wel grappig.
Laatst was ik haar aan het verschonen, zegt ze "poep"! haha
Tis wel toevallig, maar daardoor niet minder leuk

Poeh vannacht 4 keer eruit, omdat Meike haar speen kwijt was.....gaaaaaaap
Meike is vaak rond 18.00 uur moe, dan leg ik haar in bed, met als bedoeling dat ze een uurtje gaat slapen, een uurtje wakker kan zijn, en dan de nacht in gaat. Maar dametje denkt daar anders over, ze gaat om 18.00 uur gewoon slapen alsof het al nacht is, ik maak haar rond een uur of 21.00 uur wakker voor de fles, dan is ze helemaal verdrietig omdat ze zo moe is...... van de fles maakt ze niet veel, ze wil alleen maar slapen.
Met als gevolg dat ze 's ochtends al voor dag en dauw wakker is......
Hoe gaan we dit nou veranderen?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 1 oktober 2007 @ 10:12:32 #157
144006 chacama
Ondernemend!
pi_53610587
XXXKarinXXX
dat is even een moeilijke tijd. Kun je haar eerder op bed leggen. Bijvoorbeeld van 5 tot 6 of lukt dat helemaal niet.

Of om 9 uur niet wakker maken en kijken of tegen een uur of 11 zelf wakker wordt?

Ik kan me het van Maud niet herrineren. Hoe is haar slaapritme verder?

Simon en Lis op naar de dreumissen jullie tot straks

Maud zegt nu ook echt papa. En kijkt dan ook naar hem. Dus die associatie is er al. Mama is nog niet in the picture. Nou, ja als ze huilt dan wel mehmeh... En ze heeft een klank voor Fleur, maar die kan ik niet opschrijven. Zelfs phonetisch gaat me dat niet lukken. De poezen zijn hier gewoon enthousiast huh, maar ze weet wel de afzondelijke roepklanken. Voor Max is dat klikken met je tong en voor Pluk is het tja hoe omschrijf je dat nu weer....zo'n beetje zoengeluidje maken.
  maandag 1 oktober 2007 @ 10:28:45 #158
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_53610937
Simon en Lis, gefeliciteerd!
Anna heeft ook weer een slechte nacht gehad. Op de creche hadden alle kindjes een slechte nacht gehad. Zal wel aan het weer liggen ofzo...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  maandag 1 oktober 2007 @ 12:41:44 #159
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_53614325
Jeemienee, wat is Lis groot, zeg! Echt geen baby meer. En dan te bedenken dat Eli over 11 maanden ook zo zal zijn

Eli had wat last van verstopping (veel gas, weinig poep en brullen om darmkrampen), maar dat is niet meer... Gister spuitluier (niet heel erg spuit, als in dat je de gang mocht gaan dweilen, maar ik was toch wel een straaltje, zeg maar) en vandaag na de voeding brullen, luier vol. Ik ga luier verschonen, blijkt meneer nog niet klaar te zijn. Snel andere luier eronder, even wachten, kijken of hij klaar is, en whoppa straaltje urine door de kamer. 10 minuten later luier gepoogd te verschonen, waarop Eli de onderliggende hydrofielluier ook maar even bepoepte... Het kan me niet schelen hoe hard hij brult, het komende uur krijgt hij geen schone luier meer
(Al heb ik wel eea nu wel op film (zijn gezicht, niet de luier))

En we hebben hem gister gewogen, en hij weeg al meer dan 5 kg!! (Na de spuitluier) (Boven de 5 kg geeft de weegschaal error, dus we weten het nog niet precies, maar ach.) Binnen een maand van 3828g naar meer dan 5kg!! Dat is moedermelk forte

Hier wel een rustige nacht gehad, trouwens.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 1 oktober 2007 @ 12:57:37 #160
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_53614728
Leuk feestje, heerlijk gekliederd met de taart en gesnoept ervan. Genoten van alle cadeautjes en Simon was helemaal beter, maar niet voordat hij ons beiden aangestoken had en wij nu ziek zijn
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_53615838
Simon en Lis gefeliciteerd met jullie eerste verjaardagen...

Balen dat jullie nu allebei ziek zijn maar gezellig met zijn drietjes in bed vanmiddag kan ook gezellig zijn hoor!!!
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  maandag 1 oktober 2007 @ 17:53:47 #162
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_53622262
Lief Lisje Van harte met je 1e verjaardag! En dat er nog heel veel van zulke in goeie gezondheid mogen volgen!

Brent is voor het eerst echt goed ziek. Hij heeft al minstens 24 uur koorts (vannacht 40 graden en nu 38,5) maar hij eet en drinkt gelukkig wel goed. Zetpil werkt niet echt helaas...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_53623195
quote:
Op zondag 30 september 2007 09:18 schreef marit1978 het volgende:
Anna, lekker ding ben je zeg!
leuke foto zo met die oranje prut overal!

ehm...memmel...schema-vraagje
ilse werd vanmorgen om 7:45uur pas wakker!
Wat nu? Mikken op vandaag gewoon maar 4flessen? (ze drinkt wel 200cc per fles)
He Marit !

Hier krijgen ze al een tijdje 4 x 200cc op een dag. Sinds een week fruithapje rond 15.00 uur.

Voedertijden : 08, 12/13, 15/16 en dan nog rond 20 uur. Zo ongeveer.

En xxxkarinxxx, ik zou Meike wakker maken, niet te lang laten slapen. Dat laatste dutje voor de nacht is hier ook max 1,5 uur. Daarna entertainen met badje, geknuffel etc etc. Dat werkt hier prima...misschien bij jullie ook. Succes !
pi_53625530
Vanmiddag zijn we met Chris naar het ziekenhuis geweest om naar zijn hartruisje te laten luisteren.. Alleen kon de arts-assistent geen ruisje horen. Ook de kinderarts hoorde niks bijzonders. Dus we zijn weer naar huis gegaan met een goedgekeurde meneer.. Hij is daar ook nog eens gewogen/gemeten. Hij is nu 5640 gram en 59 cm. Alweer 6 ons erbij in anderhalve week. Hij loopt nog steeds netjes tegen de bovenlijn van de curve aan met beide waardes.
Dus wij zijn weer helemaal blij en gerustgesteld

Had ik al gezegd dat Chris zo lief lacht en brabbelt als je tegen hem praat
  maandag 1 oktober 2007 @ 22:43:21 #165
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_53629632
Hartstikke goed, Deepfreeze!! (En dan in het blauw voor Chris, uiteraard )
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_53630076
Wat ziet Lis er groot uit inderdaad Snoopy Gefeliciteerd met haar verjaardag!
pi_53633618
KP, bedankt voor je schema!
'gelukkig' zitten we hier nu weer op schema van 5flesjes

als ze echt goed die 200leegdrinkt (nu niet altijd) gaan we starten met een fruithapje,
en dan het schema zoals jij schrijft nastreven!
pi_53633625
DeepFreeze, fijn dat het hartje nu goed klonk!
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 09:03:54 #169
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_53633851
Deepfreeze, gelukkig dat ie helemaal is goed gekeurd nu! Dat is weer een hele zorg minder, toch?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 09:09:47 #170
11682 Moonah
Jolie femme
pi_53633921
Vanwaar toch al die haast met fruithapjes
Waarom niet conform de adviezen wachten tot de darmpjes voldoende gerijpt zijn met 6 maanden?
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 08:21 schreef snoopy het volgende:
Lieve Lisje is geen babietje meer.
Maar nog wel steeds een cutie!
Wat een heerlijk grietje zeg! Fijn dat het allemaal zo goed gaat (ach, geen nieuws is goed nieuws he? ).
En wat een prachtige vakantieplek zeg....!
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 09:10:53 #171
11682 Moonah
Jolie femme
pi_53633935
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 17:53 schreef RockabeIIa het volgende:
Brent is voor het eerst echt goed ziek. Hij heeft al minstens 24 uur koorts (vannacht 40 graden en nu 38,5) maar hij eet en drinkt gelukkig wel goed. Zetpil werkt niet echt helaas...
Ach Brent! Veel beterschap voor hem Rockabeeb! En sterkte voor jou.
pi_53633971
Beterschap met Brent! Gaat het nu wat beter met hem?

Moonah, het was een heeeerlijke vakantieplek
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 09:17:40 #173
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_53634017
Deepfreeze, een hele zorg minder, ik zou me er toch zorgen om hebben gemaakt.

Ik ga zo met Lotte naar het cb, controle en prikken. spannend. Ik leg wel vast een zetpil klaar voor als we terugkomen.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 09:53:36 #174
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_53634539
Lieve, mooie Lis! Gefeliciteerd Snoop.

PM; jij ook met je heerlijke Simon!
pi_53634564
Fijn dat alles goed was, Deepfreeze!

Brent zo veel koorts, naar lijkt me dat NeRockabella. Hopelijk knapt hij snel op

Lis en Simon! Alweer een jaar oud, ik moet beter bijlezen blijkbaar. Gefeliciteerd En tot ziens in het dreumestopic

Moonah en Bass-Miss, nog even en dan verhuizen jullie ook die kant op en over de fruithapjes, Moonah, de enige reden die ik kan bedenken is omdat het zo leuk is om wat anders te voeren dan alleen de melk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')