Joris is dagelijks met zijn sport en wedstrijden bezig.quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:56 schreef rooie3 het volgende:
Kan Joris niet de kooi in.
YESSSSSS...... dan stop ik accuut met werken en ga een hele dag kwijlen voor de streamsquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:56 schreef rooie3 het volgende:
Kan Joris niet de kooi in.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:02 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
nadia's moeder vindt dat ze echt als nadia overkomt op tv...
nadia vind het zo super cool dat haar mammie er is!
quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:01 schreef Desii het volgende:
[..]
YESSSSSS...... dan stop ik accuut met werken en ga een hele dag kwijlen voor de streams![]()
![]()
Als je maar genoeg je best doet.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:03 schreef milk-shake het volgende:
kortom ...."een Joris heb je nooit alleen"![]()
nou ....welneeeeeeequote:Op zaterdag 22 september 2007 15:05 schreef Deisyy het volgende:
Moeder van Nadia: het klinkt heel irritant hoor op de streams dat "Baby".
quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:05 schreef Deisyy het volgende:
Toch heeft Joris al een tijd een vaste vriendin,quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:03 schreef milk-shake het volgende:
kortom ...."een Joris heb je nooit alleen"![]()
Gelukkig, ik hoop dat ze het kan onthouden.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:05 schreef Deisyy het volgende:
Doe mij ook maar een Joris!quote:
Schekermans.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:09 schreef BsJanssen het volgende:
wat is de achternaam van nadia?
Ze zou het gezegd hebben tijdje terug tijdens een gesprek over het kopen van een huis maar ik wist niet dat dat al bekend was...
ik vind het geen zeiken hoor, zo praat ik ook wel eens over mn vriendquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:10 schreef tipsch het volgende:
Ondertussen loopt Lieke aardig wat te zeiken over Huub.
vriendinnenpraat................................Lieke mist dit gewoonquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:10 schreef tipsch het volgende:
Mag ze ook eens een keer?quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:10 schreef tipsch het volgende:
Valt wel mee hoor, ze zegt wel dat ze hierna verder met Huub wil.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:10 schreef tipsch het volgende:
Wat zegt ze dan?quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:10 schreef tipsch het volgende:
Ik zeg niet dat dat niet moet kunnen, maar gezeik is het zeker.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:11 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
ik vind het geen zeiken hoor, zo praat ik ook wel eens over mn vriend
dat hij denkt dat hij het allemaal beter weet
dat ze iemand mist om mee te praten.....vooral als ze iets met huub heeft....die meestal alles beter weet.....................kortom de gewone dingen tussen een man en vrouwquote:
??????quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:10 schreef tipsch het volgende:
Komen er straks nog andere gasten? Ex-bewoners misschien?quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:14 schreef tuinfluiter het volgende:
(Moeder van Nadia had het over tandarts bezoekjesvan de "miljonairs"
en zo ontmoetingen met familie........?)
Wat gaat de COS snel, zitten alweer op de helft en het gaat feest tot einde avond -nacht door.
ik snap lieke wel.... maar vind het niet slimquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:14 schreef riri het volgende:
[..]
??????
Ze zit met een goede vriendin te kletsen
ze zegt niets wat huub zelf niet weet....vindt dat niet meer dan normaal
Ik mag Suus welquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:15 schreef Deisyy het volgende:
Suus vind Dennis een kwal, een gozer zonder inhoud![]()
dit vonden wij ook zwaar belachelijk.............ook al hebben we niks gezien........quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:17 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
brian heeft dingen gedaan die echt niet kunnen maar niemand heeft dat gezien en lieke was zooooooooo kwaad dat brian toen een beloning kreeg
snap ik ook nietquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:18 schreef Deisyy het volgende:
Waarom staan nou niet alle 4 de streams of verschillende mensen ?![]()
Joris zei, Huub we hebben maar 1 uur?quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:16 schreef Schanulleke het volgende:
Komen er straks nog andere gasten? Ex-bewoners misschien?
Het blijft gezeik en het moment is uiterst ongelukkig. Haar vriendin speelt overigens een goede rol. Ze tempert het gezeur van Lieke, heeft er nauwelijks oren naar.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:14 schreef riri het volgende:
[..]
??????
Ze zit met een goede vriendin te kletsen
ze zegt niets wat huub zelf niet weet....vindt dat niet meer dan normaal
Ze gebruiken zowiezo maar 2 audiostreams. Dus je kan hooguit 2x2 videostreams zienquote:
En zo op zoek naar bevestiging.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:24 schreef beequeen het volgende:
Naad blijft maar aan haar moeder vragen of er echt niet iets is wat ze moet veranderen, zo vermoeiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |