Ik moet even wat vertellen hoor. We hebben hier een poepmonstertje! Emma is twee keer in de afgelopen dagen 's middags uit bed geklommen, lekker gaan spelen en uiteindelijk op het aankleedkussen gaan zitten (via een nachtkastje erop geklommen) en daar lekker met een poepluier uit de luieremmer gaan spelen...
OVERAL lag poep. Vooral aan haar handjes, speen, gezicht, slaapzak, rest kleren, muur, aankleedkussen, grond, commode, overal... BRRR

... en dat is dus TWEE keer gebeurd. Ze leek de eerste keer te begrijpen dat het niet mocht en zei nog een aantal keer 'poep vies, baaaaaaah bleeeeeeeh' maar ze deed het gewoon nog een keer... en ik had niets door omdat ze heeeeel stilletjes is.
Nu hebben we wel maatregelen genomen... camera op haar kamer (stond eerst bij Noa) en nachtkastje weg, bed verschoven etc. Hopelijk gebeurt het niet meer...
Oh ja, en poepen en plassen op het potje doet ze (als ze eraan denkt) dagelijks. Alleen heeft ze tussendoor wel een luier omdat het tijdens het spelen vaak fout gaat, en drie keer op een ochtend een schone onderbroek, broek en sokken/maillot is niet het toppunt van gemak...
Maar het is wel knap van haar vind ik. Ze kan het ook echt laten stromen als ze het zelf wil. Als ze het aangeeft komt er dus ook meestal echt een plas, en dat is al zo'n verschil met eerst. Echt leuk!