Ik schat ongeveer tot een uur of vijf, zesquote:Op zondag 23 september 2007 13:05 schreef lorence1 het volgende:
tot hoelaat zouden ze mogen blijven slapen?
De pogingen om Brian als intelligente, gevoelige vredesstichter neer te zetten in de uitzendingen, hebben volgens mij als doel dat ert concurrentie moet komen voor Huub. Lees: er gaat tóich een SMS-finala plaatsvinden en als die momenteel gehouden zou worden is de spanning wel érg ver te zoeken. Zó erg frauderen om het spannend te houden, gaat zelfs RTL te ver.quote:Op zondag 23 september 2007 12:37 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook de reden om VV niet meer te lezen. Berichtgevingen zijn zeer gekleurd en vaak staan er dingen die gewoon die niet waar zijn. Overigens dezelfde redenen waarom ik de TV uitzendingen niet bekijk. Vind dat wel jammer en begrijp ook niet zo goed wat ze daar nu mee willen bereiken...
Maar waarom berichten ze dan niet meer wat de kijkers eigenlijk willen lezenquote:Op zondag 23 september 2007 12:48 schreef riri het volgende:
[..]
wat ze ermee willen bereiken is meer kijkers trekken...op het moment dat dat gebeurt zou zijn hadden ze het meer losgelaten en was de noodzaak veel minder geweest te gaan sturen....zie het maar als een noodgreep om meer kijkers te trekken....
vervelende bijkomstigheid is juist dat het daardoor minder kijkers trekt,omdat die ook niet gek zijn,die hebben duidelijk door dat ze gemanipuleerd worden
Het programma gaat juist doordat sturen zijn ondergang tegemoet....
Slecht en zij doet de toneelschool? Kijk net als haar broer veel in de camera.quote:Op zondag 23 september 2007 12:02 schreef Ning het volgende:
http://www.video4all.nl/s(...)OHEN@WYBCfObXBiheZVV
Zus van Dennis van vol
Lukt ze dat ? Volgens mij was ook Brian gezakt in de vorige popu poll...quote:Op zondag 23 september 2007 13:11 schreef Gert het volgende:
[..]
De pogingen om Brian als intelligente, gevoelige vredesstichter neer te zetten in de uitzendingen, hebben volgens mij als doel dat ert concurrentie moet komen voor Huub. Lees: er gaat tóich een SMS-finala plaatsvinden en als die momenteel gehouden zou worden is de spanning wel érg ver te zoeken. Zó erg frauderen om het spannend te houden, gaat zelfs RTL te ver.![]()
je heb gelijkquote:Op zondag 23 september 2007 13:11 schreef Gert het volgende:
[..]
De pogingen om Brian als intelligente, gevoelige vredesstichter neer te zetten in de uitzendingen, hebben volgens mij als doel dat ert concurrentie moet komen voor Huub. Lees: er gaat tóich een SMS-finala plaatsvinden en als die momenteel gehouden zou worden is de spanning wel érg ver te zoeken. Zó erg frauderen om het spannend te houden, gaat zelfs RTL te ver.![]()
Als dit een voorbode is voor een eventuele SMS actie, ziet het er somber uit voor Brian.quote:Op zondag 23 september 2007 13:11 schreef Gert het volgende:
Zó erg frauderen om het spannend te houden, gaat zelfs RTL te ver.![]()
Nee, ze was haar jurk helemaal zat, trok hem uit, frommelde hem in de kast en trok d'r badpak aan.quote:Op zondag 23 september 2007 13:18 schreef carpediem23 het volgende:
Moest Amanda zich gisteren omkleden omdat haar tiet er telkens uit viel?
Nee, ze stond plotseling in dat ordinaire badpak, dat vond de FEBO dus duidelijk niet zo smaakvol.quote:Op zondag 23 september 2007 13:18 schreef carpediem23 het volgende:
Moest Amanda zich gisteren omkleden omdat haar tiet er telkens uit viel?
Hahaha, Nadia 0.26% en Dennis 0.65 %quote:Op zondag 23 september 2007 13:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als dit een voorbode is voor een eventuele SMS actie, ziet het er somber uit voor Brian.
http://www.dgkpoll.atweb.nl/poll.php?poll_id=7
Ook even gestemd. Voor Huubquote:Op zondag 23 september 2007 13:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als dit een voorbode is voor een eventuele SMS actie, ziet het er somber uit voor Brian.
http://www.dgkpoll.atweb.nl/poll.php?poll_id=7
`quote:Op zondag 23 september 2007 13:24 schreef CHAOS_ het volgende:
Als Huub en Lieke fluisteren worden zij daar meteen op geattendeerd, de anderen niet, dat vinden wij soms erg, omdat H&L dan niets tegen elkaar kunnen zeggen, maar kunnen wij het ook anders zien? Ja, als Huub en Lieke fluisteren is het voor ons intressant en geen onnozel gebrabbel in de ruimte. Misschien luistert de FEBO ook wel liever naar hun. Denk je dat achter het leuk vindt om dat geklef enzo. te horen.
vond het wel het mooiste beeld van de avondquote:Op zondag 23 september 2007 13:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, ze stond plotseling in dat ordinaire badpak, dat vond de FEBO dus duidelijk niet zo smaakvol.
oh, wat een aanfluiting, een kruising tussen een rap en een gedicht.quote:Op zondag 23 september 2007 13:33 schreef beequeen het volgende:
Ik wil jullie dit toch niet onthouden, misschien heeft iemand dit vannacht niet meegekregen.
Het prachtige gedicht van Brian: Mens.![]()
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
Maar hij vindt het zelf.. zoals gewoonlijk.. weer helemaal geweldig!!quote:Op zondag 23 september 2007 13:36 schreef Verida het volgende:
[..]
oh, wat een aanfluiting, een kruising tussen een rap en een gedicht.
erg slecht![]()
Dat er niets gebeurde lag hoofdzakelijk aan Dennix, hij vergat namelijk te knallen. In het normale leven had hij alle ruiten van de Villa ingegooid maar gelukkig kon hij zich vannacht beheersen.quote:Op zondag 23 september 2007 13:35 schreef CHAOS_ het volgende:
Dimitri probeerde zich toch bekwaam van aan zijn taak te wijden, om twee dracht te zaaien tussen N&D, jammer dat het mislukt is, hadden we tenminste eens een andere clash gehad. Gisteravond en vannacht was er trouwens van gesprekken weinig te horen met de muziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |