abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53402981
tot hoelaat zouden ze mogen blijven slapen?
  zondag 23 september 2007 @ 13:07:23 #227
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_53403032
quote:
Op zondag 23 september 2007 13:05 schreef lorence1 het volgende:
tot hoelaat zouden ze mogen blijven slapen?
Ik schat ongeveer tot een uur of vijf, zes
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Moderator zondag 23 september 2007 @ 13:11:25 #228
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_53403118
quote:
Op zondag 23 september 2007 12:37 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Dat is voor mij ook de reden om VV niet meer te lezen. Berichtgevingen zijn zeer gekleurd en vaak staan er dingen die gewoon die niet waar zijn. Overigens dezelfde redenen waarom ik de TV uitzendingen niet bekijk. Vind dat wel jammer en begrijp ook niet zo goed wat ze daar nu mee willen bereiken...
De pogingen om Brian als intelligente, gevoelige vredesstichter neer te zetten in de uitzendingen, hebben volgens mij als doel dat ert concurrentie moet komen voor Huub. Lees: er gaat tóich een SMS-finala plaatsvinden en als die momenteel gehouden zou worden is de spanning wel érg ver te zoeken. Zó erg frauderen om het spannend te houden, gaat zelfs RTL te ver.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_53403160
quote:
Op zondag 23 september 2007 12:48 schreef riri het volgende:

[..]

wat ze ermee willen bereiken is meer kijkers trekken...op het moment dat dat gebeurt zou zijn hadden ze het meer losgelaten en was de noodzaak veel minder geweest te gaan sturen....zie het maar als een noodgreep om meer kijkers te trekken....

vervelende bijkomstigheid is juist dat het daardoor minder kijkers trekt,omdat die ook niet gek zijn,die hebben duidelijk door dat ze gemanipuleerd worden
Het programma gaat juist doordat sturen zijn ondergang tegemoet....
Maar waarom berichten ze dan niet meer wat de kijkers eigenlijk willen lezen
Is het de bedoeling om Huub (en ook Lieke) wat te temperen in hun populariteit en het zo eerlijker te verdelen over alle miljonairs ?
't Lijkt mij ook veel simpeler om de zaken allemaal wat smeuiger weer te geven maar dan wel de waarheid aan te houden in plaats van de waarheid te verdraaien en zelfs feitelijke onjuistheden te schrijven. Heel dom ook, omdat elke streamer dat zo kan zien en dus in het vervolg de VV niet meer als nieuwsbron zal gebruiken..
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_53403225
quote:
Slecht en zij doet de toneelschool? Kijk net als haar broer veel in de camera.
pi_53403254
quote:
Op zondag 23 september 2007 13:11 schreef Gert het volgende:

[..]

De pogingen om Brian als intelligente, gevoelige vredesstichter neer te zetten in de uitzendingen, hebben volgens mij als doel dat ert concurrentie moet komen voor Huub. Lees: er gaat tóich een SMS-finala plaatsvinden en als die momenteel gehouden zou worden is de spanning wel érg ver te zoeken. Zó erg frauderen om het spannend te houden, gaat zelfs RTL te ver.
Lukt ze dat ? Volgens mij was ook Brian gezakt in de vorige popu poll...
pi_53403282
quote:

[..]

je heb gelijk

alleen de redactie/rtl maakt 1 denkfout
dat 1 streamer wel zeker 3 tv kijkers kent en best bereid is om te vertellen hoe het "echt" zit
imho zinloze propaganda
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
pi_53403322
Mogen we geluid bij Brian en Amanda? Ze liggen gezellig te ontbijten in bed en te kletsen, maar kan helemaal niets horen.
pi_53403331
Moest Amanda zich gisteren omkleden omdat haar tiet er telkens uit viel?
  † In Memoriam † zondag 23 september 2007 @ 13:21:25 #235
135305 beequeen
Lost.
pi_53403411
quote:

Zó erg frauderen om het spannend te houden, gaat zelfs RTL te ver.
Als dit een voorbode is voor een eventuele SMS actie, ziet het er somber uit voor Brian.

http://www.dgkpoll.atweb.nl/poll.php?poll_id=7
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_53403421
quote:
Op zondag 23 september 2007 13:18 schreef carpediem23 het volgende:
Nee, ze was haar jurk helemaal zat, trok hem uit, frommelde hem in de kast en trok d'r badpak aan.
Zo heeft ze nog een poos buiten gedanst, tot ze ingrepen en ze van Palma er een rokje bij aan moest doen
het water roept
  † In Memoriam † zondag 23 september 2007 @ 13:22:33 #237
135305 beequeen
Lost.
pi_53403443
quote:
Op zondag 23 september 2007 13:18 schreef carpediem23 het volgende:
Nee, ze stond plotseling in dat ordinaire badpak, dat vond de FEBO dus duidelijk niet zo smaakvol.
― Mark Twain
pi_53403461
quote:
Op zondag 23 september 2007 13:21 schreef beequeen het volgende:

[..]

Als dit een voorbode is voor een eventuele SMS actie, ziet het er somber uit voor Brian.

Hahaha, Nadia 0.26% en Dennis 0.65 %
pi_53403517
Als Huub en Lieke fluisteren worden zij daar meteen op geattendeerd, de anderen niet, dat vinden wij soms erg, omdat H&L dan niets tegen elkaar kunnen zeggen, maar kunnen wij het ook anders zien? Ja, als Huub en Lieke fluisteren is het voor ons intressant en geen onnozel gebrabbel in de ruimte. Misschien luistert de FEBO ook wel liever naar hun. Denk je dat achter het leuk vindt om dat geklef enzo. te horen.
pi_53403630
quote:
Op zondag 23 september 2007 13:21 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ook even gestemd. Voor Huub
het water roept
pi_53403683
quote:
Op zondag 23 september 2007 13:24 schreef CHAOS_ het volgende:
Als Huub en Lieke fluisteren worden zij daar meteen op geattendeerd, de anderen niet, dat vinden wij soms erg, omdat H&L dan niets tegen elkaar kunnen zeggen, maar kunnen wij het ook anders zien? Ja, als Huub en Lieke fluisteren is het voor ons intressant en geen onnozel gebrabbel in de ruimte. Misschien luistert de FEBO ook wel liever naar hun. Denk je dat achter het leuk vindt om dat geklef enzo. te horen.
`
Schijnbaar wel. Hele avonden krijgen Bef en Klef 2 streams. Zelfs gisteren bij het bezoek en bij het feest continue Nadia en Dennix in beeld. Wat ik begrijp zijn ze ook in de uitzendingen veelvuldig aanwezig.
Flens zal ze wel geweldig vinden ofzo
Ik vind het meer boeket reeks en daar heb ik ook een schijthekel aan.
pi_53403718
quote:
Op zondag 23 september 2007 13:27 schreef Varen het volgende:

[..]

Ook even gestemd. Voor Huub
+1
pi_53403796
quote:
Op zondag 23 september 2007 13:22 schreef beequeen het volgende:

[..]

Nee, ze stond plotseling in dat ordinaire badpak, dat vond de FEBO dus duidelijk niet zo smaakvol.
vond het wel het mooiste beeld van de avond

naieve amandatje in haar badpakje tussen keurig geklede mensen op de dansvloer zich van geen kwaad bewust

zoiets verzin je toch niet
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
  † In Memoriam † zondag 23 september 2007 @ 13:33:00 #244
135305 beequeen
Lost.
pi_53403841
Ik wil jullie dit toch niet onthouden, misschien heeft iemand dit vannacht niet meegekregen.
Het prachtige gedicht van Brian: Mens.

http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
― Mark Twain
pi_53403912
Ik bedoel, de zenders in bed. En dat ze gisteren veelvuldig in beeld waren is logisch, daar zat nog het gevaar Dimitri aan vast, stel je voor dat wij dat zouden missen, zou jammer zijn en konden we daar weer over klagen. Dimitri probeerde zich toch bekwaam van aan zijn taak te wijden, om twee dracht te zaaien tussen N&D, jammer dat het mislukt is, hadden we tenminste eens een andere clash gehad. Gisteravond en vannacht was er trouwens van gesprekken weinig te horen met de muziek.
pi_53403922
quote:
Op zondag 23 september 2007 13:33 schreef beequeen het volgende:
Ik wil jullie dit toch niet onthouden, misschien heeft iemand dit vannacht niet meegekregen.
Het prachtige gedicht van Brian: Mens.

http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
oh, wat een aanfluiting, een kruising tussen een rap en een gedicht.
erg slecht
pi_53403953
quote:
Op zondag 23 september 2007 13:36 schreef Verida het volgende:

[..]

oh, wat een aanfluiting, een kruising tussen een rap en een gedicht.
erg slecht
Maar hij vindt het zelf.. zoals gewoonlijk.. weer helemaal geweldig!!
pi_53404007
13:31 - Zzzzzzz....

Brian en Amanda zijn bezig met een marathonsessie, er komt geen einde aan. In tegenstelling tot de rest, nog steeds is daar geen beweging. Gelukkig kunnen ze nog even slapen in alle rust en stilte, want om 15.00 komt hun persoonlijke wekker langs: een fanfare. Elke Miljonair die dan nog slaapt wordt letterlijk en figuurlijk zijn bed uitgeblazen. Gelukkig voor de Miljonairs houden ze allemaal van muziek!

Bron: VV
  † In Memoriam † zondag 23 september 2007 @ 13:41:04 #249
135305 beequeen
Lost.
pi_53404039
quote:
Op zondag 23 september 2007 13:35 schreef CHAOS_ het volgende:
Dimitri probeerde zich toch bekwaam van aan zijn taak te wijden, om twee dracht te zaaien tussen N&D, jammer dat het mislukt is, hadden we tenminste eens een andere clash gehad. Gisteravond en vannacht was er trouwens van gesprekken weinig te horen met de muziek.
Dat er niets gebeurde lag hoofdzakelijk aan Dennix, hij vergat namelijk te knallen. In het normale leven had hij alle ruiten van de Villa ingegooid maar gelukkig kon hij zich vannacht beheersen.
― Mark Twain
pi_53404041
er komt een fanfare dus.
Goedemorgen :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')