(anna heeft nu ook al 26 trouwens...)
2 jaar is echt een leuke leeftijd he vicky & fuente! knap hoor van amber, dat tellen! beterschap voor saar, hopelijk wordt ze niet echt ziek.
anna is ook zo geweldig leuk & lief momenteel, ik kan 'r regelmatig wel opvreten. vandaag is ze weer eens baby-kangoeroe en ben ik mama-kangoeroe. dus alles wat tegen mij wordt gezegd is met 'mama kangoeroe' erachteraan, en er wordt niet gewoon gelopen maar gehopt.

ik hop vrolijk mee.

piet was een paar dagen uit logeren, ze vond het wel gek en vroeg af en toe "hey, waar is piet?" maar verder heeft ze ook lekker genoten van de rust & extra aandacht. en ik ook.

vannacht logeerde hier een jongetje dat bijna even oud is als piet maar wat kleiner is. anna vond z'n naam wat moeilijk en sprak hem daarom steeds aan met 'klein jongetje'. nou dat vond die jongen niet zo leuk. "ik bén niet klein!" barste hij na een tijdje uit. anna kwam later bij me en zei "hij is wel een béétje groot he?" dus ik: "ja, hij is best een beetje groot." anna:"maar ook een beetje klein!" en dat was ook zo.

gisteren gingen we samen met de trein naar nijmegen (en terug). best een lange zit. maar ze is geen moment vervelend geweest, heeft zich ongelooflijk goed vermaakt met 2 kleine poppetjes die ze mee had. ik kon gewoon m'n boek lezen, heerlijk! en 't is een ongelooflijke knuffelkont & kuskampioen.

maar ze heeft ook nog regelmatig haar moeilijkere dagen/momenten/buien hoor, 't is niet altijd koek & ei. ze vindt het vooral heel erg moeilijk om ergens mee te stoppen. ze wil het liefst uren achter elkaar hetzelfde doen, en dat kan nou eenmaal vaak niet. dus zodra er dan een eind moet komen aan iets, is het gillen en schoppen en drama. het helpt wel een beetje als ik van te voren al aankondig dat we zo iets anders gaan doen, maar het blijft vrij lastig.
[ Bericht 1% gewijzigd door bixister op 27-10-2007 19:09:06 ]