quote:
Op zondag 23 september 2007 15:31 schreef Soempie het volgende:Ik heb gister overigens erg gelachen om een actie van een demente meneer.
![]()
We kregen koffie aangeboden door hem, heel aardig.
Toen we vertrokken en hij net de deur achter ons dicht had gedaan siste een vriendin: 'hadden jullie ook zout in je koffie???'
Maar de rest dronk de koffie zwart.
![]()
Ik vond het ook al vreemd dat ze halverwege naar de wc moest, terwijl ze vlak daarvoor nog geweest was.
![]()
Bleek dat d'r maag zo overstuur was dat ze alles heeft uitgespuugd.
Had hij er zout in gedaan in plaats van suiker?
![]()
Overigens: als je ooit een drankje krijgt aangeboden en het smaakt naar zout dan moet je het NOOIT opdrinken, GHB heeft namelijk een zoute smaak en het zou dus kunnen dat iemand iets in je drankje heeft gegooid. Nou ga ik er niet vanuit dat die demente meneer dat heeft gedaan, maar voortaan dus wel uitkijken met dit soort dingen
![]()
Ik verveel me
![]()
Net mijn ex even gesproken op msn, maar dat gaat steeds erg moeizaam (komt steeds iets tussen). Maar goed we praten weer, dat is al heel wat
![]()
Ook hoorde ik van mijn huisgenootje dat ie binnenkort voor ons wil komen koken dus dat is ook een goed teken
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam