Tegen die tijd ligt iedereen in die kooi al laveloos onder de tafel.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:34 schreef Donnie29 het volgende:
Weet iemand wat er vanavond allemaal gaat gebeuren? Ik heb een verjaardag DAMN.. porbeer wel voor 12 thuis te zijn haha.
Ik heb het in deze COS dan gemist. Bedanktquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb al drie keer geschreven dat Cora en sjoerd komen![]()
Denk dat ze eerst paar uur bezoek krijgen.En vanavond hoop ik op de oud miljonairs.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:34 schreef Donnie29 het volgende:
Weet iemand wat er vanavond allemaal gaat gebeuren? Ik heb een verjaardag DAMN.. porbeer wel voor 12 thuis te zijn haha.
Gemistquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:33 schreef schatje het volgende:
Die mooie jongen van achter weer in beeld.
Weet je dat ik al zoiets dacht?quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:34 schreef beequeen het volgende:
Jaap zegt dat er geen bezoek voor hem komt omdat hij teveel praat over speltechnische dingen, hij heeft dus straf.
Eigen schuld dus, ze wilden vandaag ws geen streamlocks.
nee inside....quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:34 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
zou ze niet outside info bedoelen ?
Hij is niet voor niets zoveel aangekomen, wat is dat mannetje vadsig geworden zeg.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:35 schreef schatje het volgende:
Wat een asociaal groot stuk taart neemt Dennis.
Hij kan het hebben...........en ik zou er ook van genieten !!quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:35 schreef schatje het volgende:
Wat een asociaal groot stuk taart neemt Dennis.
Echt waar? Dat lijkt me een heel goede straf voor de spelbedervende lafbek!quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:34 schreef riri het volgende:
Jaap mocht geen bezoek...hij had straf....nadia vraagt waarom?...ik praat teveel zegt Jaap
Ze zal het wel opgenomen hebben en er een DVDtje van gebrand hebben, kan ze opscheppen tegen haar vriendinnen...quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:37 schreef Varen het volgende:
Nadia haar moeder heeft alle sex kunnen zien
gisteren verneukt hij verhaallijn van kim nog door over produktie mensen te beginnenquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Echt waar? Dat lijkt me een heel goede straf voor de spelbedervende lafbek!
Ik heb het gisteren niet goed gevolgd. Heeft Kim Brian nog kunnen aanpakken om Brian's gelogen trio verhaal? (Is dat de verhaallijn waar je op doelt?)quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:39 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
gisteren verneukt hij verhaallijn van kim nog door over produktie mensen te beginnen
Ze hadden Jaap allang moeten toneelhaken, hij voegt al maanden niets meer toe aan het programma, hij verpest alleen alles met z`n geblaat over inside informatie. En nu zit de dealine erop dus kan er niemand meer vervangen wordenquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:39 schreef Nomrc2 het volgende:
gisteren verneukt hij verhaallijn van kim nog door over produktie mensen te beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |