linkje?quote:Op zondag 23 september 2007 19:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wie heeft er allemaal dat topic gelzen met die discussie over 2x1/2?
Ik ben al een paar keer van mijn stoel gerold van het lachen
Mag ik na 1 pagina stoppen, ik wil niet weten waar dit heen gaatquote:
Opgelost, slotjequote:Op zondag 23 september 2007 20:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oja, bij vermenigvuldigen moet je teller én noemer × 2 doen dan hè![]()
Ja dat heb ik ook, dan zal dat het zijnquote:Op zondag 23 september 2007 20:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
omdat dat maar twee dagen heeft en (mijn) werkweek 5![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 15:31 schreef Soempie het volgende:
Ik heb gister overigens erg gelachen om een actie van een demente meneer.We kregen koffie aangeboden door hem, heel aardig.
![]()
Toen we vertrokken en hij net de deur achter ons dicht had gedaan siste een vriendin: 'hadden jullie ook zout in je koffie???'![]()
![]()
Maar de rest dronk de koffie zwart.Ik vond het ook al vreemd dat ze halverwege naar de wc moest, terwijl ze vlak daarvoor nog geweest was.
Bleek dat d'r maag zo overstuur was dat ze alles heeft uitgespuugd.
![]()
![]()
Hoe kom je dan nog op internetquote:Op zondag 23 september 2007 19:12 schreef Supersheep het volgende:
Knurft van een huisgenoot laat er hier de elektriciteit uitvliegen
quote:Op zondag 23 september 2007 19:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
uit een ander forum
[afbeelding]
![]()
echt waar jaquote:Op zondag 23 september 2007 19:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wie heeft er allemaal dat topic gelzen met die discussie over 2x1/2?
Ik ben al een paar keer van mijn stoel gerold van het lachen
zit jij op die school van die protestactie, toevallig?quote:Op zondag 23 september 2007 20:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
dertig uurWel wat beter dan vorig jaar, maar asnog stom
Geniaal hequote:Op zondag 23 september 2007 20:31 schreef B.ertha het volgende:
"Zoals wij in Brabant zeggen: As ge van lullen een lange nek kreegt, konde gij uit de dakgoot zuipen."_O-
Ja, die is pas echt tofquote:Op zondag 23 september 2007 20:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Net zoiets als:
Als ouwehoeren pudding is dan ben jij Dokter Oetker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |