Het is mij verteldquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat kan niet kloppen want dan wist je het of wel of juist helemaal niet
quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:07 schreef Etcetera het volgende:
ik heb apfelkorn en cassis
gaat goed komen
Dat heb ik serieus nog nooit opquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:07 schreef Etcetera het volgende:
ik heb apfelkorn en cassis
gaat goed komen
quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:10 schreef RoofingBurner het volgende:
Doe er dan wel een touwtje om, als ik iets haat is het mensen met een hond die losloopt op het strand.![]()
zo'n touwtje?quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:10 schreef RoofingBurner het volgende:
Doe er dan wel een touwtje om, als ik iets haat is het mensen met een hond die losloopt op het strand.![]()
Zoveel zou ik er niet eens willenquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:30 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Alle fokkers behalve diegenen die bij Sheep of Mik erin zitten
Kan, en dan zo strak dat zijn snuitje net zo blauw wordt als het strikje.quote:
Ik heb geen hond, behalve dan een paar knuffelsquote:
De hoeveelste herhaling is dit wel nietquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:20 schreef B.ertha het volgende:
Goochelaars ontmaskerd, wat een programma
'daar word ik niet vrolijk van'quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:20 schreef Soempie het volgende:
Als iemand aan de hand van de inhoud van m'n koelkast iets over m'n leven of over m'n persoonlijkheid zou moeten zeggen kom ik er niet goed vanaf.![]()
Ik ga een grote pot thee zetten.![]()
Doe er een touwtje om, is Roefje ook weer blijquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb geen hond, behalve dan een paar knuffels
Hey, da's Total Roef voor jou hé.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:22 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Doe er een touwtje om, is Roefje ook weer blij
quote:
Yoghurt met champignons, waterkers die op de boter groeit, maden in de kaas, dat soort werk?quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:20 schreef Soempie het volgende:
Als iemand aan de hand van de inhoud van m'n koelkast iets over m'n leven of over m'n persoonlijkheid zou moeten zeggen kom ik er niet goed vanaf.![]()
Ik ga een grote pot thee zetten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |