quote:Op zondag 23 september 2007 09:10 schreef Dr.Nikita het volgende:
Stel je niet aan. Dat je laat naar bed gaat is je eigen verantwoordelijkheid en de wereld gaat zich echt niet aan jouw levensstijl aanpassen.
Stel je niet aan. Dat je laat naar bed gaat is je eigen verantwoordelijkheid en de wereld gaat zich echt niet aan jouw levensstijl aanpassen.
In Iran staan niet zoveel kerkenquote:
Dan heb je dus niet genoeg gezopen. Anders had je er wel doorheen geslapen.quote:Op zondag 23 september 2007 08:58 schreef Curri het volgende:
lig ik daar heerlijk in bed na een avond stappen, ben ik er half 5 weer, gaan verdomme om kwart voor 9 de kerkklokken wel 5 minuten lang![]()
![]()
Nu kan ik dus niet slapen
En dan kom je maar online? Net alsof je dan wel zult slapen. Nu heb je ook geen probleem meer, dacht ik zo.quote:Op zondag 23 september 2007 08:58 schreef Curri het volgende:
lig ik daar heerlijk in bed na een avond stappen, ben ik er half 5 weer, gaan verdomme om kwart voor 9 de kerkklokken wel 5 minuten lang![]()
![]()
Nu kan ik dus niet slapen
quote:Op zondag 23 september 2007 10:09 schreef ruud_fr het volgende:
als ik ben wezen stappen wordt ik nog niet wakker als de kerkklok naast mijn bed hangt
In de buurt van een kerk gaan wonen, en dan zeiken dat op zondagmorgen de klokken luidenquote:Op zondag 23 september 2007 12:29 schreef McKillem het volgende:
[..]
Waarom moet de wereld zich wel aanpassen aan die kenkerklokken dan?
Als ik om 9 uur op volume 30 snoeiharde metal ga draaien voor 5 minuten krijg ik ook boos volk.
quote:Op zondag 23 september 2007 12:56 schreef Samcali het volgende:
[..]
In de buurt van een kerk gaan wonen, en dan zeiken dat op zondagmorgen de klokken luiden![]()
De meeste kerken staan er al een paar honderd jaar. Als je ze niet wilt horen, ga er dan gewoon niet in de buurt wonen.
Maar het kan ook heel vervelend zijn als je naar iemand toe gaat die bijna onderaan een kerk woont en als gast dan in de huiskamer die daarop uit kijkt mag slapen.quote:Op zondag 23 september 2007 12:40 schreef Tism het volgende:
Dat vinden meer mensen irritant. Zie ook: Waarom de kerk klokken nog moeten luiden?![]()
Waarom moet een eeuwenoud traditie verdwijnen? T.b.v. uitgaande josti's?quote:Op zondag 23 september 2007 12:29 schreef McKillem het volgende:
[..]
Waarom moet de wereld zich wel aanpassen aan die kenkerklokken dan?
Als ik om 9 uur op volume 30 snoeiharde metal ga draaien voor 5 minuten krijg ik ook boos volk.
quote:Op zondag 23 september 2007 13:02 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Waarom moet een eeuwenoud traditie verdwijnen? T.b.v. uitgaande josti's?![]()
Als je 's nachts vele uren tegen de pokkeherrie in een disco opgewassen bent stellen die 5 minuten beieren geen ruk voor.
Get real!
Dan moet je bij je volgende huis wat je gaat bewonen dat ook in je eisen en wensen lijstej meenemen.quote:Op zondag 23 september 2007 13:05 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ja, goed. Ikzelf ga nooit uit. Maar ik vind het je reinste onzin om in het weekend vroeg te gaan slapen omdat die pauperchristenen zo nodig in de ochtend die kut klokken moeten luiden.
quote:Op zondag 23 september 2007 13:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan moet je bij je volgende huis wat je gaat bewonen dat ook in je eisen en wensen lijstej meenemen.
Idd die klokken staan er al langer dan dat de TS er woont, TS is gewoon pwnd door de kerklokkenquote:Op zondag 23 september 2007 12:56 schreef Samcali het volgende:
In de buurt van een kerk gaan wonen, en dan zeiken dat op zondagmorgen de klokken luiden![]()
De meeste kerken staan er al een paar honderd jaar. Als je ze niet wilt horen, ga er dan gewoon niet in de buurt wonen.
quote:Op zondag 23 september 2007 14:30 schreef Vincenski het volgende:
Ik woon in een kerk en mij hoor je ook niet zeuren joh, zeikstraal
quote:Op zondag 23 september 2007 14:13 schreef Slasher het volgende:
[..]
Idd die klokken staan er al langer dan dat de TS er woont, TS is gewoon pwnd door de kerklokken![]()
moet je er maar niet gaan wonen![]()
Net zoals mensen die klagen over Schiphol.quote:Op zondag 23 september 2007 15:01 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n non-argument he.
Zoals ik eerder vertelde woon ik hier eerder dan mijn buren, zij hoeven dan toch ook hun muil niet te houden als ik boven modaal volume weer eens muziek zit te luisteren.
Dat is geen eerlijke vergelijking. Dat jij van harde muziek houdt, konden je buren niet weten toen ze naast je kwamen wonen. Maar jij wist wel dat die kerk er stond toen je er kwam wonenquote:Op zondag 23 september 2007 15:01 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n non-argument he.
Zoals ik eerder vertelde woon ik hier eerder dan mijn buren, zij hoeven dan toch ook hun muil niet te houden als ik boven modaal volume weer eens muziek zit te luisteren.
quote:Op zondag 23 september 2007 15:09 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Net zoals mensen die klagen over Schiphol.
Damn je kiest er zelf voor om ernaast te wonen![]()
ANyway.quote:Op zondag 23 september 2007 15:10 schreef McKillem het volgende:
[..]
Schiphol is een noodzakelijk kwaad. Een kerkklok niet.
quote:Op zondag 23 september 2007 15:10 schreef Samcali het volgende:
[..]
Dat is geen eerlijke vergelijking. Dat jij van harde muziek houdt, konden je buren niet weten toen ze naast je kwamen wonen. Maar jij wist wel dat die kerk er stond toen je er kwam wonen![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 15:11 schreef Elixabete het volgende:
[..]
ANyway.
Ze moeten niet klagen die hoeren
Nederlanders zijn huilies.quote:Op zondag 23 september 2007 15:14 schreef McKillem het volgende:
[..]
Nederlanders houden van klagen.
quote:Op zondag 23 september 2007 15:15 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Nederlanders zijn huilies.
Klagen klagen klagen.
Totdat de klacht voor hun neus staat/ligt zijn ze stil
Op zich heb je natuurlijk gelijk. Iedereen heeft een wekker, een klok in de kamer en een horloge dus dat waarschuwen van "over 10 minuten begint de mis" is tegenwoordig nergens meer voor nodig.quote:Op zondag 23 september 2007 15:13 schreef McKillem het volgende:
[..]
Onzin, toen ze er ging kijken had ik ze al gezien en zagen ze dat ik lang haar had.
Maar even serieus, zo onnodig het is om harde muziek te draaien is het ook onnodig die kutklokken aan te zetten.
quote:Op zondag 23 september 2007 15:32 schreef Samcali het volgende:
[..]
Op zich heb je natuurlijk gelijk. Iedereen heeft een wekker, een klok in de kamer en een horloge dus dat waarschuwen van "over 10 minuten begint de mis" is tegenwoordig nergens meer voor nodig.
Maar het blijft een feit: als je kerkklokken irritant vindt, moet je niet in de buurt van een kerk gaan wonen.
quote:Op zondag 23 september 2007 13:02 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Waarom moet een eeuwenoud traditie verdwijnen? T.b.v. uitgaande josti's?![]()
Als je 's nachts vele uren tegen de pokkeherrie in een disco opgewassen bent stellen die 5 minuten beieren geen ruk voor.
Get real!
Wij moeten een blok beton aan je poten doen en dan in de zee gooien.quote:Op zondag 23 september 2007 15:49 schreef McKillem het volgende:
[..]
TraditiesVroeger was het ook een traditie mensen publiekelijk op te hangen.
Tijden veranderen. Zij mogen wel een beetje meeveranderen.
quote:Op zondag 23 september 2007 15:52 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Wij moeten een blok beton aan je poten doen en dan in de zee gooien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |