Maar daarom is het wel stom.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:01 schreef Vincenski het volgende:
Lijkt me toch logisch dat je niet 2 keer per dag bij andere bank kan pinnen, dat is gelukkig ook pas jaren zo
Hij kon met z'n rabo pasje niet bij de rabo pinnen. Dat heb ik nog nooit gehad, jij wel?quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:01 schreef Vincenski het volgende:
Lijkt me toch logisch dat je niet 2 keer per dag bij andere bank kan pinnen, dat is gelukkig ook pas jaren zo
Je kan 1x bij een "vreemde" bank pinnen maar bij je eigen bank meerdere malen per dag toch??quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:01 schreef Vincenski het volgende:
Klopt.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:04 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Je kan 1x bij een "vreemde" bank pinnen maar bij je eigen bank meerdere malen per dag toch??
Ga jij dan maar lekker kloten met die omslachtige random reader meuk, oke?quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:02 schreef fransbreda het volgende:
Beter verhuis je naar de pauperpostbank.
Waarom had je dan geld nodig?quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:45 schreef sebabje het volgende:
Gister lekker wezen chillen met vrienden in de kroeg en het alcohol ging er vrolijk in... Natuurlijk had k thuis al de voorbereidingen genomen om een kater tegen te gaan...
Dus ik sta net op met een mega kater.. en moet zo om half 5 nog gaan werken in een restaurant..
Me dag is nu ook verneukt omdat het al bijna 3 uur is :'(
quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:03 schreef McFearless het volgende:
[..]
Hij kon met z'n rabo postbankpasje niet bij de rabo pinnen. Dat heb ik nog nooit gehad, jij wel?
Als je met 1 bank bij een andere wil pinnen kan dat maar 1 keer. Dat is een algemeen bekend feit.quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:48 schreef sebabje het volgende:
Gister weer uitgegaan maar eerst even pinnen natuurlijk, eerst bij de ABN met mijn rabobank pasje dat ging goed 30 euro, maar toen moest ik nog even wat extra geld hebben dus ik snel naar een rabobank in de buurt... Doe ik mijn pasje erin en typ k 20 euro in..
Zegt ie 'U kan hier vandaag niet pinnen' dus ik nog ene keer proberen.. werkt ie weer nietTerwijl ie het wel ergens anders doet..
Gelukkig is er geen geld afgeschreven![]()
Klacht: Rabobank fix je automaat in Baarn en Postbank doe wat aan die storingen
Niet bij mijquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:39 schreef McKillem het volgende:
[..]
Als je met 1 bank bij een andere wil pinnen kan dat maar 1 keer. Dat is een algemeen bekend feit.
50 euro is toch ook gewoon geldquote:Op zaterdag 22 september 2007 16:00 schreef afcajos het volgende:
ik gister met mn rabopas 50 euro pinnen bij een postbank automaat, krijg ik gewoon 1 biljet van 50bij rabobank altijd 2x20 en 1x10 oid
Ja maar het is lastig met uitgaan. Ik had het ook een keer, maar gelukkig namen ze het wel gewoon aan bij de barquote:Op zaterdag 22 september 2007 16:21 schreef Repeat het volgende:
[..]
50 euro is toch ook gewoon geld
klopt maar als ik dan in een kroeg mijn 50 zuurverdiende euro-biljet moet toevertrouwen aan een ongeschoolde 16-jarige kamper achter de bar om 3 biertjes te betalen voel ik mij toch nooit zo op mn gemakquote:
wij kregen in frankrijk als we bv 200 euro wilde pinnen 20 briefjes van 10quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:00 schreef afcajos het volgende:
ik gister met mn rabopas 50 euro pinnen bij een postbank automaat, krijg ik gewoon 1 biljet van 50bij rabobank altijd 2x20 en 1x10 oid
ik wel, heb namelijk geen rabobankquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:03 schreef McFearless het volgende:
[..]
Hij kon met z'n rabo pasje niet bij de rabo pinnen. Dat heb ik nog nooit gehad, jij wel?
Wat moet je dan met een rabobank pasje?quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
ik wel, heb namelijk geen rabobank![]()
dat heb ik soms al met een briefje van 20quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:45 schreef afcajos het volgende:
[..]
klopt maar als ik dan in een kroeg mijn 50 zuurverdiende euro-biljet moet toevertrouwen aan een ongeschoolde 16-jarige kamper achter de bar om 3 biertjes te betalen voel ik mij toch nooit zo op mn gemak![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |