Toen ik er achterkwam wie het was meteen zoeken he. Nu even rukken.quote:Op zondag 27 april 2008 21:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Zat je ook op Mokkels te kijken![]()
Koninginnedag![]()
Fred is inderdaad geniaalquote:Op zondag 27 april 2008 21:08 schreef Astherushcomes het volgende:
He-le-maal top dit hahaha![]()
Fred wat een held
Nee, die naar Londen wilde vliegen toch?quote:Op zondag 27 april 2008 23:32 schreef Liquidootje het volgende:
Sorry maar wie is of welke character was fred?? Frietkraam?
quote:Op zondag 27 april 2008 23:32 schreef Liquidootje het volgende:
Sorry maar wie is of welke character was fred?? Frietkraam?
Straatinterview over gsm/sms is geweldig.quote:Op maandag 28 april 2008 11:24 schreef peterfan het volgende:
Straatinterview vind ik eigenlijk nooit zo leuk..
Dat is wel echt zorgelijk weinig..quote:Op maandag 28 april 2008 11:26 schreef ItaloDancer het volgende:
287.000 kijkers, leg het mij maar uit.
Zorgwekkend, zeker gezien de aandacht die ze de laatste tijd hebben gehad. Zal toch flink moeten stijgen om op dit tijdstip door te mogen gaan.quote:Op maandag 28 april 2008 11:26 schreef ItaloDancer het volgende:
287.000 kijkers, leg het mij maar uit.
En deze post stinkt naar de Henkusquote:Op maandag 28 april 2008 11:33 schreef Bosbeetle het volgende:
de boeren sketch was dit keer waardeloos omdat ze de hele tijd zeiden dat de balletjes stonken en die stinken niet het is de beer (mannetjes varken) die stinkt als hij normaal volwassen wordt.
Ja, dat deed echt afbreuk aan de sketchquote:Op maandag 28 april 2008 11:33 schreef Bosbeetle het volgende:
de boeren sketch was dit keer waardeloos omdat ze de hele tijd zeiden dat de balletjes stonken en die stinken niet het is de beer (mannetjes varken) die stinkt als hij normaal volwassen wordt.
jij weet hoe boeren over biggetjes praten, niet zo! Met wat achtergrond had die sketch zoveel leuker kunnen zijn.quote:Op maandag 28 april 2008 14:48 schreef Michael_Berryman het volgende:
[..]
En deze post stinkt naar de Henkus
Alstjeblieft geef ze gewoon een paar jaar ik denk dat de vpro dat wel doet, ze zijn nog aanhet groeienquote:Op maandag 28 april 2008 13:52 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zorgwekkend, zeker gezien de aandacht die ze de laatste tijd hebben gehad. Zal toch flink moeten stijgen om op dit tijdstip door te mogen gaan.
Ik wil ze zeker de tijd geven, probleem is echter dat er op zondagavond een flink aantal kijkcijferkanonnen zijn. Ik hoop dat de VPRO ze de tijd geeft, want ze zijn een sieraad voor de Nederlands tv.quote:Op maandag 28 april 2008 16:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Alstjeblieft geef ze gewoon een paar jaar ik denk dat de vpro dat wel doet, ze zijn nog aanhet groeien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |