abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 oktober 2007 @ 12:03:55 #251
62233 Jelief
ikke lief!
pi_54241602
Hallo! Nou we hebben het gered hoor. Dankzij een hele berg met cadeautjes is de overgang van dreumes naar peuter vlekkeloos verlopen

Ze heeft zo ontzettend genoten van alle aandacht en cadeautjes gisteren. Eerst bij ons op bed een stoeltje, een bank en een bed met een popje uitgepakt. Meer had niet gehoeven want hiermee begon ze al lekker te spelen. Toen snel aangekleed en naar beneden waar een groot cadeau op de salontafel stond. Nog voor ze het opengemaakt had riep ze al 'huis!'.

Verder heeft ze 4 sets klittenband/snij fruit -groente- vis en brood gekregen, een kookplaatje, twee pannetjes, een vest, ovenwantjes, schort, cd, serviesje, boek, schetsboek en stiften, Noachpuzzel, nijntje puzzel voor in bad, wiebelkoe.
Oftwel ze is weer schandalig verwend.
Ik ben benieuwd wat ze het komende jaar allemaal gaat leren
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_54241656
Ooooh, dat poppenhuis

en wat is een wiebelkoe?
Variety is the spice of life
  maandag 29 oktober 2007 @ 12:10:20 #253
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54241740
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 11:56 schreef _evenstar_ het volgende:
Bangerds
Vaak is de gedachte enger dan de actie zelf, en de reactie. Schrik zelf wienig meer, alleen vorige week nadat ze door de p[rovocatie weer reflux kreeg en daardoor telkens zich zo verslikte dat ze er in bleef hangen en dus ook blauw aanliep maar over het algemeen zeker bij allergische reacties of twijfel daar aan kun ej diretc bij de huisarts terecht, althans dat is hierzo

en wat betreft het ledikant weg.. je sluit toch een tijdperk er mee af ik snap je wel hoor
het lijkt mij dus echt doodeng Maar misschien groei je er wel in. Zoals ik het bij jullie begrijp heb je gewoon geen andere optie. Maar dan blauw aanlopen jakkes...
Is er al meer duidelijk in jullie provocatie-verhaal?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 29 oktober 2007 @ 12:11:49 #254
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54241764
Gefeliciteerd Emma! Wat een gaaf poppenhuis!

[ Bericht 3% gewijzigd door debuurvrouw op 29-10-2007 12:12:08 (verkeerde pi!) ]
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 29 oktober 2007 @ 12:49:54 #255
62233 Jelief
ikke lief!
pi_54242457
Ik wist niet hoe ik die koe anders moest omschrijven. Het is zo'n speeltje waarbij je een figuurtje op een doosje laat bewegen door aan de onderkant van het doosje tedrukken (snapt u het nog?)
En al het speelgoed is een succes, vanmorgen lag al het snijspul op tafel en op de bank, hebben we samen gepuzzeld, werd er gekookt en moest een popje in het huis gaan slapen.

Nog even zwaaien naar Tobias en Robin.

Wij hebben ook nagedacht over een groot bed voor Emma maar vonden het nog niet nodig. Ze klimt nog niet uit bed en past er nog goed in. Tegen de tijd dat er eennummer twee komt is het vroeg genoeg denk ik zo. En anders kijken we wel of we er een zijkant uit kunnen halen. maar voorlopig nog niet dus
  maandag 29 oktober 2007 @ 13:08:03 #256
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54242829
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 12:49 schreef Jelief het volgende:
Ik wist niet hoe ik die koe anders moest omschrijven. Het is zo'n speeltje waarbij je een figuurtje op een doosje laat bewegen door aan de onderkant van het doosje tedrukken (snapt u het nog?)
En al het speelgoed is een succes, vanmorgen lag al het snijspul op tafel en op de bank, hebben we samen gepuzzeld, werd er gekookt en moest een popje in het huis gaan slapen.

Nog even zwaaien naar Tobias en Robin.

Wij hebben ook nagedacht over een groot bed voor Emma maar vonden het nog niet nodig. Ze klimt nog niet uit bed en past er nog goed in. Tegen de tijd dat er eennummer twee komt is het vroeg genoeg denk ik zo. En anders kijken we wel of we er een zijkant uit kunnen halen. maar voorlopig nog niet dus
Oh nee, dan kan het nog zat inderdaad... Emma is dan ook net 2. Bram wordt in maart al 4...
Het was nu voor het eerst dat er niet een jongetje uit het bed moest omdat er een opvolger was om erin te slapen...
Leuk spelen met alle nieuwe spullen!
pi_54242903
Hee leuk is dat poppenhuis he, die hebben wij hier ook. Alleen lijkt het huis bij Emma vergeleken veeeeel groter dan dat ik hem hier heb staan

Gefeliciteerd nog!
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_54242930
jack in the box bedoel j jelief, maar dan met een koe? Welkom hier

debuurvrouw je groeit er idd in hoor met allergieen en reacties. Hier ook heftige alergieen en wat Fuente zegt klinkt mij als flinke allergie in de oren gzien de reactie. Provoceren en reactie je blijft het doen met allergieen vooral gezien de mate waarin Arwen het heeft. Djulian ook trouwens, maar die mag net iets meer dan Arwen mag hebben.
fuerte prut dat ze die allergie heeft waarschijnlijk en de reactie is helemaal prut. En wat evenstar zegt, met reactie altijd huisarts raadplegen, dan weten hu ook gelijk wat er aan de hand is anders moet je vaak nogmaals provoceren en de reactie komen laten zien voor eventuele medicijnen (antihystamine druppels bv).
pi_54243021
Wauw wat is Emma heerlijk verwend!

debuurvrouw, toch een stap he, een gewoon bedje. Sara ligt nog in haar ledikantje, we laten het nog eventjes zo, maar 't zal ook wel niet lang meer duren.

Evenstar, ik denk dat je, zeker als het zo heftig is als bij Arwen, er inderdaad aan gewend raakt. Hier kijken we van vlekjes, bultjes, eczeem enz eigenlijk ook niet meer op, is dan meer een constatering, zo van: ow, dat moeten we maar niet meer doen. Toch lijkt het me pittig hoor, zeker zo heftig als Arwen kan reageren! Hier valt het dan gelukkig nog mee.

Anitra, dank je wel meis! Sara krijgt nu sinds een jaartje ketotifen, tegen allergische reacties, sindsdien heeft ze amper nog eczeem gehad en is ze stukken minder benauwd. Daarom schrokken we ook best afgelopen zaterdag, ze was gewoon goed benauwd.
Weet iemand van jullie of ondertemp een symptoom is? Ze voelde echt gloeiend heet aan, zweette enz, en toch een lage temp.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 29 oktober 2007 @ 18:54:31 #260
62233 Jelief
ikke lief!
pi_54249075
Anitra, nee geen jack, het is zo'n ding, een drukfiguur dus

Fuente, ondertemperatuur is net als 'boven'temperatuur koorts. Een aanwijzing dus dat er iets niet goed zit
pi_54257318
Thnx Jelief. Nou, het gaat vandaag ook nog steeds lekker, ze ligt nog heerlijk te snurken in ons bed (ze was om 5:00 wakker vanmorgen, dus hup, in ons bed ).
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:05:11 #262
62233 Jelief
ikke lief!
pi_54258280
Emma heeft vanacht lekker doorgeslapen dat heeft ze de afgelopen 4 weken niet gedaan dus zo'n 'hele' nacht was wel lekker.
pi_54258345
Dat poppenhuis. Dat wil ik ook.

Gisteren was ik op de markt en ik zag een kraampje met allemaal alternatief spul. Dus ik ging vragen of ze ook koekjes met dinosaurussen op de verpakking verkochten. Die man kijken! Dus uitleggen dat ik een kindje ken dat heel erg allergisch is. "O, maar ik heb glutenvrije koekjes". Nog een keer uitleggen, ze is allergisch voor alles, behalve dinosauruskoekjes. "Die koekjes daar, daar zit ook geen koemelk in". Of heb je inmiddels zelf al koekjes gevonden evenstar?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 10:16:27 #264
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_54259425
Emma mooi huis echt gaaf

Robin en Tobias ook welkom hier, tot over 2 maandjes

Yppy lief van je maar helaas niets gevonden nog, ook webshops hebben veel lever problemen helaas..

En fuente ja er is geen vaste reactie, het varieert hier van opzwellen, tot eczeem tot ggewoon spugen tot wat simpele jeukende bultjes tot koorts tot ondertemp tot reflux en soms heb je alles door elkaar
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_54308354
Vanmorgen heeft Sara weer een beker gehad, en nu afwachten! Tot nu toe gebeurt er nog niets.

Het is trouwens heerlijk hoe leuk ze wordt Echt kwebbelen, de hele dag, zoveel woordjes ineens! Hele verhalen houdt ze
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 2 november 2007 @ 09:04:05 #266
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54309140
Spannend Fuente, ben benieuwd wat er gaat gebeuren!

Leuk hè, die ontwikkelingen. Kan er ook erg van genieten.
Wat zijn het voor koekjes Evenstar? heb je al een "zoeker" in het Noorden? wil ook best even kijken....
Maar dan wel het goede kopen...
pi_54309495
Ik duim dat het goed gaat fuente!
pi_54309631
En ze zit weer vol
Slijm, hoesten, ze voelt al wat warmer aan, maar is wel nog steeds heel gezellig. Nog even kijken hoe het verder gaat.
Sara
Merel
Ukje
pi_54311135
Dat is balen fuente. Hopenlijk word de reactie niet erger.
  vrijdag 2 november 2007 @ 11:42:07 #270
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54312677
Ach sjit...
Hoe gaat het nu Fuente? ergens wel goed te weten waar het nou van komt, maar toch balen dat het écht waar is..
sterkte ermee...
  vrijdag 2 november 2007 @ 13:33:54 #271
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_54315291
debuurvrouw.
het zijn deze http://www.holland-at-home.nl/images/3%20pauly%20dino.gif

Fuente balen zeg.. een dikke voor saartje
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_54315520
Het gaat hier redelijk! Ze ligt nu al een uur te slapen (normaal slaapt ze niet meer 's middags). En dan even kijken hoe het gaat als ze wakker wordt!
Thnx meiden, voor jullie tips en meeleven!
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 2 november 2007 @ 14:33:33 #273
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_54316771
Succes met dat zieke meisje, Fuente.

Jolie wordt al zo groot. Ik vind het echt heel fijn. Zo'n meisje, al. Ik wil van alles over haar vertellen maar tegelijkertijd weet ik niet een wat. Ze is zo lief en meegaand en kan zo fijn spelen. We hebben ook veel lol samen de laatste tijd.
pi_54317273
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 13:33 schreef _evenstar_ het volgende:
debuurvrouw.
het zijn deze http://www.holland-at-home.nl/images/3%20pauly%20dino.gif

Fuente balen zeg.. een dikke voor saartje
En wat voor soort winkels koop je die normaal dan? Zal ik er ook naar uitkijken.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:12:18 #275
62233 Jelief
ikke lief!
pi_54317641
LB, ik herken het zo, van alles te vertellen omdat je uit elkaar barst van trots. Om dan uiteindelijk niets te schrijven omdat ik anders pagina's vol schrijf.

Nouja 1tje dan. Gisteren waren we op bezoek. Emma had zich uitgekleed (sloffen, sokken en broek) en gaf aan dat ze wilde plassen. Meestal is dat maar show maar deze keer op een onbekende wc deed ze zomaar een plas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')