Ik heb daar gezeten van 23-30 juni in Isigny-sur-merquote:Op zondag 23 september 2007 01:56 schreef jslavenburg het volgende:
Heey, ik ben daar ook geweest afgelopen vakantie, voor de 2e keer
Van wanneer tot wanneer was je geweest, en waar heb je overnacht?
Ik ben van 11 tot 18 augustus geweest en ik heb overnacht bij Pierre Et Vacances, bij de Omaha Beach Golf Baan
Gelukkig maar, blauwe luchten gaan zo vervelenquote:Op zondag 23 september 2007 01:33 schreef PdeHoog het volgende:
Dit jaar voor het eerst op vakantie geweest naar Normandie. Errug mooi gebied. Helaas bijna alleen maar regen of bewolking en maar weinig zon gehad![]()
Ik ben net klaar met het bewerken van #6quote:Op zondag 23 september 2007 10:26 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Gelukkig maar, blauwe luchten gaan zo vervelen
1) Mooie wolken, maar ik vid de foto toch iets te donker, waardoor je veel detail kwijtraakt in dat bunkerding.
2) lekker. Punt.
3) Smulplaat, Lekker veel diepte, fijne kleuren. Jammie.
4) Hier had je de zon wel even aan moeten zetten.Het is een mooi beeld, maar een tikkie donker voorin en wat grauw achterin.
5) mmm, doet me niet zo veel. Het camerastandpunt is me wat te hoog. Ik zou mn schoenen aan gedaan hebben om bij de bootjes te komen denk ik.
6) Lekker beeld, maar dat dak is weer zo donker dat ik moet turen naar details. Beetje doordrukken ms?
7)Schattig beeld, mooi gebruik van de DOF. Me like. @Chanty: nee, voor een pensioenfonds
8) Vind ik ook weer erg donker. Wel lekker veel diepte erin.
9) IJ-zer-sterke compo, mooi de leegte in het landschap gebruikt. Toppie![]()
10) Lekkere kleurtjes. De reflectie van dat gebouw(?) was ws mooier geweest bij rimpelloos water. Volgende keer de wind even uitzetten dus.Of de foto in portraitstand maken natuurlijk.
Ik heb het meer gehoord dat mijn foto's te donker zijnquote:Op zondag 23 september 2007 12:53 schreef marcb1974 het volgende:
Alleen vind ik (let op, persoonlijk smaak), sommige wat te donker. En ja, dat lag waarschijnlijk aan het weer.
Mee eens, maar het is wel een stukje Normandie en een van de dingen waarvoor ik daarnaartoe ging. In die zin past het wel in de seriequote:Op zondag 23 september 2007 13:01 schreef Chanty het volgende:
Die graffoto's vind ik niet zo in de serie passen, maar is ook niet echt mijn ding. Arg... en nu ga ik weer leren, blijf bezig zo
WOW P mooiquote:Op zondag 23 september 2007 10:54 schreef PdeHoog het volgende:
OK...de aanpassingen dus:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb daar een of twee Cokin graduele ND-filters gebruikt om de overbelichting van de lucht tov de voorgrond wat te dempen en verder qua nabewerking niet meer dan levels en curvesquote:Op zondag 23 september 2007 21:42 schreef _Kaatje_ het volgende:
foto 3 vanwege de prachtige wolkenlucht (heb je een polarisatiefilter gebruikt? Nog andere dingen gebruikt/nabewerkt?)
Geen idee hoe je zo'n ding noemt eigenlijkquote:Het prieeltje van # 14 (is het wel een prieeltje?) vind ik ook aanspreken, maar de 'ballon' die eruit komt stoort wat, ook al zit die er op die manier aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |