quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:32 schreef Thieske het volgende:
Dus je bent kok en je kan niet eens 'n ei bakken?
Hoe kan je ontslagen worden in je eigen restaurant?quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:29 schreef F04 het volgende:
ontslagen in mijn plaatslijke restauraht
Nee hoor, nu heb ik ook weer wat geleerdquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:35 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Heb ik helemaal voor niets een kei serieus antwoord gegeven..
Vanwege je intellect en spelling zal het niet geweest zijn, nee.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:29 schreef F04 het volgende:
Nou ben ik hier ontslagen in mijn plaatslijke restauraht vanwege dat ik een ei niet door had gebakken.
Wel of niet?quote:Op zondag 23 september 2007 11:58 schreef Martijn_77 het volgende:
Dit keurmerk zul je dan wel niet krijgen![]()
[afbeelding]
weet je zeker dat je niet bent ontslagen vanwege slechte persoonlijke hygiëne..?quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:29 schreef F04 het volgende:
Nou ben ik hier ontslagen in mijn plaatslijke restauraht vanwege dat ik een ei niet door had gebakken.
Daardat ik dit niet had gedaan zou dit gevaarlijk kunnen zijn zei mijn baas.
Klopt dit? Zelf eet ik thuis vaak ook een eitje dat nniet helemaal hard doorbakken is.
Zo gemeen om dat erbij te halenquote:Op zondag 23 september 2007 13:38 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
weet je zeker dat je niet bent ontslagen vanwege slechte persoonlijke hygiëne..?
Last van jeuk en galbulten.
Welnee joh, hij heeft ze eerst nog een michelinster bezorgd, maar dat ei kon echt nietquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:54 schreef denB het volgende:
Lol, ik bedoel je werkt in een restaurant, maar je kan niet eens een ei bakken naar voorkeur van de klant?
Kun je beter vuilnisman worden
Desondanks is het wel raar dat je daarvoor ontslagen word. Of je moet al een "history" hebben bij dat bedrijf
Ja, in een restaurant gelden andere regels.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:29 schreef F04 het volgende:
Daardat ik dit niet had gedaan zou dit gevaarlijk kunnen zijn zei mijn baas.
Klopt dit? Zelf eet ik thuis vaak ook een eitje dat nniet helemaal hard doorbakken is.
quote:weet je zeker dat je niet bent ontslagen vanwege slechte persoonlijke hygiëne..?
Last van jeuk en galbulten.
HAHA.quote:
Nee hoor, ook dan komt het gebakken ei gewoon uit blik maar weet je het middels benamig en het theater eromheen volledig verborgen te houden en de suggestie hoog te houden dat jouw personeel wél eieren kan bakkenquote:Op maandag 24 september 2007 21:11 schreef Don_Vanelli het volgende:
Eieren bakken hoef je toch pas te kunnen bij 2 of meer Michelin-sterren?
quote:Op zondag 23 september 2007 13:39 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Zo gemeen om dat erbij te halen
Nice
Logisch, BB'ers eten enkel (nouja, drinken danquote:Op woensdag 26 september 2007 16:35 schreef Biogarde het volgende:
En al die bodybuilders dan die al 800 jaar 88 rauwe eieren per dag naar binnen fietsen?
Ook Arnold leeft nog. Al is ie 134![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |