KUT! Ben ik dan hetero?!quote:Op woensdag 11 maart 2009 04:10 schreef Bananenman het volgende:
Wat betreft de muziek en de kleding geef ik je gelijk, maar wat dat bier betreft heb ik slecht nieuws voor je. Je bent overduidelijk van de herenliefde
het is sodemieter.quote:Op zondag 23 september 2007 00:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
JA, WANT ALS JE BIER DRINKT BEN JE STOER EN EEN ECHTE MAN.
sodeflikker toch neer man![]()
En je bent al helemaal homo als je die muziek niet op een buizenversterker luistert. Homo.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:53 schreef harrypiel het volgende:
[..]
dat kennuh de trance/club/haardcore-modeflikkertjes niet; da's "oud, vies, fout", maar wel lekker met zn allen als een stel volleerde zuipnichten "we are the champions" en "we will rock you" meezingen als hun favo elftal knuffelaarts weer een (periode-)kampioenschap gewonnen heeft. En de gedachten dat er wel eens mensen zijn die zowel rock als electronic leuk kunnen vinden komt al helemaaal niet op in hun tunnelvisie
En ts is toch allang dood aan aids, zoals een goed homo betaamtquote:Op woensdag 11 maart 2009 04:07 schreef kingmob het volgende:
klasse topickick
Het zijn altijd de kasthomo's die alles in hokjes proberen te stoppen. Ik draag ook wel eens een roze shirt of polo, whoehoe, nou, gay hoorquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:53 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Het zijn altijd de kasthomo's die alles in hokjes proberen te stoppen. Ik draag ook wel eens een roze shirt of polo, whoehoe, nou, gay hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |