13 is een goede leeftijd voor een grote hond, onze vorige Golden was 15. Die was ook kei groot en donker, zoals het hoort. Jammer dat zulke niet meer gemaakt worden.quote:Op zondag 2 december 2007 02:05 schreef vronie het volgende:
Wat een lieverd.
Ik heb mijn golden 13 jaar gehad,dat ik hem moest in laten slapen.
Ik hoop dat je nog enkele jaren van hem kan genieten.
Liefs Vronie
Ik wens je alle sterkte toe in de toekomst.quote:Op zondag 2 december 2007 02:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
13 is een goede leeftijd voor een grote hond, onze vorige Golden was 15. Die was ook kei groot en donker, zoals het hoort. Jammer dat zulke niet meer gemaakt worden.
Ik hoop het ook, maar ik betwijfel dat ie 13 haalt. [ afbeelding ].
wat houdt dat spoelen in en wat is het beoogde resultaat? is het gewoon een dialyse zoals ook bij mensen gedaan wordt? dan heeft 1 keer toch geen zin lijkt me.quote:Op maandag 24 december 2007 19:10 schreef Harajuku. het volgende:
Oh ja, we gaan hem nu wel voornamelijk koolhydraten geven pasta/brood/aardappelen en dan ong 25% vlees 75% koolhydraten.
Dialyse doen ze hier in Nederland niet voor dieren, Amerika wel. Zijn bloed wordt niet gespoeld, maar zijn nieren. Zijn nieren zijn zo slecht dat die de afvalstoffen er niet uit halen, dus worden ze schoongemaakt. Op die manier kan hij er dus weer even tegen aan. Maar zolang als hij leeft, afkloppen, moeten we wel blijven spoelen. Hij moet eten, dus komen er sowieso afvalstoffen die hij niet kwijt kan.quote:Op maandag 24 december 2007 19:15 schreef ChocolateJunky het volgende:
[..]
wat houdt dat spoelen in en wat is het beoogde resultaat? is het gewoon een dialyse zoals ook bij mensen gedaan wordt? dan heeft 1 keer toch geen zin lijkt me.
heel veel succes hopelijk voelt max zich snel weer wat beter in zijn vel
ik heb dat spoelen nog nooit gehoord voor mensen. hoe heet het daar weet je dat?quote:Op maandag 24 december 2007 19:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dialyse doen ze hier in Nederland niet voor dieren, Amerika wel. Zijn bloed wordt niet gespoeld, maar zijn nieren. Zijn nieren zijn zo slecht dat die de afvalstoffen er niet uit halen, dus worden ze schoongemaakt. Op die manier kan hij er dus weer even tegen aan. Maar zolang als hij leeft, afkloppen, moeten we wel blijven spoelen. Hij moet eten, dus komen er sowieso afvalstoffen die hij niet kwijt kan.
Ik denk niet dat Max zich een beter baasje zou kunnen wensen eigenlijk!quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:23 schreef Harajuku. het volgende:
<verhaal>
Makes one wonder, zou hij zich nu altijd dan zo ontzettend slecht gevoelt hebben dat hij dit nu ineens wel doet? Hij heeft nu wel 2 soorten pillen. Ik hoop het toch niet. Ik zou niet met mezelf kunnen leven.
quote:Op zondag 2 december 2007 02:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
13 is een goede leeftijd voor een grote hond, onze vorige Golden was 15. Die was ook kei groot en donker, zoals het hoort. Jammer dat zulke niet meer gemaakt worden.
Ik hoop het ook, maar ik betwijfel dat ie 13 haalt. [ afbeelding ].
Ik wil niet vervelend doen hoorquote:Op maandag 24 december 2007 19:10 schreef Harajuku. het volgende:
Oh ja, we gaan hem nu wel voornamelijk koolhydraten geven pasta/brood/aardappelen en dan ong 25% vlees 75% koolhydraten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |