daar mag ze wel mee oppassen,want stel je voor dat ze hem aanraakt...quote:Op zondag 23 september 2007 04:41 schreef chufi het volgende:
Oh god, Nadia gaat brain verlosssen van zn schoenen
Huub: ik ben blij dat ik pas na 12 uur een paar glazen champagne ophad.quote:Op zondag 23 september 2007 04:43 schreef Prospera het volgende:
Palma was zo lam
Huub: ik ben blij dat ik vannacht een paar glazen champagne ophad.
zei ze, toen Huub nog een foto van haar wilde makenquote:Op zondag 23 september 2007 04:46 schreef Prospera het volgende:
Echt niet jongen, zegt Lieke: ik ben zo gaar als een konijn
Bianca had Huub een simkaartje voor het fototoestel gegeven. Waarschijnlijk omdat het toestel ook is gebruikt voor de wedstrijd waaraan Lieke voor ze meedeed. Maar het kaartje kan dus niet gebruikt worden.quote:Op zondag 23 september 2007 04:47 schreef lorence1 het volgende:
card locked.... simcard... toestel...
waar ging dat over?
okquote:Op zondag 23 september 2007 04:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Bianca had Huub een simkaartje voor het fototoestel gegeven. Maar het kaartje kan dus niet gebruikt worden.
Over een sdcard die het niet deed in de foto camera. Huub wou een foto maken, maar gaf een fout/lock aanquote:Op zondag 23 september 2007 04:47 schreef lorence1 het volgende:
waar ging dat over?
Huub zei simcard, maar bedoelde geheugenkaart (van het fototoestel). Die had Bianca (DOB) meegekregen om de foto's vande wedstrijd met Lieke te copieeren.quote:Op zondag 23 september 2007 04:47 schreef lorence1 het volgende:
waar ging dat over?
De card was volquote:Op zondag 23 september 2007 04:47 schreef Desii het volgende:
[..]
zei ze, toen Huub nog een foto van haar wilde maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |