Alors on Danse, Waka Waka, We No Speak Americano of Waving Flag. Kies maar uit.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:00 schreef Disavowed het volgende:
Baggernummer inderdaad.
Dit jaar nog geen een leuke zomerhit gehoord.
Ik had het over leuke. Die waving flag komt intussen mijn neus uitquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alors on Danse, Waka Waka, We No Speak Americano of Waving Flag. Kies maar uit.
Ze komen allemaal mijn neus uit, vandaar de "quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:13 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Ik had het over leuke. Die waving flag komt intussen mijn neus uit.
Dat 2007 had gebeld over dat topic dat 2010 gestolen had?quote:
Wat moest-ie?quote:
Doet het nietquote:
Ja, ik word er helemaal gek vanquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:13 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Ik had het over leuke. Die waving flag komt intussen mijn neus uit.
Ja die!quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:18 schreef BobbyB het volgende:
Dat 2007 had gebeld over dat topic dat 2010 gestolen had?
Oja, Alejandro was ik vergeten.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:21 schreef Muridae het volgende:
Dagelijkse replay op de radio
Alors on Danse
Wavin Flag
Alejandro
No Speak Americano
Ja, nu ik ook eindelijk eens aan het werken ben hoor ik de hele dag door radio 538.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:21 schreef Muridae het volgende:
Dagelijkse replay op de radio
Alors on Danse
Wavin Flag
Alejandro
No Speak Americano
Dat kan ik wel waarderen.quote:
Ja!quote:
Deze ook:quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:39 schreef Disavowed het volgende:
Ja!![]()
![]()
Een van mijn favoriete 90's, toen muziek nog lief was.
Jij hebt duidelijk geen verstand van Marokkanen!quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:06 schreef Florian_ het volgende:
zit ik \'s ochtends lekker rustig in de tram mn krantje te lezen, hoor ik opeens die troep door de ruimte heen galmenKijk ik om me heen, zit er zo\'n mocromeisje met een droog hoofd met dr mobieltje dat geluid te produceren alsof het de normaalste zaak van de wereld is
Toen ze uitstapte bleek het echter dat ze ook nog een zoontje had (ze was fuckin 16 ofzo) die ze kennelijk toestemming had gegeven die bagger op de vroege morgen af te spelen
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |