dude, niet in dit topicquote:Op donderdag 27 september 2007 22:01 schreef venomsnake het volgende:
Eerste wat Sierd de Vos meldt is dat AZ is uitgeschakeld..![]()
hehehe, ik zit je maar te dollenquote:
That's meanquote:Op donderdag 27 september 2007 22:05 schreef WeebI het volgende:
[..]
hehehe, ik zit je maar te dollen
1 of andere vage lichte blessure. Hij trainde iig apart.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:03 schreef venomsnake het volgende:
Wat voor blessure heeft Ruud opgelopen dan?
Madrid geen kansen?quote:Op donderdag 27 september 2007 22:46 schreef venomsnake het volgende:
En rust. 0-0
Madrid de iets betere ploeg, maar de beste kansen waren voor Betis.
2 grote kansen kreeg Betis waarvan één kopbal op de paal..
Van hoogstaand voetbal is niet echt sprake, spannend is het wel.
Paar mogelijkheden gehad, maar echte kansen niet. Net kregen ze hun eerste kans, maar Raul schoot recht op de keeper af.quote:
Het was dan wel geen penalty, maar een schwalbe is ook overdreven. Je ziet dat Raúl struikelt en direct weer op wil staan, het was helemaal niet zn bedoeling een pingel te versieren.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:23 schreef venomsnake het volgende:
Mooie schwalbe. Pingel Madrid
1-0 Raul
Het Beest!!quote:Op donderdag 27 september 2007 23:47 schreef WeebI het volgende:
Wel een prachtige goal van Baptista natuurlijk
Enjoy: http://www.dailymotion.co(...)ptista-vs-bits_sportquote:Op donderdag 27 september 2007 23:41 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een omhaal van Baptista2-0.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:58 schreef Damzkieee het volgende:
Noh hup Barça voor deze keer. Graag met 2 doelpunten verschil om mn Unibet account te redden.
De eerste 55 minuten best wel..quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:09 schreef dndiek het volgende:
Is het weer een mooie gala-wedstrijd?
Die speelde me toch weer geweldig zeg!! Fraai doelpunt ook..quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Messi wéér gescoord. Wat een fenomeen
Ik ga het zo eens even bekijkenquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:31 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die speelde me toch weer geweldig zeg!! Fraai doelpunt ook..![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:34 schreef djnospinzone het volgende:
Barca wordt vanavond niet uitgezonden?
Komt ook omdat het achterin eindelijk eens echt goed staat. De nieuwe aankopen Milito, Abidal en Yaya zijn echt enorme aanwinsten. Dat brengt een hoop rust.quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:36 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ontopic: ik vind het maar eng hoe Barça ineens zo goed speelt, zelfs uit.
Ook al is het Levante, dat al keihard onderaan stond.
Jullie staan nog steeds boven Barcelona heur.quote:
voor madrid ook. Het hangt er vanaf of Wesley speeltquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Jullie staan nog steeds boven Barcelona heur.![]()
Als er tenminste gewonnen wordt morgen.
Eerst maar eens zien of Barca dit vol kan houden, seizoen is lang en zwaar.
Bij gelijkspel ook nogquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Jullie staan nog steeds boven Barcelona heur.![]()
Als er tenminste gewonnen wordt morgen.
Samenvattingquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:36 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ontopic: ik vind het maar eng hoe Barça ineens zo goed speelt, zelfs uit.
Ook al is het Levante, dat al keihard onderaan stond.
Je bedoelt op RTL? Dat zal wel morgen zijn dan.quote:
Ik denk dat het verlies van Puerta ook nog meespeelt.quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:41 schreef WeebI het volgende:
maar Sevilla lijkt in Londen echt een megaklap te hebben gekregen.
Maar de eerste wedstrijden na de dood van Puerta waren juist briljant, zo sterk als ze speelden, met uitzondering van het duel met Milan.quote:Op zondag 30 september 2007 09:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik denk dat het verlies van Puerta ook nog meespeelt.
Ze spelen gewoon echt niet goed.
Mja, Sevilla zit gewoon in een megadip. Ik hoop wel dat ze er weer uit komen, maar dan wel op een veilig afstandje en niet meedoen voor de titel, daarvoor zijn ze te engquote:Op zondag 30 september 2007 10:00 schreef venomsnake het volgende:
hmm. Als je dat zo ziet dan zeg je idd dat de klap in Londen enorm hard is aangekomen.
Ik herken Sevilla ook helemaal niet meer terug, zeker in de laatste twee wedstrijden niet.
Loopt allemaal een beetje stroef en veel spelers lijken de vorm niet te hebben.
Kone was gister de beste/gevaarlijkste man, maar die werd dan weer gewisseld.
Van die drie is toch eigenlijk alleen Espanyol opvallend. Zgz heeft een sterk team.quote:Op zondag 30 september 2007 09:56 schreef WeebI het volgende:
en vanaf daar is er geen punt meer gepakt; zowel Barça, Espanyol als Zaragoza waren te sterk
quote:Op zondag 30 september 2007 10:09 schreef ErikT het volgende:
[..]
Van die drie is toch eigenlijk alleen Espanyol opvallend. Zgz heeft een sterk team.
Ik lig er dan ook niet echt wakker van dat het momenteel wat minder gaat daar.quote:Op zondag 30 september 2007 10:02 schreef WeebI het volgende:
[..]
Mja, Sevilla zit gewoon in een megadip. Ik hoop wel dat ze er weer uit komen, maar dan wel op een veilig afstandje en niet meedoen voor de titel, daarvoor zijn ze te eng
Ja, dat zegt dus helemaal niks. Tegen Barcelona speelden ze als Ajax tegen Kozakken, en de rest van het seizoen ook.quote:
Had verwacht dat hij met rechts zou schieten, maar hij weet gewoon nog naar links te draaien te krullenquote:Op zondag 30 september 2007 11:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat een schitterende goal weer van Messi
quote:Op zondag 30 september 2007 18:14 schreef Dos37 het volgende:
Straks mooi een dubbelslag. Madrid kijken en kijken hoe Getafe ervoor staat.
Neequote:Op zondag 30 september 2007 18:34 schreef venomsnake het volgende:
Zou leuk zijn als Getafe voor een stuntje kan zorgen straks. [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |