het lijkt mij dus echt doodengquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:56 schreef _evenstar_ het volgende:
Bangerds![]()
Vaak is de gedachte enger dan de actie zelf, en de reactie. Schrik zelf wienig meer, alleen vorige week nadat ze door de p[rovocatie weer reflux kreeg en daardoor telkens zich zo verslikte dat ze er in bleef hangen en dus ook blauw aanliepmaar over het algemeen zeker bij allergische reacties of twijfel daar aan kun ej diretc bij de huisarts terecht, althans dat is hierzo
![]()
en wat betreft het ledikant weg.. je sluit toch een tijdperk er mee af ik snap je wel hoor
Oh nee, dan kan het nog zat inderdaad... Emma is dan ook net 2. Bram wordt in maart al 4...quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:49 schreef Jelief het volgende:
Ik wist niet hoe ik die koe anders moest omschrijven. Het is zo'n speeltje waarbij je een figuurtje op een doosje laat bewegen door aan de onderkant van het doosje tedrukken (snapt u het nog?)
En al het speelgoed is een succes, vanmorgen lag al het snijspul op tafel en op de bank, hebben we samen gepuzzeld, werd er gekookt en moest een popje in het huis gaan slapen.
Nog even zwaaien naar Tobias en Robin.
Wij hebben ook nagedacht over een groot bed voor Emma maar vonden het nog niet nodig. Ze klimt nog niet uit bed en past er nog goed in. Tegen de tijd dat er eennummer twee komt is het vroeg genoeg denk ik zo. En anders kijken we wel of we er een zijkant uit kunnen halen. maar voorlopig nog niet dus
En wat voor soort winkels koop je die normaal dan? Zal ik er ook naar uitkijken.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:33 schreef _evenstar_ het volgende:
debuurvrouw.
het zijn deze http://www.holland-at-home.nl/images/3%20pauly%20dino.gif
Fuente balen zeg.. een dikkevoor saartje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |