Oeps, dat loopt uit op stage diving.quote:Op zondag 23 september 2007 01:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dronk Herman Brood dat ook niet altijd?

ga je gang. mijn zegen heb je.quote:Op zondag 23 september 2007 01:29 schreef tony38 het volgende:
IK WIL DAT DIKKE WIJF IN DIE ROZE JURK KEI HARD IN HAAR HOL NAAIEN

Ook vrouwen.quote:Op zondag 23 september 2007 01:31 schreef Kinga het volgende:
Amanda heeft met 10 mannen gezoend in DGK? wie dat dan allemaal?

Ook goedenavond.quote:Op zondag 23 september 2007 01:29 schreef tony38 het volgende:
IK WIL DAT DIKKE WIJF IN DIE ROZE JURK KEI HARD IN HAAR HOL NAAIEN

het waren 5 mannen en 5 vrouwen.. vraag me niet meer wie... kweet ut niet meerquote:Op zondag 23 september 2007 01:31 schreef Kinga het volgende:

Brian heeft meerdere persoonlijkheden...quote:Op zondag 23 september 2007 01:31 schreef Kinga het volgende:

quote:Op zondag 23 september 2007 01:34 schreef BarryK het volgende:
[..]
Brian heeft meerdere persoonlijkheden...

Ik dacht ooit op tv gezien te hebben dat hij een groen drankje als favoriet had, maar de kleur maakte hem waarschijnlijk toch niet zoveel uit...quote:Op zondag 23 september 2007 01:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die dronk toch dagelijks minimaal 1 liter mandarijnenlikeur![]()

ja dat is van nadia en dennisquote:Op zondag 23 september 2007 01:34 schreef ruby het volgende:
Grappig, Brian steekt twee vingers achter Palma. Hoe origineel.

Hupert, Brian, Lieke, Nadia, Mitch,Kim, Cynthia,een gast van een bandje en wie nog meer?quote:Op zondag 23 september 2007 01:31 schreef Kinga het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |