Uitzendinggemist kan nog een puntje zuigen aan RTLGemist, die hebben het dikwijls een half uur na uitzending al online staan.quote:
Jup, maar de beeldkwaliteit van RTLGemist is wel weer stukken beter.quote:Op maandag 21 april 2008 11:46 schreef ItaloDancer het volgende:
Ja alleen was RTLGemist tien jaar later en is Uitzendinggemist veel overzichtelijker en gaat het verder terug.
Staat er niet op. Heb al gekeken.quote:Op maandag 21 april 2008 12:35 schreef funrider het volgende:
Vanaaf maar even proberen via UPC Uitzending Gemist..
Ik wil ook zienquote:Op maandag 21 april 2008 13:04 schreef Xrenity het volgende:
Die Crazy 88 parodie
De Leon en Jopie
Fred en Ria
Straatinterview
Mannetje met een kort lontje
Geweldig weer
Ik vond die dít keer best leukquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:03 schreef Tim86 het volgende:
die stukjes waarin ze tussendoor zichzelf zijn blijven gewoon erg jammer. Dat neemt 1/4 van het programma in en is gewoon pijnlijk niet grappig...
Vind ik ook jammer ja.. niet grappig en te gespeeld, altijd dat uitleggen van uitgekauwde nieuwsfeitjes, omdat een van de twee doet alsof-ie niet weet waar de ander het over heeftquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:03 schreef Tim86 het volgende:
die stukjes waarin ze tussendoor zichzelf zijn blijven gewoon erg jammer. Dat neemt 1/4 van het programma in en is gewoon pijnlijk niet grappig...
Lekker sketches maken alleen, 100x beter in mijn ogen.
Nee man, die zijn vaak echt wel goedquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:03 schreef Tim86 het volgende:
Lekker sketches maken alleen, 100x beter in mijn ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |