m.a.w. vrouwen zijn niet grappig...quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:58 schreef PvtRyan het volgende:
Op zich is ze niet eens heel erg on-grappig, maar vrouwen kunnen dat soort humor gewoon heel moeilijk goed overbrengen.
Kutwijf op Comedy Central dat denkt dat ze grappig is.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:58 schreef Biogarde het volgende:
Que?
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:01 schreef Poekel het volgende:
[..]
Kutwijf op Comedy Central dat denkt dat ze grappig is.![]()
Nog slechter, echtquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Net zo hilarisch als dat CCN nieuwsdinges programma?![]()
Precies, netzoals Lisa Lampanelli. Die word dan ook Queen of Mean genoemdquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:02 schreef Liquidootje het volgende:
vrouwen worden alleen grappig bevonden in amerika als ze over de top gemeen zijn. thus: sarah silverman.
Haha Zsakjjjeeuhquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:33 schreef Mirel het volgende:
[..]
Precies, netzoals Lisa Lampanelli. Die word dan ook Queen of Mean genoemd
Geef mij maar de Albert Heijn zakje dude![]()
Nee. Je vind haar alleen maar lekker. Dat ze daardoor grappiger lijkt is een biologische reactie. Hoef je je niet voor te schamen. Dat hebben we allemaal.quote:Op zondag 23 september 2007 00:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik vind het best grappig. En haar ook best lekker.
Echt jonge, hoe kun je zo'n tuinbroeklesbo nou lekker vinden? Met haar haakneusquote:Op zondag 23 september 2007 01:54 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nee. Je vind haar alleen maar lekker. Dat ze daardoor grappiger lijkt is een biologische reactie. Hoef je je niet voor te schamen. Dat hebben we allemaal.![]()
trieste klapharkquote:Op zondag 23 september 2007 11:15 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Echt jonge, hoe kun je zo'n tuinbroeklesbo nou lekker vinden? Met haar haakneus
quote:
Dat is best leukquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=MpXhNMXx0woquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:00 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
m.a.w. vrouwen zijn niet grappig...
...nooit!!
![]()
![]()
Lynne Koplitz vind ik nog wel goedquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:58 schreef PvtRyan het volgende:
Op zich is ze niet eens heel erg on-grappig, maar vrouwen kunnen dat soort humor gewoon heel moeilijk goed overbrengen.
Shit, dat weet ik ook nog... Rain Robinson in Future's End (2-parter) van Voyagerquote:Op zondag 23 september 2007 19:13 schreef Liquidootje het volgende:
Jou kennende zou het wel startrek zijn geweest
quote:Op zondag 23 september 2007 19:43 schreef Syheriat het volgende:
Eensch. Ik word er gewoon gek van. Oh stoer, een geretardeerde vrouw van 26 schrijft een reet met 3 keutels op een papiertje, is zij even tof! Was ik maar een kansloze, semi-grappige harteloze 26-jaar oude die nog naar kleuterprogramma's kijkt!
Kansloos factor tien.
Leuk dat je het eens bent.quote:Op zondag 23 september 2007 23:25 schreef roze-meisje het volgende:
ohh krijg je dat gezeik weer, nee vrouwen zijn nooit grappig
mannen zijn altijd zo grappig!
Ik zou 'r doenquote:
Mannen zijn ook niet grappig. Mannen spreken altijd de waarheid. Vrouwe liegen.quote:Op zondag 23 september 2007 23:32 schreef roze-meisje het volgende:
mannen zijn niet grappig.
quote:Op zondag 23 september 2007 23:48 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
ohh dit is zeker een mannengrapje, hahaha
Godverdomme wat is dat een kutprogramma zeg. Ook nog eens overduidelijk politiek getint (dat vind ik al helemaal irritant bij dit soort programma's) en dan heb je ook nog die saaie verslagfilmpjes van dat kutwijf die in elke uitzending moet laten merken dat ze een pot isquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |