abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 oktober 2007 @ 22:11:33 #176
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_54078244
Oei, Marie! Wat naar Sugar!!! Hoe is het nu met 'r? Kan ze er iets over vertellen zelf? Sterkte! En... inderdaad misschien even bellen ja. En een zetpilletje denk ik. Is volgens mij wat steviger dan sinaspril.
  zondag 21 oktober 2007 @ 22:16:16 #177
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54078326
Hier ook veel oorontstekingen. Heb begin dit jaar met twee zonen buisjes gehaald.
goed paracetamol geven, neusspray en het hoofdeind van het bed een beetje verhogen met een kussen. Liggen doet vaak het meeste pijn. Bij de drogist kan je oordruppels halen die verdoven. Zelf nooit gebruikt, maar mijn buurvrouw geeft er hoog van op.

maar veel sterkte, er is niets zo vervelend als kinderen met oorpijn.
Bram heeft pas ook nog een kuur gehad. Volgens mij zit er in onze kinderen een productiefout
(ik loop al 8 jaar af en aan met die oren. kuren, gehoortesten, buisjes en nu begin de jongste dus ook al. )
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_54078705
Ow... dat wist ik niet Sjeen. Dat is inderdaad nieuw dan. Randy heeft het met 8 maanden gehad. Was trouwens gelukkig de eerste en de laatste keer dat hij oorpijn had trouwens. (Afkloppen! ) En Tinka nog eens rond dezelfde leeftijd (klein jaartje terug)maar dat was voor een luchtweginfectie.

De buurvrouw van de buurvrouw.... hmm... wie is dat dan?
  zondag 21 oktober 2007 @ 22:40:40 #179
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54078841
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 22:34 schreef Mammietje het volgende:

De buurvrouw van de buurvrouw.... hmm... wie is dat dan?
goeie vraag

Hoop dat het goed gaat inmiddels met Maria..
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 22 oktober 2007 @ 06:39:55 #180
24188 Belana
kloon van belana
pi_54083086
hoest nou met marietje sjoeg?
stormy waters...
sailin'
  maandag 22 oktober 2007 @ 06:47:07 #181
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54083093
Ik kon gisteren jullie reacties helemaal niet lezen, er was iets mis met het internet, denk ik. Maar Ze is vrij snel na mijn berichtje met S in slaap gevallen weer op de bank. Tegen twaalven zijn ze naar haar kamertje gegaan en is S er op een matras bij gaan liggen, Zo kon hij haar steeds geruststellen. Ze heeft niet eens meer extra pijnstilling gekregen, dus ik denk dat het toch weer beter ging later. Nu zegt ze dat ze nog een beetje oorpijn heeft, maar ze is helemaal zichzelf weer, speelt vrolijk enzo.
Zou ik toch nog naar de huisarts moeten gaan met 'r, vanmiddag?

Bedankt voor al jullie reacties! Bix, ik kende jouw verhaal nog, daarom nam ik het ook serieus.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_54083276
Agossie, wat sneu voor Maria! Ik zou nog wel even de HA bellen denk ik. Wel is het vaak zo dat ze in eerste instantie niets doen met een oorontsteking, maar het is gewoon fijn dat er even naar is gekeken, en stel dat ze er dan wel langer last van heeft kan de HA ook het verloop bekijken (is bij ons namelijk erg handig geweest!)
Beterschap voor Maria
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_54083531
Ik zou ook even bellen ja... al is het idd maar om aan te geven... Niet dat ze er straks langer last van heeft en de HA wil het toch nog even aankijken....

Bedacht me toen ik het berichtje van Sjeen las eigenlijk ook pas dat we laatst voor minimonster (4)de HAP gebeld hadden ivm oorpijn en dat ze idd vertelden dat ze op die leeftijd liever niet zo snel meer antibiotica gaven.... Met miniminimonster 16 maanden) mogen we altijd gelijk komen...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  Licht Ontvlambaar maandag 22 oktober 2007 @ 09:30:35 #184
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_54084121
Blij dat Maria nog geslapen heeft! Echt, oorpijn is zo'n gruwel...

Ik zou inderdaad nog even langs de huisarts gaan Sugar. Om na te laten kijken of het al doorgebroken is en hoe de andere kant er nu uit ziet. En neusspray geven, ookal lijkt het alsof ze geen verstopte neus heeft...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 22 oktober 2007 @ 09:37:48 #185
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54084257
Ik heb even gebeld. De assistente zei dat ik nu niet hoefde langs te komen, omdat het vanzelf hersteld lijkt door het lichaam. Dat is denk ik ook zo, ze was zo vrolijk en zonder pijn vanochtend. Maar wel in de gaten houden natuurlijk en neusspray is inderdaad goed, dat heb ik ook gevraagd nog even. Bedankt voor de tips!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_54095986
Beterschap voor Maria

Anitra, ik post er straks wel eentje in het fototopic
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 23 oktober 2007 @ 06:45:59 #187
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_54103448
Goedemorgen... Iemand een idee wat je kunt doen met een hoestend kindje? Behalve dan van ellende om zes uur maar opstaan om te gaan ontbijten en werken

Isa is sinds half vier wakker door het hoesten, wij dus ook... En niets leek te helpen, hoestdrank, drinken, snoepjes om op te sabbelen.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 07:15:13 #188
24188 Belana
kloon van belana
pi_54103507
wat voor hoestdrank heb je sjeen? bisolvon werkt hier goed. en ik leg het hoofdeinde van het bed altijd wat hoger. maar soms helpt gewoon niks
stormy waters...
sailin'
  Licht Ontvlambaar dinsdag 23 oktober 2007 @ 07:27:31 #189
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_54103542
Natterman Extra sterk... Waarin schijnbaar ook nog iets verdovends zit. Een deken onder de matras aan het hoofdeinde. Rechtop zitten tussen ons in... Niks hielp, behalve dan het eitje wat ze net ging eten
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 07:39:31 #190
24188 Belana
kloon van belana
pi_54103582
arm kind
stormy waters...
sailin'
pi_54103723
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 06:45 schreef Sjeen het volgende:
Goedemorgen... Iemand een idee wat je kunt doen met een hoestend kindje? Behalve dan van ellende om zes uur maar opstaan om te gaan ontbijten en werken

Isa is sinds half vier wakker door het hoesten, wij dus ook... En niets leek te helpen, hoestdrank, drinken, snoepjes om op te sabbelen.
Wij hebben nu de hoestdruppels voor Sara van VSM (ze zit weer goed vol, niet verkouden, maar hoest). En ik moet zeggen dat het erg goed werkt! Beterschap voor je meiske.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Licht Ontvlambaar dinsdag 23 oktober 2007 @ 08:09:53 #192
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_54103765
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 08:04 schreef Fuente het volgende:

[..]

Wij hebben nu de hoestdruppels voor Sara van VSM (ze zit weer goed vol, niet verkouden, maar hoest). En ik moet zeggen dat het erg goed werkt! Beterschap voor je meiske.
Die heb ik ook nog ergens... even opduikelen
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 08:12:25 #193
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54103780
Sjeen, voor een droge hoest (Saskia) heb ik Balsoclase. De zetpillen hiervan werken echt heel snel om de hoestprikkel te onderdrukken. En vaak zorgt het hoesten voor een nieuwe hoestprikkel, zodat ze in zo'n cirkeltje blijven. Voor Saskia heb ik het drankje omdat ze echt een fobie voor zetpillen lijkt te hebben ofzo.. en dat gaat ook prima
Bij Tijn is het vaak wat vastzitten slijm en daar heb ik Bisolvon-druppels voor, maar dat duurt een paar dagen voor het goed werkt.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 23 oktober 2007 @ 08:16:55 #194
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_54103808
Daar ga ik vriend dan even voor naar apotheek sturen straks. Isa heeft nu echt zo'n droge kriebelhoest, zo erg dat ze er zelfs van moest spugen vannacht. En inderdaad, van hoesten komt hoesten en ik word er zo kriegel van
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:05:04 #195
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54104334
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 08:16 schreef Sjeen het volgende:
Daar ga ik vriend dan even voor naar apotheek sturen straks. Isa heeft nu echt zo'n droge kriebelhoest, zo erg dat ze er zelfs van moest spugen vannacht. En inderdaad, van hoesten komt hoesten en ik word er zo kriegel van
Klinkt idd als Saskia..
Balsoclase doet de truc (laat 'm wel even voorlichten door de apotheek; er zijn diverse soorten)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:32:36 #196
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_54104699
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 09:05 schreef E.T. het volgende:

[..]

Klinkt idd als Saskia..
Balsoclase doet de truc (laat 'm wel even voorlichten door de apotheek; er zijn diverse soorten)
Hij is net bij apotheek geweest, die sturen ons toch door naar huisarts. Heb dadelijk om tien uur een afspraak, dus nu Isa maar eens aankleden gaan...
  Licht Ontvlambaar dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:22:24 #197
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_54108491
Ik heb een hoopje zielig ziek kindje op de bank liggen, met flinke koorts... Echt sneu om te zien. Volgens de huisarts een virus, dus zou het met een dag of twee drie weer over moeten zijn. Heb wel van die kriebelhoeststoppende hoestdrank meegekregen.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:25:47 #198
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54108533
ach gossie! Nou beterschap en sterkte dan maar..
Hopelijk helpt het drankje een beetje. Want van slecht slapen wordt niemand beter...
pi_54108920
beterschap voor de kindjes!!

Vanmorgen wezen zwemmen. Amber vind dat zo lekker
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:58:36 #200
45621 Suzanna
Mama van...
pi_54109191
Ik moet even wat vertellen hoor. We hebben hier een poepmonstertje! Emma is twee keer in de afgelopen dagen 's middags uit bed geklommen, lekker gaan spelen en uiteindelijk op het aankleedkussen gaan zitten (via een nachtkastje erop geklommen) en daar lekker met een poepluier uit de luieremmer gaan spelen...
OVERAL lag poep. Vooral aan haar handjes, speen, gezicht, slaapzak, rest kleren, muur, aankleedkussen, grond, commode, overal... BRRR ... en dat is dus TWEE keer gebeurd. Ze leek de eerste keer te begrijpen dat het niet mocht en zei nog een aantal keer 'poep vies, baaaaaaah bleeeeeeeh' maar ze deed het gewoon nog een keer... en ik had niets door omdat ze heeeeel stilletjes is.

Nu hebben we wel maatregelen genomen... camera op haar kamer (stond eerst bij Noa) en nachtkastje weg, bed verschoven etc. Hopelijk gebeurt het niet meer...

Oh ja, en poepen en plassen op het potje doet ze (als ze eraan denkt) dagelijks. Alleen heeft ze tussendoor wel een luier omdat het tijdens het spelen vaak fout gaat, en drie keer op een ochtend een schone onderbroek, broek en sokken/maillot is niet het toppunt van gemak...
Maar het is wel knap van haar vind ik. Ze kan het ook echt laten stromen als ze het zelf wil. Als ze het aangeeft komt er dus ook meestal echt een plas, en dat is al zo'n verschil met eerst. Echt leuk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')