Stem in deze Topic wie ERUIT moet.
Bart OF Sabine.
Plaats a.u.b. alleen de naam. Geen tekst (hooguit een korte toelichting). Geen signature.
In deel 1 en 2 hebben 106 Fokziners gestemd. De uitslag tot nu toe:
Sabine 74 stemmen
Bart 32 stemmen
Geef hieronder jou stem!
Groet,
The Vote Master
Grtz,
MiRR0RMaN.
Alle respect....
Bart eruit zorgt voor leuke conflicten (evt.) met de overige bewoners..
Sabine eruit zorgt voor een evt. "vechtpartij" tussen de heren...
Op een vechtpartij zit ik niet echt te wachten...maar een stevige bekvechtpartij tussen de dames is wel eens leuk...denk ik....
We gaan dus voor Bart eruit
Tjeezus, 't wamaar een tip hoor, je hoef et nie gelijk zo in de grond te bore (Sabien tegen Maurice)
Goed, dan stem ik nu meerdere keer op Sabien.
Kan best zo zijn dat het leukere tv is als ze blijft, maar ik ga me dood aan haar ergeren en dan is BB nix leuks meer aan...
Bart OF Sabine.
Plaats a.u.b. alleen de naam. Geen tekst (hooguit een korte toelichting). Geen signature.
In deel 1 en 2 hebben 118 Fokziners gestemd. De uitslag tot nu toe (20/10 20:30 uur):
Sabine 80 stemmen
Bart 38 stemmen
Danny geeft aan dat blijkt uit zeer betrouwbare bron dat de verhouding Sabine Bart 6:1 is. Ik kom na al jullie stemmen uit op 2:1.
Geef hieronder jou stem!
Groet,
The Vote Master
kvin b&s een stuk minder iri
quote:
op 10-20-1999 om 08:57 PM schreef Vote master het volgende:May I have your votes please
Votemaster. Je bedoeling is wel ok, maar je draaft soms wel een beetje door. Zijn bovenstaande posts echt nodig in je topic? En dan nog twee keer ook?
Stem in deze Topic wie ERUIT moet.
Bart OF Sabine.
In deel 1, 2 en 3 hebben 121 Fokziners gestemd. De uitslag tot nu toe (21/10 18:30 uur):
Sabine 82 stemmen
Bart 39 stemmen
Danny geeft aan dat blijkt uit zeer betrouwbare bron dat de verhouding Sabine Bart 6:1 is. Ik kom na al jullie stemmen uit op 2:1.
Geef hieronder jou stem!
Groet,
The Vote Master
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |