Ik hoorde ook al zoiets...ze vond `het` zielig voor hem...quote:Op zondag 23 september 2007 01:10 schreef Kinga het volgende:
Des'ree probeert Jaap op te beuren.
Doe Breuls dan een pm'tje, dat er een update weg is. Er zijn altijd wel back-up bestanden die hij terug kan zetten.quote:Op zondag 23 september 2007 01:09 schreef Disana het volgende:
Mag ik hier even schelden? Ik mis een heel deel update, te weten van 23 tot 24 uur. Dat deel is helemaal verdwenen.
Lekker dan, niemand wil iets verslaan as donderdag, zoek het dan maar uitquote:Op zondag 23 september 2007 01:10 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Als het net zo goed gaat als het naar bed gaan dan....
nee....![]()
Er zal wel een stemming komen.quote:Op zondag 23 september 2007 01:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
In dat filmpje was toch niets gezegd over een mede-miljonair naar keuze, of heb ik het nou mis? 8 uur vrij, dat was 't, volgens mij.
Ik heb avonne al gePM'd, misschien kan zij iets bedenken of regelen.quote:Op zondag 23 september 2007 01:13 schreef Prospera het volgende:
[..]
Doe Breuls dan een pm'tje, dat er een update weg is. Er zijn altijd wel back-up bestanden die hij terug kan zetten.
Over 2 en 1/2 maand is er de finale, leuk kadootje die villaquote:Op zondag 23 september 2007 01:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo?? Het kan toch wel zijn dat dat een standaard cadeautje voor een jaar aanwezigheid wordt?
Dan krijgt Huub het dus over 2 ½ maand...
Nee...volgens mij ook niet..daarom slaat het nergens op...Amanda mag dus mee...quote:Op zondag 23 september 2007 01:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
In dat filmpje was toch niets gezegd over een mede-miljonair naar keuze, of heb ik het nou mis? 8 uur vrij, dat was 't, volgens mij.
Een van die danseressen komt Lieke halen om te dansen ,laat die del in der badpakje staan.quote:Op zondag 23 september 2007 01:14 schreef riri het volgende:
Amanda moet weer opvallen tussen iedereen.....die is gek
Ze heeft de hele avond zich geregerd dat die meisjes die er dansen eer opvallen dan zij
snap niet waarom ze niet in haar blootje gaat
Ja , dusquote:Op zondag 23 september 2007 01:14 schreef kybe het volgende:
Gaat Amanda nou in dat badpak lopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |