quote:Op zondag 23 september 2007 09:10 schreef Dr.Nikita het volgende:
Stel je niet aan. Dat je laat naar bed gaat is je eigen verantwoordelijkheid en de wereld gaat zich echt niet aan jouw levensstijl aanpassen.
Stel je niet aan. Dat je laat naar bed gaat is je eigen verantwoordelijkheid en de wereld gaat zich echt niet aan jouw levensstijl aanpassen.
In Iran staan niet zoveel kerkenquote:
Dan heb je dus niet genoeg gezopen. Anders had je er wel doorheen geslapen.quote:Op zondag 23 september 2007 08:58 schreef Curri het volgende:
lig ik daar heerlijk in bed na een avond stappen, ben ik er half 5 weer, gaan verdomme om kwart voor 9 de kerkklokken wel 5 minuten lang![]()
![]()
Nu kan ik dus niet slapen
En dan kom je maar online? Net alsof je dan wel zult slapen. Nu heb je ook geen probleem meer, dacht ik zo.quote:Op zondag 23 september 2007 08:58 schreef Curri het volgende:
lig ik daar heerlijk in bed na een avond stappen, ben ik er half 5 weer, gaan verdomme om kwart voor 9 de kerkklokken wel 5 minuten lang![]()
![]()
Nu kan ik dus niet slapen
quote:Op zondag 23 september 2007 10:09 schreef ruud_fr het volgende:
als ik ben wezen stappen wordt ik nog niet wakker als de kerkklok naast mijn bed hangt
In de buurt van een kerk gaan wonen, en dan zeiken dat op zondagmorgen de klokken luidenquote:Op zondag 23 september 2007 12:29 schreef McKillem het volgende:
[..]
Waarom moet de wereld zich wel aanpassen aan die kenkerklokken dan?
Als ik om 9 uur op volume 30 snoeiharde metal ga draaien voor 5 minuten krijg ik ook boos volk.
quote:Op zondag 23 september 2007 12:56 schreef Samcali het volgende:
[..]
In de buurt van een kerk gaan wonen, en dan zeiken dat op zondagmorgen de klokken luiden![]()
De meeste kerken staan er al een paar honderd jaar. Als je ze niet wilt horen, ga er dan gewoon niet in de buurt wonen.
Maar het kan ook heel vervelend zijn als je naar iemand toe gaat die bijna onderaan een kerk woont en als gast dan in de huiskamer die daarop uit kijkt mag slapen.quote:Op zondag 23 september 2007 12:40 schreef Tism het volgende:
Dat vinden meer mensen irritant. Zie ook: Waarom de kerk klokken nog moeten luiden?![]()
Waarom moet een eeuwenoud traditie verdwijnen? T.b.v. uitgaande josti's?quote:Op zondag 23 september 2007 12:29 schreef McKillem het volgende:
[..]
Waarom moet de wereld zich wel aanpassen aan die kenkerklokken dan?
Als ik om 9 uur op volume 30 snoeiharde metal ga draaien voor 5 minuten krijg ik ook boos volk.
quote:Op zondag 23 september 2007 13:02 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Waarom moet een eeuwenoud traditie verdwijnen? T.b.v. uitgaande josti's?![]()
Als je 's nachts vele uren tegen de pokkeherrie in een disco opgewassen bent stellen die 5 minuten beieren geen ruk voor.
Get real!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |