En dat maakt het dan weer een stuk minder, ja.quote:Op zondag 23 september 2007 01:15 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nee...volgens mij ook niet..daarom slaat het nergens op...Amanda mag dus mee...![]()
Ben benieuwd of Brian dat ook vindtquote:Op zondag 23 september 2007 01:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Amanda vindt dat ze in haar badpakje een teaserdansje moet doen. Zielig kindje.![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 01:14 schreef kybe het volgende:
Gaat Amanda nou in dat badpak lopen?
Nee.quote:Op zondag 23 september 2007 01:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar en dagje afhaak donderdag. Zal het me lukken?![]()
Is toch supersexy?quote:Op zondag 23 september 2007 01:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Amanda vindt dat ze in haar badpakje een teaserdansje moet doen. Zielig kindje.![]()
Breuls reageert heel snel als je hem een PM stuurt.quote:Op zondag 23 september 2007 01:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb avonne al gePM'd, misschien kan zij iets bedenken of regelen.
Dacht dat iemand haar weg haalde.quote:Op zondag 23 september 2007 01:18 schreef riri het volgende:
Amanda afgedropen?
En door Palma al weer afgevoerd .......quote:Op zondag 23 september 2007 01:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik weet niet hoe ik hem kan bereiken.quote:Op zondag 23 september 2007 01:18 schreef Prospera het volgende:
[..]
Breuls reageert heel snel als je hem een PM stuurt.
En je praat met diegene die de bestanden kan terugzetten.
Ze moet natuurlijk uitsteken boven de echte danseressen.quote:Op zondag 23 september 2007 01:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
ik dacht dat het Desree wasquote:Op zondag 23 september 2007 01:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaap loopt weg met Kim?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |