Nee, het was die mafkees Olegierquote:Op woensdag 26 september 2007 22:26 schreef Dos37 het volgende:
Messi weer met een assist.
Ja klopt messi gaf de bal op Deco. En dat laatste is al helemaal waar. Sport1 roeleert.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:28 schreef WeebI het volgende:
[..]
Nee, het was die mafkees Olegier
edit: Deco zelfs, dacht dat ik 23 zag ipv 20
kutstream, ik moet echt sport1 hebben
Morgenmiddag aanschaffen, kan je morgenavond nog naar Real kijken.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:28 schreef WeebI het volgende:
[..]
kutstream, ik moet echt sport1 hebben
Dat moet je natuurlijk tegenover het feit zetten dat Zaragoza echt kút speelt.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:50 schreef Ambrosius het volgende:
Wat speelt Barcelona gewéldig zeg.
Ja, dat wel, maar dan nog moet je maar 4 goals maken en wat voor goals.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:53 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dat moet je natuurlijk tegenover het feit zetten dat Zaragoza echt kút speelt.
Zelfs Kozakken Boys had met 4-0 gewonnen
Ik zeg ook niet dat het niet goed is, ik zeg alleen dat je hier nooit een seizoen lang op kunt teren, omdat de tegenstander vandaag echt drie keer niks is. En ik ben niet de enige die doet of ze amateurs zijn, dat doen ze zelf ook.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:58 schreef venomsnake het volgende:
Weebl jongen..![]()
Barcelona speelt ook gewoon goed. Hoog tempo en positioneel gewoon goed. Daarbij lukken de meeste individuele acties.. Het is gewoon zeer goed vandaag.
Tegenstander is minder, maar doe nu niet alsof dat een stel amateurs zijn.
Ik ben iig MEER dan tevreden, ik heb genoten.!
4-1 is nog mager, had ook maarzo 6-1 kunnen staan.
maar daar ga ik natuurlijk niet over zeiken
Alsof Real al terug is van weggeweest,, sjonge jonge winne la liga vorig jaar omdat barca hem verspeelt, niet anders,,, en nu hebben ze een leuk potje tegen Villa real gespeelt en meteen weer doen alsof ze weer op hun oude niveau zitten... beetje objectief blijven mag wel hoor.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:03 schreef jojomen4 het volgende:
Als ze zo door blijven gaan ziet het er uit alsof ze het dipje al snel te boven zijn gekomen. Krijgt Real nog een dikke kluif aan.
Preciesquote:Op woensdag 26 september 2007 23:05 schreef DAMH het volgende:
[..]
Alsof Real al terug is van weggeweest,, sjonge jonge winne la liga vorig jaar omdat barca hem verspeelt, niet anders,,, en nu hebben ze een leuk potje tegen Villa real gespeelt en meteen weer doen alsof ze weer op hun oude niveau zitten... beetje objectief blijven mag wel hoor.
Net ook in het strafschop gebied hij tikt hem gewoon vooruit in de handen van de keeper.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:24 schreef venomsnake het volgende:
ooooh wat was dat mooi.. Net over gewipt van Messi..
al had ie hem beter af kunnen geven.
En wat mist Henry een kansen zeg. heeft al 3 100% kansen gehad.
Ze stonden gewoon gelijk met Barça.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:05 schreef DAMH het volgende:
Alsof Real al terug is van weggeweest,, sjonge jonge winne la liga vorig jaar omdat barca hem verspeelt
Met (vlak voor) kerst.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:47 schreef Dos37 het volgende:
Wanneer is de eerste Real - Barca (of andersom). Weet iemand dat zo uit het hoofd.
Waarom nou als ik op vakantie benquote:Op woensdag 26 september 2007 23:51 schreef dndiek het volgende:
In speelronde 17 (weekend van 23-12) en speelronde 36 (weekend van 7-5). Eerst Barça- Real
Een heel seizoen genietenquote:Op donderdag 27 september 2007 10:40 schreef WeebI het volgende:
Geen rood voor Touré dus.
In ieder geval niks gemist in die tweede helft, Zaragoza had het toen al laten gebeuren. Mooie overwinning voor Barça, drie terechte punten en nu voor het eerst boven Real. Geniet ervan zolang het kan
dude, niet in dit topicquote:Op donderdag 27 september 2007 22:01 schreef venomsnake het volgende:
Eerste wat Sierd de Vos meldt is dat AZ is uitgeschakeld..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |