quote:Op zondag 23 september 2007 00:13 schreef Kinga het volgende:
Dat vuurwerk was toch niet alleen voor Brian? Of denkt hij dat.
God zij dankquote:Op zondag 23 september 2007 00:13 schreef yellowfirst het volgende:
De snoeren worden opgerold..dus dat was het weer...........
JA NU EDDY WALLY KOMT ERIN!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 23 september 2007 00:14 schreef riri het volgende:
op de bank
Je was gewoon stomdronken in slaap gevallen zeker?quote:Op zondag 23 september 2007 00:13 schreef tutjehola het volgende:
Ik blijf erbij, kut hoerenfeest. En tot twaalf uur heb ik hier zitten wachten, de fles is leeg en er is 100% niets gebeurt
Ik geniet met volle teugen van de COS en de streamsquote:Op zondag 23 september 2007 00:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach, gezamelijk een beetje pimpelen op internet is toch niet zó erg, af en toe?
quote:Op zondag 23 september 2007 00:15 schreef Stupidisco het volgende:
ze krijgen nu te horen dat het programma per direct stopt maar dat ze er met z'n allen mogen blijven wonen. Gezellig !
Nee, zijn afscheidsfeest. Plasmaboy zegt dadelijk: "en nou opflikkeren, gluiperige schijtgriezel"quote:Op zondag 23 september 2007 00:14 schreef mootie het volgende:
[..]
De hele dag is georganiseerd ter ere van zijn 1 jaar feest![]()
Pfffquote:Op zondag 23 september 2007 00:15 schreef Desii het volgende:
Miljonairs moete naar binnen...
ik voel nattigheid.... wie maakt de volgende COS![]()
Dat is nou net het mooie: Grote muil van die trash en er komt weer geen reet van terecht. Maar ik verwacht nog wel wat ellende in de groep van 5 vannacht.quote:Op zondag 23 september 2007 00:13 schreef tutjehola het volgende:
Ik blijf erbij, kut hoerenfeest. En tot twaalf uur heb ik hier zitten wachten, de fles is leeg en er is 100% niets gebeurt
Schiet lekker op, maar ik hoop op wat confronterende filmpjes.quote:
quote:Op zondag 23 september 2007 00:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, zijn afscheidsfeest. Plasmaboy zegt dadelijk: "en nou opflikkeren, gluiperige schijtgriezel"![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 00:16 schreef mootie het volgende:
Brian pakte Visine van Huub?
hij is top !!!quote:Op zondag 23 september 2007 00:17 schreef tipsch het volgende:
Ik ga het niet laten deze cap te posten alleen maar omdat ik langzamer ben dan anderen:
[afbeelding]
jou lukt het in ieder geval wel, mooie capquote:Op zondag 23 september 2007 00:17 schreef tipsch het volgende:
Ik ga het niet laten deze cap te posten alleen maar omdat ik langzamer ben dan anderen:
[afbeelding]
quote:Op zondag 23 september 2007 00:17 schreef tipsch het volgende:
[afbeelding]
ja, maar het is hem vergeven..... hij heeft fokking vuurwerk in zijn oog gekregenquote:Op zondag 23 september 2007 00:16 schreef mootie het volgende:
Brian pakte Visine van Huub?
Was het maar waar, dan zou ik morgen iig weer fit zijnquote:Op zondag 23 september 2007 00:15 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je was gewoon stomdronken in slaap gevallen zeker?![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 00:18 schreef dgk_fan het volgende:
Wat lult Huub nou met dat het vandaag de 23e is ??
Bij mij is het 18 juli 2007![]()
Als het echt zo is, doe ik een laptop-pirouette.quote:
Goed zo!quote:Op zondag 23 september 2007 00:17 schreef Nostalgist het volgende:
Brian heeft vuurwerk in het oog gekregen.....
Dat zou mooi zijn. Maak me gek.quote:Op zondag 23 september 2007 00:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, zijn afscheidsfeest. Plasmaboy zegt dadelijk: "en nou opflikkeren, gluiperige schijtgriezel"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |