quote:
Op dinsdag 25 september 2007 11:01 schreef kapitein_pannekoek het volgende:Geweldig mooie naam, al zeg ik het zelf ( ben erg tevreden over het feit dat ik Roos heet ! ) Gefeliciteerd !
Wat zij ^^ zegt!
![]()
Van harte gefeliciteerd met je dochter Bartman!
![]()
Ooooeeeeh, ik heb weer een paar heerlijke cutiecutiemomenten gehad met mijn ventje net!
![]()
Je lacht je kapot met al die ontdekkingen!
Zit hij te eten, propt er net zoveel in tot er echt niets meer bij past. Zeg ik: "Schatje, eerst je mond leegeten." Verstaat hij niet (duh), en wil gewoon doorproppen. Ik doe dus even mijn hand voor zijn mondje. Thies heeft echter een stuk courgette in zijn hand en probeert dat dóór mijn hand heen in zijn mond te stoppen. Hij bijt in mijn hand en is verbaasd dat hij geen courgette proeft.
Als ik hem in bed heb gelegd gaat hij tegenwoordig meteen weer staan. Picture this: *flopflopflop speen in zijn bekkie, staand in zijn slaapzak aan de gordijnen trekkend. Als ik hem gedag zwaai, vergeet hij echter terug te zwaaien maar laat wél zijn nieuwe kunstje zien: In zijn handen klappen...
![]()
Tot slot een demonstratie
boontjes eten met je speen nog in je mond...
Écht, het wordt steeds leuker!
![]()
Edit: Alle attente users die me via PM waarschuwen dat mijn hele photobucketaccount openstaat, dat weet ik! Alles wat daar staat heeft sowieso al op Fok gestaan. Toch bedankt hoor.
[ Bericht 9% gewijzigd door Moonah op 25-09-2007 21:06:57 ]