Mja, blijft voetbal.quote:
Het blijf idd voetbal, en je zou verwachten dat je ze soms mee krijgt en soms tegen. Bij Barca ziet het er al enkele seizoenen uit alsof ze een stuk meer mee krijgen dan tegen.quote:Op zondag 23 september 2007 00:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mja, blijft voetbal.
Op basis van de gehele wedstrijd is het imo ook wel terecht dat Barca wint.. Messi
.
Dat was dus die penalty die Henry kreeg tegen Athleticquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:43 schreef jojomen4 het volgende:
Saviola wat doe jij hier? Ben je verdwaald ofzo? KOm lekker naar huis naar het Real topic!![]()
[..]
[..]
Mmmm.. als ik dan goed tel, dan kom ik uit op een 1-1. Beetje jammer dat Barca WEER op zo'n manier z'n punten moet pakken.
2 gespeeld 2 punten. Dat lijkt me een stuk eerlijker.![]()
Dat is geblaat. Valt die 2-0 niet, dan verloopt de wedstrijd anders dus hoezo zou die 1-1 dan wel gescoord worden? Zo moet je niet rekenen.quote:Op zondag 23 september 2007 00:16 schreef jojomen4 het volgende:
Ze winnen niet terecht omdat het geen penal was, dan kom je uit op 1-1.
Jij ziet die arm van Santos niet in die blonde kerel kleunen net als die blonde bij hem doet? Ik zie namelijk geen verschil.quote:Op zondag 23 september 2007 00:17 schreef venomsnake het volgende:
Was gewoon een terechte pingel man.
Bovendien vond ik die scheids enorm irritant fluiten vandaag.![]()
Riekt een beetje naar Calimero-gezeur, maar soit.quote:Op zondag 23 september 2007 00:16 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Het blijf idd voetbal, en je zou verwachten dat je ze soms mee krijgt en soms tegen. Bij Barca ziet het er al enkele seizoenen uit alsof ze een stuk meer mee krijgen dan tegen.
Ze winnen niet terecht omdat het geen penal was, dan kom je uit op 1-1. Dat ze het verdienden omdat ze mooier speelden enzo kan best maar terecht vind ik het niet.
Tja, hij trek Dos Santos licht naar achteren. Dos Santos is slim, gaat liggen op het moment dat de bal voor zijn voeten komt en verdient daarmee een penal..quote:Op zondag 23 september 2007 00:20 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Jij ziet die arm van Santos niet in die blonde kerel kleunen net als die blonde bij hem doet? Ik zie namelijk geen verschil.
Volgens mij vergeet je antwoord te geven op m'n vraag. Of je de arm van Dos Santos tussen de arm van de Sevilla speler en het lichaam van de Sevilla speler niet ziet? Dat is toch een zelfde soort beweging die die Sevilla speler maakt? "omarmen" noemen we dat volgens mij.quote:Op zondag 23 september 2007 00:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Tja, hij trek Dos Santos licht naar achteren. Dos Santos is slim, gaat liggen op het moment dat de bal voor zijn voeten komt en verdient daarmee een penal..
Ik zie het probleem niet zo.
En die 2-1 die viel door een fout van Oleguer, die was er niet ingekomen bij een 1-0 stand.![]()
Maargoed, ik ben dik tevreden.
Waarom je dat erbij haalt is mij een wonder, maar goed. Met Calimero-gedrag bedoel ik janken omdat de ander voor wordt getrokken en wij niet boo-fucking-hoo.quote:Op zondag 23 september 2007 00:26 schreef jojomen4 het volgende:
Calimero heeft niet 9 CL's en 80 meer titels, tevens staat deze niet met 1 wedstrijd minder gespeeld 1 punt boven de nummer 2 van de Liga. Het gaat meer om objectieve waarnemingen die we allen kunnen zien. En die arm ziet toch echt iedereen (als je niet blind bent tenminste). Begrijp niet waarom een arm van Sevilla zwaarder zou tellen dan een Santos arm.
Calimero gedrag zie je bij mensen die vaak met lege handen achter blijven hoor, die hebben dan vaak een minderwaardigheids gevoel, dat is het Calimero gedrag. Ik haal die prijzenlijst erbij om te laten zien dat als je de grootste bent het onmogelijk is om het gevoel te hebben dat je iets tekort komt en andere beter zijn.quote:Op zondag 23 september 2007 00:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarom je dat erbij haalt is mij een wonder, maar goed. Met Calimero-gedrag bedoel ik janken omdat de ander voor wordt getrokken en wij niet boo-fucking-hoo.
Ik ben niet eens pro-Barca ofzo. Maar het is gewoon een overduidelijke penalty.
Dat je dat niet wil zien door je Real-bril, begrijp ik prima. Maar ga een ander dan niet beschuldigen van een gebrek aan objectiviteit.
Trouwens, was jij het ook niet die die geniale goal van Ronaldinho vorig jaar af wilde doen als een gelukje omdat "hij de bal niet goed aannam" en die vrije trap onder het muurtje door als "verkeerd geraakt".
Zo ja, dan stop ik hier m'n discussie meteen.
Dat was ik. Zullen we verdergaan?quote:Op zondag 23 september 2007 00:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
Trouwens, was jij het ook niet die die geniale goal van Ronaldinho vorig jaar af wilde doen als een gelukje omdat "hij de bal niet goed aannam" en die vrije trap onder het muurtje door als "verkeerd geraakt".
Zo ja, dan stop ik hier m'n discussie meteen.
lijkt me zeer waarschijnlijkquote:Op zondag 23 september 2007 18:13 schreef Dos37 het volgende:
ah thx hopelijk is die rechten kwestie verleden tijd kunnen we mooi Real Madrid kijken.
Nou, Sport1 zendt op dit moment een herhaling uit van een premier league wedstrijdquote:
Als jij nu de wedstrijd van Atlético ziet, zie ik hem ook.quote:Op zondag 23 september 2007 20:03 schreef jojomen4 het volgende:
Gister zei die kale dat ze beloofd hadden dat ze deze week wel de wedstrijden mochten uitzenden. Ik ga er dan ook vanuit dat dit gebeurd.
Die begrijp ik niet helemaal.quote:Op zondag 23 september 2007 20:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als jij nu de wedstrijd van Atlético ziet, zie ik hem ook.
Sport1 zendt opt dit moment niet Atletico Madrid - Racing Santander uit. Terwijl de EPG van 19:00 tot 21:00 uur en van 21:00 tot 23:00 uur "Primera Division" aan geeft.quote:
Hmokeequote:Op zondag 23 september 2007 20:12 schreef jojomen4 het volgende:
Nah, da geloof ik niet. EPG klotp wel vaker niet. In het overzicht dat ze tijdens de "reclame" van Sport1 aangaven zat Atletico volgens mij niet bij.
Streep je die weg tegen die pingel van Barça thuis 2 weken geleden en die 'goal' die in werkelijkheid een metertje voor de lijn kwam?quote:Op zondag 23 september 2007 21:26 schreef venomsnake het volgende:
Daar had Valladolid een pingel moeten hebben..
Noteer je dat even Jojo?
Echt een ziek mooi doelpunt.. Van 35m snoeihard in de kruising.quote:Op zondag 23 september 2007 22:26 schreef denthemen het volgende:
OH MY FUCKING GOD! WAT EEN GOAL!
dan had Sneijder moeten spelenquote:Op zondag 23 september 2007 22:36 schreef BonJovi het volgende:
Jezus komop Madrid
Krijgt rust.quote:Op zondag 23 september 2007 22:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Waarom zet die drol van een Schuster Sneijder niet in de basis![]()
Schuster is kennelijk zo zeker van zijn team dat hij hem lekker rust geeft! woot heerlijk toch zo'n coach.. lolquote:Op zondag 23 september 2007 22:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Waarom zet die drol van een Schuster Sneijder niet in de basis![]()
Die Judasquote:Op zondag 23 september 2007 22:44 schreef leroytje het volgende:
Wie scoort?
Hij is niet goed genoeg bevonden. Hij wordt getransferd naar een ploeg in de Segundaquote:Op zondag 23 september 2007 23:53 schreef DeVinger het volgende:
Hoezo Sneijder op de bank dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |