Behalve als het Heineken isquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:47 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Geweldig topic.
Ik hoop dat het goed met je gaat want dit was wel een uiterst schokkende ervaring voor je als ik dit zo lees. Een biertje zal je goed doen waarschijnlijk.![]()
Ik ben ook 18.. bij mij moest ik laatst mijn Id laten zien omdat ze niet geloofd dat ik jonger was dan 26quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:23 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Jazeker, daar ben ik me van bewust! Echter ik vind het uiterest overdreven om iemand van achttien, die zelfs wat ouder lijkt, om een identiteitsbewijs te gaan vragen! Dit houdt de mensen achter mij onnodig op en niemand wordt er beter op!
Tevens had ik geen petje op, die draag ik nooit.
Zou ik ook niet geloven als ik haar was.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:52 schreef DjBoBkE het volgende:
[..]
Ik ben ook 18.. bij mij moest ik laatst mijn Id laten zien omdat ze niet geloofd dat ik jonger was dan 26
Dankquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:47 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Geweldig topic.
Ik hoop dat het goed met je gaat want dit was wel een uiterst schokkende ervaring voor je als ik dit zo lees. Een biertje zal je goed doen waarschijnlijk.![]()
Klopt, maar ik ben een vergeetachtig persoon en ik ben vergeten het ID-kaartje terug in mijn portemonnee te doen nadat ik hem gebruikt had thuis voor iets.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:52 schreef DjBoBkE het volgende:
[..]
Ik ben ook 18.. bij mij moest ik laatst mijn Id laten zien omdat ze niet geloofd dat ik jonger was dan 26
Maar goed.. Je moet je niet zo druk make.. Overigens.. waarom heb je dat kaartje niet bij.. Weet dat het verplicht is! duw dat ding in je portemonee.. no problemo..
Ik draag ook geen pet.. Dat is voor Players..![]()
Mogelijk, maar toch vrij onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 23 september 2007 00:03 schreef r_one het volgende:
[afbeelding]
Voor hetzelfde geld zijn het de pasjes van een oudere mattie van je.
[afbeelding]
[afbeelding]
SUPERWORMJIM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 23 september 2007 00:06 schreef SuperwormJim het volgende:
SAMSONNNEKKEEEEEEE!!!!!![]()
Puike OP trouwens![]()
En ja hoor beste mensen, deze user is de gelukkige winnaar van het woordpuzzeltje! Morgen om 15:36 zal in dit topic de welverdiende prijs gepost worden.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:45 schreef GGMM het volgende:
Wortel!
Dankquote:Op zondag 23 september 2007 00:38 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Mooi verhaal, leuke samenvatting![]()
Maar terechte gepwnd.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:23 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Neen! Zoals de user onder jou al zegt: Ik liet mijn spul daar gewoon liggen en ik denk er niet aan nogmaals deze winkel te bezoeken!
Neen, neen! De plaatjes drukken slechts de emoties uit die ik toendertijd voelde!quote:Op zondag 23 september 2007 12:17 schreef Schunckelstar het volgende:
die samenvatting![]()
![]()
maar 1 ding snap ik niet...
als je blij bent ben je een neger,en als je kwaad word transformeer je op magische wijze in een blanke?![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 12:42 schreef Feitosa het volgende:
Dat ze bij jou twijfelen vind ik niet zo vreemd gezien je echte leeftijd.
Bij mij vroegen ze in de coffeeshop naar m,n identiteitsbewijs......en ik ben 32!!
Inderdaad. De volgende keer, als ik daar kom, ga ik weer naar mevrouwtje Truus toe. En als zij dan om mijn identiteitsbewijs vraagt, zeg ik eerst zo van: "Nee, heb ik niet bij mequote:Op zondag 23 september 2007 13:06 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Idd gewoon laten liggen dat spul en je drank en nootjes ergens anders halen
. Het was natuurlijk het mooiste geweest als je een week aan boodschappen op de band had liggen
.
Dankquote:
OMGWTFBBQquote:Op zondag 23 september 2007 14:36 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Inderdaad. De volgende keer, als ik daar kom, ga ik weer naar mevrouwtje Truus toe. En als zij dan om mijn identiteitsbewijs vraagt, zeg ik eerst zo van: "Nee, heb ik niet bij me" en als ze dan weer gaat huilen, laat ik haar plotseling mijn identiteitsbewijs zien met leeftijd achttien jaar erop en zeg ik: "AWHWAAWHFUWHWAWHWA OWNED IKL
F d;a"D0 d:dD: D:D
![]()
:C;edf
lOZL0!1s4r!! ROFLCOPTER!!!!".
Hehe nog nooit last van gehadquote:Op zondag 23 september 2007 14:49 schreef MissBliss het volgende:
Hehe, mooie Op
Ik snap je pijn, ik moest onlangs ook mn legitimatie laten zien en ik ben 25
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |