abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:59:32 #201
45621 Suzanna
Mama van...
pi_54109221
Oh , ik zie dat het eigenlijk in het dreumestopic hoort, maar Emma is BIJNA peuter dussehh... ach, ik post het daar gewoon ook even. Kan nu niet berichten wijzigen, weet niet waarom...
  Licht Ontvlambaar dinsdag 23 oktober 2007 @ 19:21:36 #202
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_54116173
we gaan toch maar even langs de huisartsenpost met Isa, temp is inmiddels opgelopen tot boven de 40...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 19:31:27 #203
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_54116387
He, wat zielig voor je dat Isa zo ziek is. Ook wel eng zo'n hoge koorts, ook al weet je verstandelijk wel dat het bij een kind wat hoger kan oplopen. Ik hoop dat de huisarts iets voor jullie kan betekenen. Beterschap

Suzanna, dat klinkt echt vies. Ik ben heel blij dat mijn kinderen nooit met hun poep hebben gespeeld. Misschien een idee om de luieremmer ergens anders te zetten? Wel knap dat ze al zo ver zindelijk is, zeg
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_54116466
Ieks Suzanna! Wat een klein smeermonstertje! Wel hilarisch voor later gheghe Gelukkig heeft Sara dat nog nooit gedaan, maar het lijkt me ook echt een Sara-streek.

Sjeen, oei, da's wel hoog! Goed dat je even langs de huisartsenpost gaat hoor! Hopelijk valt het allemaal mee
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Jubileum moderator dinsdag 23 oktober 2007 @ 19:45:12 #205
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_54116731
Sjeen laat je nog even weten hoe het gegaan is als je weer thuis bent?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 19:47:13 #206
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54116786
Hè bah, Isa! da's niet leuk. Hopelijk kan de huisarts iets doen! sterkte in ieder geval!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:38:47 #207
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_54118022
Zijn we weer... Ik weet inderdaad dat temperatuur gemakkelijk heel hoog op kan lopen. Maar ze had nu dus ook buikpijn erbij en dan neem je toch liever het zekere voor het onzekere

Huisarts zei dat buikgriep ook heerst en dat het haar niet zou verbazen als we daar op korte termijn ook nog mee te maken gaan krijgen. Omdat Isa nu schijnbaar even heel vatbaar is voor vanalles, vorige week oorontsteking, nu dit virus... Advies, lauw badje en paracetamol om koorts beetje dragelijk te maken. Drinken vooral in de gaten houden en als het aanhoudt, erger wordt of symptomen komen die we vreemd vinden, dan gewoon weer terug naar huisarts(enpost).

Dus Isa ligt frisgebadderd op de bank, geloof dat het haar wel goed doet
  Jubileum moderator dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:41:36 #208
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_54118090
Wat sneu voor Isa, maar gelukkig hielp een badje. Beterschap
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_54118179
Zielig voor Isa
Beterschap
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_54118903
arme isa, hopelijk is ze snel weer de oude!

hoe gaat 't nu met maria, sugar?

ieuw suzanna, wat een viespeukie die emma! en ook wel wat griezelig dat ze zo hoog klimt, althans ik neem aan dat het aankleedkussen op d'r commode ligt? ik zou voorlopig in elk geval ook maar zorgen dat de luieremmer buiten haar bereik staat. al heb je dan nog altijd kans dat ze het gaat doen met een zojuist volgepoepte eigen luier... succes ermee!
pi_54127284
'Ze' moeten Isa wel hebben zeg... Hoe is het vandaag met haar Sjeen? Hopelijk voelt ze zich wat beter!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 24 oktober 2007 @ 07:54:55 #212
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54127427
Aggos, Isa.. Beterschap
Ik hoop dat ze de nacht een beetje goed is doorgekomen, Sjeen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 08:40:16 #213
45621 Suzanna
Mama van...
pi_54127723
Beterschap voor Isa, dat klinkt echt niet lekker zeg. Hoe is het nu?

Bix, ja, we hebben heel wat maatregelen genomen nu, en ze is tot nu toe nog niet weer uit haar bed geklommen. Luiers met poep gaan in een apart zakje die dichtgeknoopt wordt en commode is nu niet meer bereikbaar vanwege verschoven nachtkastje.
Met een zojuist volgepoepte luier nheeft ze het nog niet gedaan, gelukkig. Dat vindt ze zelf ook vies (ieh, bah! poep!) ...
  Licht Ontvlambaar woensdag 24 oktober 2007 @ 10:46:39 #214
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_54129858
Met Isa gaat het alweer een stuk beter, gelukkig. Gisteren heeft ze nog twee keer ver me heen gespuugd Maar ik geloof niet dat ze nu nog misselijk is ofzo. Vannacht wel nog wakker geweest van het hoesten en de koorts, maar na wat hoestdruppels en paracetamol tussen ons in in slaap gevallen...
We gaan de goede kant op

Maria, nog last van de oren? Ik hoop het niet

Suzanna, ik ben blij dat Isa zoiets nooit gedaan heeft, met poep spelen
pi_54130772
Wat fijn dat het beter gaat met Isa Sjeen

Saartje was vanmorgen strontchagerijnig. Man o man, dat ochtendhumeur heeft ze van mij
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 24 oktober 2007 @ 11:31:48 #216
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54130841
Beterschap nog voor Isa!

Met Maria gaat het weer helemaal oké, ze heeft er geen last meer van gehad gelukkig.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 25 oktober 2007 @ 17:21:39 #217
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_54162956
Is Isa al weer beter? Zielig hoor, die zieke meisjes.

Ik wil veen vertellen dat ik de laatste tijd zo moet lachen met Jolie. Ik vind d'r erg grappig gewoon in kleine dingetjes. En ze houdt zo van lekker eten, dat vind ik ook leuk. Vandaag eet ik niet thuis en ik vroeg haar wat zij zou willen eten. Meestal mag ze op zo'n dag iets lekkers eten, soep met een broodje ofzo. 'Kipstukjes met champignons, tomaat en rijst. Net als bij omi,' is dan het antwoord.
  Licht Ontvlambaar donderdag 25 oktober 2007 @ 17:29:20 #218
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_54163124
Jolie, lekkerbekje

Ben blij dat Maria geen last meer heeft gehad van oorpijn. Ik vond het zo sneu bij Isa, je kunt er zo weinig tegen doen...

Isa gaat weer een stuk beter gelukkig, gisteren relatief lekker geweest. Tegen de avond wel weer koorts en ook best moe en hangerig. Ze heeft geen zin in eten, zelfs geen koekjes of snoepjes maar ze drinkt gelukkig wel goed. Vannacht last van buikpijn, maar met een kruikje ertegen ging ze wel slapen. Vanmorgen was ze heel vrolijk, want ze ging naar oma en mijn zusje was ook daar, dat vond ze heel leuk. Dat zat wel goed

Ik vind het vaak zo verbazend wat ze allemaal kan en allemaal onthoudt... Vanmorgen in bed zegt ze ineens tegen me 'We moeten de rode doos niet vergeten'. De rode doos? Geen idee wat ze bedoelde... 'Ja, de rode doos van oma...' Vorige week donderdag heeft ze bij oma macaroni gegeten, princessepasta, en wat over was had oma meegegeven in een tupperwarebakje. Die was inmiddels afgewassen en moest dus terug naar oma...
pi_54168041
Normaal gesproken heb ik niet veel te melden, omdat 'we het allemaal al eens gezien hebben', maar vanavond stond Kian een tijdje naar beneden te roepen....

Ik naar boven....overzie de volgende ravage:

Picture a badkamer, toilet vol met toiletpapier, muren onder ondefinieerbare bruine zooi, toiletbril idem, handdoek op de grond......idem....

Ventje van net 3 met z'n broek op z'n enkels, z'n luier half op z'n knieën (hij is zindelijk in de zin van dat 'ie weet dat als 'ie moet, dat 'ie dan moet, alleen hij vindt het geweldig om her en der te gaan staan plassen, dus we doen volgende week weer een poging om de luiers definitief achter ons te laten, nu dus weer even een luier....fijn hoor...knullen) anyway... luier op knieën, prop toiletpapier tussen zijn billetjes vandaan stekend en trots wijzend naar het toilet:

"Papa...ik heb gedrukt.....goed he? " ..... "stinkt wel, he, papa? "

Na een diepe zucht heb ik hem toch maar de hemel in geprezen dat 'ie het o zo goed op het toilet had gedaan en heb hem maar onder de douche geslingerd.....
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  donderdag 25 oktober 2007 @ 21:08:59 #220
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54168090
Daar ben je mooi klaar mee dan!
  donderdag 25 oktober 2007 @ 21:11:33 #221
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54168149
oh...
wat is het met kinderen en poep...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_54168153
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 21:08 schreef Brighteyes het volgende:
Daar ben je mooi klaar mee dan!
*vertederende moederstem opzet: "maar wat was ik trots op hem"

stiekem moest ik er wel heel erg om lachen...achteraf gezien, dan....
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  donderdag 25 oktober 2007 @ 21:52:40 #223
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54169273
*proest*

Goed gedaan hoor Kian!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54169379
ik vind het ook heel erg knap van Kian

Fijn dat alle zieke kindjes zich weer beter voelen.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_54170123
rete-knap! vooral dat ie er ondefinieerbare bruine zooi van had weten te maken! of hebben we hier te maken met een vader die niet zo snel van begrip is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')