Nah, ik erger me te snel aan domme hokjesdenkers.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:16 schreef michiel5 het volgende:
[..]
Mijn god, jij laat je makkelijk opnaaien, je moet wel homo zijn!!![]()
Geeft niet joh, traag van begrip zijn is een typische vrouwenkwaal. Als een man er last van heeft is ie meestal homoquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:37 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Nah, ik erger me te snel aan domme hokjesdenkers.
Wanneer leer ik nou eens om niet te serieus in KLB te zijn?
quote:
dat kennuh de trance/club/haardcore-modeflikkertjes niet; da's "oud, vies, fout", maar wel lekker met zn allen als een stel volleerde zuipnichten "we are the champions" en "we will rock you" meezingen als hun favo elftal knuffelaarts weer een (periode-)kampioenschap gewonnen heeft. En de gedachten dat er wel eens mensen zijn die zowel rock als electronic leuk kunnen vinden komt al helemaaal niet op in hun tunnelvisiequote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:53 schreef harrypiel het volgende:
[..]
dat kennuh de trance/club/haardcore-modeflikkertjes niet; da's "oud, vies, fout", maar wel lekker met zn allen als een stel volleerde zuipnichten "we are the champions" en "we will rock you" meezingen als hun favo elftal knuffelaarts weer een (periode-)kampioenschap gewonnen heeft. En de gedachten dat er wel eens mensen zijn die zowel rock als electronic leuk kunnen vinden komt al helemaaal niet op in hun tunnelvisie
HAHA HOMO!quote:
Nee, wij zijn mannen die wel enigszins mannelijke kleurkeuze kunnen maken.quote:Op maandag 24 september 2007 22:43 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]![]()
Jij bent zeker zo'n vleermuis die alleen in het zwart loopt?
Zeg dat eens tegen alle modeflikkers die er in jouw vrienden- en kennisenkring ronddarrenquote:Op vrijdag 28 september 2007 04:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee, wij zijn mannen die wel enigszins mannelijke kleurkeuze kunnen maken.
Roze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |